thanks bep, mooi gezegd, en idd, soms denk ik: ze moeten me maar nemen zoals ik ben maar andere keren als ik niet in DIE broek pas, dan arghhhhh maar ja… blijven ademen ![]()
hey meiden…ikke ben terug van school…
heb bijgelezen…m,aar te veel om op alles te gaan reageren…sorry!!
@cyn…idd vervelend van de klok…!!! haha
onder schooltijd gaan winkelen…en heb nieuwe zomer schoenen gekocht…,
ben er helemaak blij mee!! zwarte pumps…(of hoe schrijf je het?)
en het mooie van het verhaal…bij leraren een verhaaltje opgehangen…en toen mochten we ntoch onze aanwezigheid aftekenen…
ahh:D wat hebben we toch een goed leven…
dikke kus voor jullie allemaal…!!
JOehoeeeeee een goeie vriendin van me heeft gebeld (dansende banaan), ze trouwt binnen 2 maanden en ze heeft me gevraagd om haar benen te epileren ! (ze wou niet naar een instituut!) en voel me vereerd natuurlijk !
@ Cyn: balen van die klok, nog eventjes!!!
@Sev: wat leuk zeg.
Natuurlijk voel jij je vereerd, maar ze heeft dan ook wel de beste he.
Nou nog effies en dan deel 21
@ Filiz: klinkt leuk en wat hebben jullie ook weer een geluk.
Dat jullie als nog mochten tekenen voor jullie aanwezigheid.
Maar goed de zomer kan beginnen of niet?
o Ja ik ga zo lekker turks eten, ik denk daar ineens aan.
HMMMMMMMMMMMMMMM water loopt me nu al in de mond.
Enne over 26 daagjes ga ik naar TURKIJE!!!
WHHHHIIIAAAAA ik kan bijna niet wachten, heb er zo zin aan.
En ik hoef enkel nog zonnebrandcreme en eignelijk dan ben ik klaar.
Koffertje inpakken en dan gaan.
Over een week weet ik eindelijk mijn vliegtijden nog onder voorbehoud, maar hetreisburo zou mij bellen als ze iets weten.
Op de vlucht heen draaien ze de film night at the musem.
Lijkt me een leuke film, dan vindik altijd dat de tijd wat sneller gaat, want als ik in het vliegtuig zit dan wil ik ook zo snel mogelijk landen. Hahaha
Niet dat ik bang ben hoor, nee dat helemaal niet.
Maar ik wil gewoon daar al wezen dan en lekker genieten van alles wat ik zie ruik en proef.
@Jac: tuurlijk ben ik dat ahum :redface: hahahahha
Nou, van turks eten gesproken, deze week (of volgende week) maak ik turkse pizza klaar naar jouw recept !
smakelijk alvast !
Jac, staat dat op de tickets of zo welke film ze spelen ? Heb nog nooit gezien op voorhand welke film ik zou te zien krijgen. Jeeeej je gaat bijna ! Nu ben ik erg jaloers aan het worden hoor !
@cynthia: nog niet als goed is zie ik m om 18 uur op de training hoop dat ie dan iets laat weten
@Beppie: hartelijk gefeliciteerd! Veel plezier
@Linda: véél succes, ik duim voor je dat hij naar je toekomt !
thanx sev!
Linda,spannend hoor.Ik zal ook voor je duimen
@Linda, wat spannend!!! Succes, anders knijp je hem gewoon ff in die lekkere kont van hem :unibrow: :unibrow: :unibrow: :biggrin:
@Sev, wat leuk!!!
@jac+Filiz, klok is alweer geregeld, ik heb een batterij uit een ander gejat…
x
@jac…idd laat de zomer maar beginnen!!! alleen nog een nieuwe binini…en dan ben ik ook echt klaar:D
ik heb trouwens nog nooit een film gezien te kregen in een vliegtuig
@sev…wat leuk dat jij het mag doen…![]()
@linda…ook ik zal voor je duimen vanaaf!! succes
Meiden, ik gaaaaaaaaaaaaa
@ Linda: Zet 'm op he! Doe net of je valt, misschien krijg je dan wel mond op mond beademing. (Grapje hoor!) Maar huppakee, laat je gaan vanavond. Gooi je haar los. :teeth:
Cynthia toch!!! Foei, in de kont knijpen, dat doe je toch niet.
:biggrin: Dat laat je doen!!! ![]()
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
toi toi toi,zet hem op he, en laat het ons ook ff weten
BEPPIE GEFELICITEERD!!! Ik hoop dat het geweeeeeeldig wordt op het concert =D.
@ Cyn: Hoe gaat het nu met je dieet? Ik heb dat deel gemist, heb je al je streefgewicht bereikt?
@ de rest van Sonja Bakkers: is het allemaal gelukt? Mijn ouders zijn het nu ook aan het doen. Mijn pa gaat echt als een speer!
@ Sev: wat leuk dat je dat mag doen bij je vriendin!! En leuk dat ze gaat trouwen ook.
Ben net thuis, beetje vermoeiende dag. Morgen laatste schoolexamen, 's avonds verjaardagsfeestje.
Ben benieuwd hoe het bij Linda zal gaan… ze ziet hem bijna! Nog n kwartiertje!!
@Cristina; nee zit alweer op mijn oude gewicht… Maar ik ben wel weer begonnen en ben nu weer 2 kilo kwijt… :biggrin: Komt wel weer goed!
x