ja daar balen we hier ook van …
niet van dat lekkers hoor, al die paaschocola hier + allemaal dames op kantoor + systeemstoring… dat kan nooit goed gaan .
nee je hoeft ons niet te bellen , kan wel een bandje opzetten hier :lol:
ja daar balen we hier ook van …
niet van dat lekkers hoor, al die paaschocola hier + allemaal dames op kantoor + systeemstoring… dat kan nooit goed gaan .
nee je hoeft ons niet te bellen , kan wel een bandje opzetten hier :lol:
Nog 79 te gaan…
Straks terug x
@Von, nou lekker toch!!! Wij hebben net patat gegeten haha… Lekker fout!!!
@Sev, waarom ben je op dieet? Je hebt dat toch helemaal niet nodig!
x
Oei Cyn, dat had Sonja vast niet voorgeschreven.
@Mk, nee dat kan heel goed kloppen!!! :evil: Had gewoon zo’n trek daarin!!
x
En heb je ervan genoten?
Hallo meiden…
Bedankt voor alle lieve warme en gemeende wensen(zelfs kaartjes!!) jullie zijn TE goed…
Bloem hier over 1,5 uur… nog ff rust in de tent…
Nu ff strijken…nou goed, de strijkbout begaf het vanmorgen… Op een holletje een nieuwe gehaald… Niet het leukste kadoo moet ik zeggen hihi
Dan eten maken en naar Amsterdam…
Tot morgen maar dan
@Mk, ja zeker!!! :biggrin:
@Beps, heel veel plezier!!! Wat gaan jullie eten??
@Linda, en al wat van HEM gehoord???
x
@Cyn: Als je het niet weet eet je wereldgerechten, vandaag: Bobotie… ben benieuwd, voor mij ook redelijk nieuw…
Sinds ik 8 kilo verdikt ben (sinds juli 2006) wil ik graag mn vorige gewicht terug hebben…![]()
@Beps, bobotie… Tsja wat zal ik zeggen… Vind ik persoonlijk niet zo lekker… maar je kent mijn smaak he!!!
@Sev, sporten??
@Cyn: doe ik al… Ik ga met een vriendin 2 x in de week 10 km gaan lopen. Ok, mn kont begint strakker te worden, maar in kilo’s vermindert er niets !
Je spieren worden sterker en dus ook zwaarder he!! Houdt daar ook ff rekening mee!!! Maar er gaat helemaal niks af??
x
Spieren wegen zwaarder dan vet… maar zien er wel spannender uit hihihihihi…bij mij ook allemaal spieren(eetspieren hahaha)
@Sev: Thanks…
Géén GRAM eraf ! En iedere keer het slechte periode van de maand is: een kilo erbij !
Ja maar Sev, er zijn ook periodes dat je vocht vasthoudt!! Als ik ongesteld moet worden houdt ik meer vocht vast en ben ik zwaarder…
Beps, inderdaad eetspieren… Ik heb zwaar ontwikkelde kaakspieren!!!
x
Dat zij de dietiste ook, en dat zie ik dan ook overal: buik, voeten, mn hoofd, zelfs mensen die me een beetje kennen zeggen het dat ik er opgezwollen uitzie… Nu begint het wat te verbeteren en zo. Maar volgens mij zal ik er moeten mee leren leven… En dietiste zegt ook dat ik té véél bezig ben met mn dieet en zo, en door de stress ervan dat het ook niet echt meehelpt… ahja, heb mezelf niet gemaakt hé?!
Ben eventjes gaan wandelen met de hond, tot zo x
@Sev: Als ze zien dat je gezwollen bent van één kilo in die periode…maak je dan niet druk over alles…ik was **TIEN **kilo zwaarder verleden jaar, enkel en alleen vocht… dussssss Lieverd, ik begrijp dat je je flink aan de maat voelt…maar ik heb je foto gezien… niets mis mee… Ik heb een eetprobleem(daar kom je nooit vanaf…) maar heb het behoorlijk onder controle… Ik ben het waard om er te zijn, met of zonder die extra kilos gewicht… En daardoor heb ik er ook geen probleem meer mee… Ga eens niet naar de dietist maar naar een maatschappelijk werkster… niet kijken hoe je gewicht beter word, maar waarom Sev zich zo dik VOELT!!! Ik denk aan je…
Beppie: Sorry een beetje laat maar GEFELICITEERD!!!
En heel veel plezier met bloem!!!
Maar dat zal vast wel lukken he.
Ik heb telkens het gevoel dat het al 5 april is.
Stom he.
Nou ja niks aan te doen toch?
ik heb het gevoel dat het 17.50 is… Onze klok loopt vast, en daardoor staat deze op 17.50… Lekker hoor, en ik maar denken dat ik zo naar huis mag!!!
x