Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@Viva + Marion: Vind het altijd triest zo iets, maar ja het gebeurd. Mijn schoonmoeder heeft maar 1 kind en ze heeft me altijd kwalijk genomen dat ik hem van haar hebt “afgepikt”. Ze heeft hem nooit los kunnen laten, dat betekend dat ze hier regelmatig over de vloer ligt of belt en dat geeft spanningen. Ze heeft zo’n betonfabriek voor dr hoofd dat ze er niks van begrijpt als we er wat van zeggen.

@marion
Dat is idd erg als ze dan ook nog naast je woont.
Ik heb het ook niet erg getroffen, maar die van mij komt bijna nooit.
Er is geen ruzie hoor, maar ik heb gewoon niks met haar. Er is niets dat ze leuk vindt, ze zit het liefst de hele dag thuis. Als ze op verjaardag komt, dan wil ze maar 1 kopje koffie want die andere heeft ze thuis al gehad. Na een klein uurtje begint ze al op de klok te kijken of ze alweer weg kan.

Denk je dat het misschien beter wordt nu we dat kleintje hebben, maar het interesseert haar echt niets.
Is ze afgelopen zaterdag zelf jarig, komen we 's middags en heeft ze gewoon helemaal niets in huis voor die kleine en na 3 kwartier verdwijnt ze in de keuken om vlees te braden en de rest van het eten klaar te maken.
Gezellig…

Nou die van mij heeft kinderen 5 en kleinkinderen 8, niemand van de kleinkinderen komen nog bij haar, ze zit in een verpleegtehuis…1 zoon die vrijgezel is komt nog wel eens bij haar voor de rest niemand, mijn man heeft totaal niets meer met haar, die heeft definitief voor mij gekozen, dat heeft wel een paar jaar geduurt hoor maar toch… ik heb 20 jaar voor haar gezorgd, en ze heeft me vreselijk gebruikt en misbruikt, mijn fout hoor ik heb het laten gebeuren maar toch…uiteindelijk heb ik gebroken met haar, maar mijn man en kinderen konden gewoon naar haar toe gaan, toen begon ze te stoken in ons huwelijk en dat liet mijn man dus niet toe, toen heeft hij gebroken met haar

Ik had gelukkig een hele lieve schoonmoeder. Kwam nooit de deur uit of je moest haar meenemen met de bus naar Spanje bv. Dat vond ze prachtig. Het was zo’n echt Indisch omaatje, die het liefst de hele dag in de keuken stond om lekkers te koken en het iedereen naar 't zin te maken. Dus veel last had ik nooit van haar, want ze kwam, buiten de verjaardagen om dan, toch nooit hier. Die oudjes leven ook niet mee hoor. Mijn schoonvader heeft het langst geleefd. Hij is zo’n 4 jaar jaar geleden overleden en was toen 91 en bijna nooit ziek geweest. Ook een lieve oude man. :thumbsup:

Mijn ouders zijn in 1991 binnen 3 maanden na elkaar overleden. Ze waren nog vrij jong. 68 en 67 jaar. Ook lieve ouders voor mijn broer en mij.

Zo dit was even een serieus onderwerp en nu weer over tot de orde van de dag! :lol:

@Bep: heel veel succes morgen met het gesprek. Hoop voor je, dat het zal “klikken”. Moet haast wel met je nieuwe haartjes. :biggrin:

@Andere meisjes: Succes met leren. Doe je best.

@Marion: Ja toch ! Zo af en toe een complimentje op zijn tijd, doet een mens ook goed hoor! Blijf je gemotiveerd.

@Toos: Weer werken straks? Ik dacht het wel he? Werkse. :slight_smile:

Oeps meiden toch. :redface: Nou, dan had ik echt niets te klagen, al had ik ook weinig met haar.

Yep, moet over 1.5 uur weer aan de slag. Gelukkig laatste nachtje. Wel aan me denken he vannacht

@Roanna: Je hebt het inderdaad getroffen met zo’n schoonmoeder. Heb je wel fijne herinneringen aan.

**@Toos: Ja zekers weer.:lol: **

@Linda1980: Nog wezen trainen vanavond? Niks bijzonders gebeurd?

Ik kan je wel vertellen dat niemand zit te wachten op problemen in de familie, want in het begin heb je toch altijd twee kampen waar je mee zit en ruzie is iets waar ik helemaal niet van hou…ik probeer het altijd te vermijden…maar soms kun je niet anders…heel vervelend allemaal…voor mijn man is het nu zo ver dat het nooit meer goed kan komen, niet om iemand hier nu helemaal zwart te maken hoor, maar wij gaan straks drie weken weg, zij zit in een verpleegtehuis en is 87 jaar maar als ze komt te overlijden als wij op vakantie zijn, gaan we er niet voor naar huis. En dat is toch wel heel erg nietwaar, maar ze heeft het er zelf naar gemaakt. Mijn man zijn ene broer komt er ook niet en zal ook voor dezelfde reden niet terug komen van vakantie…jullie kunnen dus wel nagaan hoe de verhoudingen liggen. We horen zo nu en dan wel wat er met haar aan de hand is maar we gaan er niet meer naar toe, Mijn man heeft een vreselijke jeugd gehad, met veel slaag en mishandeling door haar, hij werd vroeger altijd vergeten, bijvoorbeeld dat hij jarig was, daar kwamen ze 3 weken later pas achter. Hij wordt nu 50 jaar in juli maar ik zal altijd zijn verjaardag vieren met slingers en al…is toch altijd een zwak punt hoor…hij is daar gewoon emotioneel door beschadigd, als hij aan vroeger denkt of als het ter sprake komt is hij weer dagen van slag.

Ik heb het vroeger nooit geweten hoor dat dat allemaal is gebeurd het kwam pas boven water toen ik had gebroken, als ik het eerder allemaal had geweten dan had ik nooit maar dan ook nooit iets voor haar gedaan.

Het Kreng…sorry als ik mensen hiermee kwets dat is zeker niet mijn bedoeling maar bij ons ligt het heel erg gevoelig

@Roanna: zal ook aan je denken hoor, :wink:

@Viva: Ja, bij sommigen kan het heel erg zijn en jou verhaal over je mans jeugd, vind ik ook heel heftig. Kan me er dan wat bij voorstellen dat jullie nu zo reageren, maarja toch lijkt het me een heel moeilijk vraagstuk. :so: Maargoed, je weet denk ik zelf het beste, hoe je hier mee om moet gaan.

@Toos: En ik aan jou tijdens mijn nachtwandelingen. :unibrow: Werkse. :wink:

Wat een verhalen… Allemaal wel triest, familie ‘ruzies’ zijn echt vervelend =(.

@ Roanna en Toos: jullie zitten de hele avond aan elkaar te denken… Onderonsje?

Nee hoor geen onderonsje. Roanna leeft met mij als nachtbraker mee en ik met haar.
@Roanna: Bedankt

Ehhhh… nou nee hoor. Hoezo?

Trouwens dat verhaal van MK116 vond ik ook wel een beetje triest. Jou kinderen hebben dus ook niets aan hun opa en oma? Jammer!

Ik kan natuurlijk hier hele verhalen vertellen over wat er allemaal is gebeurd maar daar wordt niemand echt vrolijk van maar het feit ligt, dat als mijn man ook maar zijn neus door de deur steekt van het verpleegtehuis, ze gelijk begint tegen hem donder op ect…
en dat is dan maar een tipje…ze doet het eigenlijk altijd tegen hem…
ze wilde ook geen 5 kinderen, ze wilde er maar 2 mijn man is de 4e zoon op rij…en toen kreeg ze nog een meisje …die was het dus helemaal
maar zelfs haar dochter komt niet meer bij haar…
dus vul zelf maar in

bah…wat een k*tonderwerp…verder nog wat leuks te melden meiden

@roanna
Daar heeft ze idd niet zoveel aan, maar ik heb heel veel ooms en tantes die dat weer ruimschoots compenseren. En mijn moeder niet te vergeten!

Ik kan zeggen wat ik wil over mn schoonmoeder maar ze is er wel voor de kleinkinderen. Vind het altijd triest als die er de dupe van zijn hoe wij als volwassenen op elkaar reageren