Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Oke hubbie eet makkelijke spaghetti(sauss uit potje, gehakt uien champistoelen erdoor, wat extra kruidjes klaar) omdat ik er dan niet ben(ga vanmiddag/avond naar de kapper)

Ikke eet haasbiefstuk, rosti en gebakken gemengde champions met uien en knoflook…

@Cyn: Nee hoor, schat vrij is je gegunt…

Wij eten rijst met roerbakgroenten en zak met kip in een sausje van de Appie Hein!!!

Moet zo nog naar de Apotheek, krijg medicijnen voor mijn migraine… Was vanmorgen naar dokter!

Hoop dat de medicijnen voor je gaan werken,weet hoe het is om migraine te hebben,geen pretje.

Ik weet nog niet wat ik ga eten.

Eten… zucht. Met examens zit ik heel de tijd thuis en vreet zoveel… Ik heb nog precies 4 weken om wat pondjes kwijt te raken.

Vanavond… Mijn ouders zijn aan het Sonja Bakkeren, ik weet niet precies wat er vandaag op het programma staat.

@ beps waarom eet je niet hetzelfde als hubs?? en @ cyn…mmm…klinkt lekker! alvast ideetje voor van de week. ikke strax ook naar de kapper, uitgroei bijwerken en knippen, hopelijk red ik het allemaal in krap 2 uur…moet maar!! hahahahaa

Haha… Ja het komt al lekker dichtbij!! Ik denk dat ik mijn haar maar in Gümbet ga laten verven!!

x

ja dat was ik ook van plan, maar die uitgroei had 2 weken geleden al bijgewerkt moeten worden, die houdt het echt niet NOG 2,5 week… en tja, wil natuurlijk wel goed uitzien als ik er al BEN! hahahaa

Haha ik snap het al!!!

@Bloem: Hubs is laat thuis, dus hij eet later, en dat is makkeli in de magnetron…(en hij is er gek op!!) En als hubs thuis komt ben ik al weer weg… Vandaar…

Daarvoor ga ik dus weg vanaaf…naar de kapper…want hubbie heeft geen tijd voor mijn haar en die grijze kop die ik zie in de spiegel…neeeeee die wil ik morgen niet hebben bij mn klik-gesprek… Dus ik ga over een uurtje naar de kapper…

Ach ja en dat arme prinsesje Ariane… helemaal alleen in het ziekenhuis… Ik vind het prima hoor, maar als onze kinderen zoiets hebben dan zeggen ze: kinderasperintje en goed in bedje houden…

ziekenhuis?? hoezo tell me tell me, wazzup??

nou…ik lees het vanavond op morgen weer, me pleite!! ciaociao

FIJNE AVOND… VEEL PLEZIER…

Het kleine prinsesje had een luchtweginfectie. Moet nu 1 week in het ziekenhuis blijven…

@ Beppie: is inderdaad altijd zo. Ik heb al twee jaar last van mijn rug (terwijl ik pas 18 ben) en mijn huisarts wil mij maar niet doorverwijzen…

Nu we het er toch over hebben: moet je een doorverwijzing hebben voor de fysio als je het vergoed wilt krijgen??

Ja!! Kan je niet een keer naar een andere huisarts gaan??

x

@Bloem
Oeps vergeten … je gaat straks gezellig met je collega’s op pad :smiley:
En voor het eten ga ik vanavond de Stroganoff van K***r wereldgerechten proberen. J. is er niet, die geluksvogel dobbert heerlijk bij zus in het zwembad, dus 1 man commentaar minder als het niet lekker is.

@Cyn
Hopelijk helpen de medicijnen … migraine is vreselijk :frowning: !

@Beps
Wisselen we elkaar mooi af met kapperen. Morgen moet ik … kleurtje erin … beetje knippen. Volgende week vakantie en hoop er tegen beter in toch nog heel even tussenuit te kunnen :confused: .

@Cris
Gaat goed komen dan … je Bakkert dan automatisch mee :thumbsup: .

ben ik weer…kapper had geen plek, zucht, morgen dan maar! arm wurmpje, in het ziekenhuis?? jeetje he…

Ja maar ze is stabiel, koorts over, nu moet ze herstellen… Al die fotograven buiten om te zien wanneer de paps en mams komen en gaan… Vreselijk…

Goeie avond dames ! Lekker aan de babbel !

Ik ga niet bijlezen en ik zal niet veel te zien zijn hier vanavond en morgen… Heb precies nog 1 dag om 130 bladzijden (anatomie) cursus vanbuiten te blokken. Vrijdag om 8u30 heb ik mondeling examen… Ben er véééééél te laat mee begonnen en begin nu te panikeren, eigen schuld, i know…

Zie jullie wel weer !

x

sneu hoor, hoe oud is ze nu? 3 weken ofzo?? heb er echt nix van meegekregen, heb ook niet eens een seconde gezien van the family off orange op queensday…vind het altijd wel leuk maar nu echt alllllles gemist