Zo ik ben weer thuis,ben de dag redelijk doorgekomen.Beetje gepuzzeld tussendoor;)
Bloem,dus morgen nieuwe poging wagen of heb je nu een afspraak staan.
Zo ik ben weer thuis,ben de dag redelijk doorgekomen.Beetje gepuzzeld tussendoor;)
Bloem,dus morgen nieuwe poging wagen of heb je nu een afspraak staan.
@Beps
Erg is dat he … het grootste nadeel als je BN-ner bent. Staan overal meteen met hun neus op.
Sev,succes met het leren en geen paniek je zal het vast wel redden.
@ Cyn: sterkte met de migraine, hoop dat het helpt!
@ Sev: success met leren, ik ken het probleem!
@ turkije-lover, ja, nu maar ff een afspraak gemaakt…zit ik hier met ongewassen haar, een beetje bijmekaar gefrot…nou ja! tis maar met mn collega’s he ![]()
Dat scheelt of er moet natuurlijk wat lekkers bij zitten…:unibrow:
ik zeg nix…:biggrin:
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Hihihi…ikke ga nu, kijken of ik terecht kan…hihi
succes beps.
Zo, zo dames, jullie zijn weer heerlijk bij elkaar op de thee geweest vandaag he? Gezellig. Ik heb de verhalen weer gelezen.
Jawel toch Bloem? Was dat niet bij jou die leuke accountmanager of zoiets? ![]()
Oh meisjes, bij ons loopt ook zulk mooi spul zo af en toe. Wij, 4 meiden (jong en oud… ahum) zitten tussen de middag dan aan de kassa en zien ze meestal al aan komen en zeggen dan al tegen elkaar zo van, “KASSA 5” (die we dus nooit gebruiken,) maar dat is onze code. Dan is er weer zo’n lekker ding in aantocht. :redface: :biggrin: Ja, ik mag dan al wel op leeftijd zijn, maar kijken mag toch? ![]()
Hmmmm wat gaan wij eten? Nou, gewoon rode kool met appeltjes, kookaardappeltjes en gehaktballetje. En luchtig toetje.
@Toos: Nou, zeker weten heb ik nog wel aan je gedacht vannacht of was het vanmorgen heel vroeg? Ik slaap nooit een hele nacht aan een stuk. Heb heel veel tussenpozen. ![]()
Jullie ook eet smakelijk zo en Bloem veel plezier vanavond met je collega’s.
accountmanager?? moi?? ikke weet van nix… en helaas, de branche waar ik in werk kenmerkt zich niet echt door hetero vrijgezellige aantrekkelijke mannen…maar ja, ze zijn wel aan het verbouwen, dus af en toe hangt er iets leuks uit het plafond, maar das hoogst zelden…
F*cking hell, 6 migrainepillen €42.60… TING TING Bye bye no-claim… :frown:
Is dan wel te hopen dat ze hun werk gaan doen Cyn
@ Roanna: kijken mag altijd ![]()
@ Cyn: krijg je dat vergoed? Ik snap niet precies wat no-claim is…
Jeetje Cyn, da’s schrikken dan! :finger: Maarja, migraine is ook geen pretje.
krijg je toch wel vergoed hoop ik?? nou ciao ciao, me = gone!
@Roanna
Je mag zeker kijken. Zoals Beps zegt, je mag dan wel ouder zijn, aan onze ogen mankeert nog niets :biggrin:
@Bloem
Trap weghalen dan, moet dat moois er lekker blijven hangen ![]()
@Cyn
Tikt lekker aan dan :retard: … maar beter dan hoofdpijn!
@Marion: Zeker niet! Ik heb zelfs nog een multivocale bril op, dus zie alles extra scherp. ha, ha.
![]()
Vorige week kwam er een toch al wel ietwat oudere heer bij mij aan de kassa en zegt tegen mij zo van, ik kom altijd graag bij u. U bent altijd vriendelijk en zo vrolijk. Dan erbij, u bent snel en efficient.
Pfffffff… ik wist even niet wat te zeggen en zei toen maar zo van oh, vind u dat? :redface: :redface: Nou, dank u wel. Enneh, hij mocht er ook nog best wel wezen.
Ja wordt wel vergoed, alleen als je niks gebruikt van je no-claim krijg je geld van je verzekering!! Dit jaar had ik 180 euro terug… Maar ja zal nou wel weinig overhouden!!
x