Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Goeiemogguhh, voor jullie middag. Heb goed geslapen, werd om half 5 wakker van een voorbij denderende vrachtauto. Stapte uit bed, kijk uit het raam zie ik de auto van mn schoonmoeder staan. GRRRRR ben meteen even terug gekropen.
Mn verstand staat nog op 0, dus niet alles bijgelezen.

@Bep: veel plezier bij de kapper
@Bloem: van t zelfde maar dan met je collega’s
@Cyn: Hoop dat die medicijnen werken

Ga straks als ontbijt gegrilde kip eten:angry: . Spreek jullie straks wel weer.
Eet Smakelijk

@ Roanna: altijd leuk om complimentjes te krijgen, vooral van een lekker ding :wink:

@ Cyn: oo, werkt dat zoo… Ik vind de zorgverzekering asociaal duur, maar op zich is het in NL goed geregeld. Aan de andere kant: het is vaak veel gedoe en dingen als mitella of beugels vergoeden ze dan weer niet of niet volledig. Dat terwijl je dik 100 euro per maand betaalt??

Ik ga nu lekker kipschnitzel eten met macaroni en groente. Ouders hebben vandaag een niet Sonja dag, speciaal voor mij =D.

@Roanna
Altijd leuk zo’n compliment, vooral als het ook nog afkomstig is van een mooie man :unibrow: .

@Toos
Wil ook een schoonmoederalarm!
De mijne zet een paar passen en staat bij ons binnen. Helaas geen auto als waarschuwing dus :confused:

@Cris
Lief van je ouders dat ze voor je SAS-sen :king: .

Heeeeeelleuuup moet nog véél te véél leren, zie het niet zitten jakkes, anatomie, wie dit uitgevonden heeft ??? Voel me net in een doktersopleiding in plaats van een doodsimpele pedicure (aldus voor dat vak) jeeeesuss !

@Marion: Weet je wat het vervelende is, als de auto voorbij komt is het meestal al te laat, heeft ze ons al gezien.

Zooo haartjes weer in het kleurtje… Zit weer goed. Ben er weer blij mee…

@Toos
Ja erg he. En het ergste van alles… vluchten kan dan niet meer :wink:

@Sev
Ja meissie, het hoort er nu eenmaal bij. Je moet toch weten wat je raakt als je te diep snijdt met je mesje :smiley: .
Geintje … is taaie kost … sterkte en succes met leren!!!

@Sev: Succes met leren!!

@Beps
Zie je er weer op-en-top uit bij het klikgesprek. Alvast succes morgen voordat ik het vergeet!!!

Thanks…
Ik moet zo weer weg, denk niet dat ik nog langs kom voordat ik terug ben van het gesprek…
Beetje ego-bericht…heb ook niet echt bijgelezen…
Tot morgen allen
@Marion: Jij veel plezier morgen bij jouw kapper…(heeft die ook zo’n heerlijke massagestoel…Oh alleen daarvoor zou ik elke week mn haartjes laten wassen…Zoooo lekkker)

@ Sev: success ermee! Heb je hem morgen?

@ Schoonmoederbesprekers: waarom zijn schoonmoeders zo vervelend? Waarom hebben ze zo’n negatief imago??

Ik heb morgen een Engels examen, moet een stuk schrijven over een gedicht dat ik voor het eerst onder mijn neus geschoven krijg… Ben benieuwd!

@Cristina: neen, vrijdag, daarom dat ik deze avond er nog goed aan door doe. Heb al 21 blz. gedaan nu, nog 110 te gaan joeppieee :retard: . Ben snel mn cursus aan het samenvatten zodat ik morgen enkel de verkorte versie hoef te leren…

@Cristina: jij ook héél véél succes met je examen morgen ! :dope:

@Bep: Heel veel succes morgen
@Cristina: Jij ook met je examens. Ik heb geen idee waarom schoonmoeders zo vervelend zijn. Er zijn er genoeg die dat niet zijn. Ik heb het helaas niet getroffen.

@Beps
Nee hoor, bij ons gaat het nog antiek, zonder massage dus.

@Cris
Succes met je examens!!
Wat betreft de schoonmoeders … sluit me helemaal bij Toos aan.

Hoi Cyn misschien worden deze medicijnen niet vergoed door je ziektekostenverzekeraar maar wel door de aanvullende verzekering, dit is namelijk ook zo met de anticonceptie pil, als de aanvullende verzekering deze medicijnen betaald, gaat het niet van je noclaim af.

groetjes Viva:tear:

Toos en Marion, ik heb er ook zo een (schoonmoeder), maar die van mij komt gelukkig niet meer ik heb al zo’n 10 jaar geen contact meer…gelukkig…maar ik ben niet de enige…5 kinderen heeft ze…1 komt er nog bij haar de rest niet meer…kun je nagaan…

joehoe waar is iedereen???

@Viva
Erg is dat he! Hier hetzelfde, van de 4 kinderen hebben er 3 regelmatig problemen. Moet zeggen dat het de laatste tijd goed gaat hoor (niet te hard roepen), maar hebben heel andere tijden gehad. Maakt het nog moeilijker dat we naast elkaar wonen dus je kan niet om elkaar heen.

Over schoonmoeders: mijn oma is zo’n mens… Verschrikkelijk… Niemand kan normaal met haar overweg, niet alleen haar kinderen. Maar de familie heeft ermee leren leven en gelukkig voor mij woont ze in Estland. Ik moet er wel weer naartoe, vorige keer dat ik er was zou ik twee weken blijven. Ik ben na 7 dagen huilend en smekend naar huis gevlogen. Wel vervelend want tis en blijft mijn oma maar ach…