Turkish Tea Time...deel 20!!

join the club…volgens mij heeft echt niemand zin!! hahaha owh en @ beps…'t was lekkel !!

@Bloemmmmm MMMMM bij ons ook… Maar machtig en wat `rijk´ zeg maar. Ben maar een flink stuk gaan wandelen om de extra energie te verbranden… Menn was dat heftig vol…

Nou de 2de helft post alweer. Nou net vandaag weinig post en een lange dag… heb ik weer…

we slepen elkaar er wel doorheen!! jij hebt hierna tenminste weekend, ikke moet dus nog 1,5 dag :retard:

Goede morgen!!
Soms zit het mee en soms zit het … TEGEN, zoals vandaag dus. Jaja ook bij mij. WEER VERSLAPEN! Geen wekker gehoord, weet niet eens dat ik hem heb uitgezet. Schrok wakker van een roepende hub. Snel met zijn 2-en J. klaargestoomd voor de taxi, en wonder boven wonder werkte hij goed mee vandaag … zucht … zucht. En dan even later zit het gewoon MEE want de stagiaire is er dus kan ik even rustig bij komen met koffie, crackers en wat nicotine voordat ik aan het werk ga.

@Beps
Arme meid … a big off-day en dan ook nog extra uren werken.

@Turkijelover
Denk dat het gewoon komt doordat de klok een uur vooruit is gezet. Is toch weer wennen he.

@Bloem
Druk weekend voor de boeg dus. En dan … eindelijk een plekje voor jezelf. DANSENDE BANAAN.

@Fransijn
Jij ook een fijne dag!

Goedemorgen dames.

Ik meld me ook maar even weer. Mensen, het was SUPERRRRR!! Wat kan die Chantal Jansen goed zingen zeg! En dan die special effects. Als jullie ooit tijd, zin en geld hebben, raad ik aan een keer die voorstelling te gaan kijken. Zul je geen spijt van krijgen.

Dus jullie zitten allen nog in een dip enzo? Denk dan maar, het wordt weekend weer mooi weer en dan zijn we weer vrij. Nouja, bloem dan niet helemaal. :tssk: Sterkte met verhuizen enzo!:wink:

@ Bep: Nou meid, ik hoop ook dat het eindelijk eens wat wordt met die baan. Dan de vakantie maar verschuiven. Dan maar zonder Bep en hub naar Kusa :crybaby: . Ha, ha, ha. Ik vertel nadien de verhalen wel!

@ Linda nog steeds op de roze wolk? :wub:

Zo, even weer een beetje bijgeklets. Ik ga even hier mijn verplichtingen doen.( Badkamer soppen, koffie drinken en dan weer werken) Lekker belangrijk :unibrow:

Fijne werkdag nog en als jullie nu veel blijven posten, sleep je elkaar er wel door heen. :unibrow: :wink:

Groetjes.

@ Marion2: Dat was dus haasten vanmorgen. Inderdaad, er zijn van die dagen? Het schiet trouwens niet erg op met die zoekfoto van Carolina daar boven he? :unibrow:

Groetjes ook :wink: Hopenlijk gaat het de rest van de dag wel goed!

[EMAIL=“=@Bloem”]@Bloem, lieve schat ik heb gisteren gewerkt tot 21.00 en ben daarna meteen mijn bed ingedoken… Ik kan je niet zeggen wanneer ik online kom… Maar ik denk dat je uiterlijk zondag :retard: je liedjes wel hebt!!

@Linda, spannend, denk je dat het gevoel wederzijds zal zijn??

Weer aan het werk… Nog maar 2 dagen en dan ZONDAG!!!

En… vandaag NOG maar 7 weken!!:biggrin: :biggrin: :biggrin:

@ roanna, klinkt super!! gokje wagen op mn foto?? check mn log!! en @ marion, dat klinkt allemaal niet goed. gelukkig werkte J. een beetje mee…hopelijk wordt het vandaag ietsje beter

@ cyn, ik zat maar te stangen!! hihihi…got u!! maar zondag is ook goed, ben dr al helemaal blij mee!!

Meiden,
Alweer gebak op het werk,… en ik neem ook gewoon maar. SAS!!!

De post wil niet opschieten dus… eerst genieten van de taart

@Roanna: Anders gaan we gewoon een keertje gewoon met zn 2en meeten, en laat ik je de weg wel zien daar…

@Roanna
Ben alweer uit de dip hoor en ga er zo ook even tegenaan. Huisje bijpoetsen, was wegwerken en dan vanavond even de boodschappen. Hoef ik morgen lekker niets meer te doen dan J. naar het voetbal en zwemmen te brengen. Ben benieuwd of mijn strakke plan gaat lukken want meestal is er weer iets of iemand die roet in het eten gooit.
Ben niet zo’n musicalfan maar had regelmatig de Tarzanverkiezingen gezien en dacht toen al, misschien is dit iets om eens naar te gaan kijken. Vind de liedjes ook mooi en vermoed dat het hem daar in zit.
Carolina had bezoek uit Nederland dus was druk op het moment. Vermoed dat die foto pas na het weekend gaat komen.

@Beps
Maak me niet lekker, WIL OOK TAART!

goede morgen dames…!!

@Linda…das afwachten dann…spannend…maar we leven allemaal met je mee!!

@cyn…begint nu al lkkr op te schieten;) 7 weken zijn zo om

@roanna…wat fijn dat je zo genoten hebt!!

@beppie…gewoon een stukje pakken…moet af en toe kunnen

@marion…das altijd rot als je je verslaapt…gelukkig dat alles toch nog goed is gekomen

@de geen zin hebbers…kop op…:wink:

ik werd vanmorgen wakker gesmst door askim…dus voor mij een goede dag;)
even een sigaretje…thee en aan de slag…

xx

Nou post is eindelijk klaar… was het weinig kreeg ik het niet weg…

Ach ja nu is het 11 uur, nog maar 5 uurtjes te gaan

@Filiz
Lieve Askim heb je toch he :wink: ?

@marion…gister een beetje mening verschil met hem gehad…en dan is ie de dagen daarna altijd liever dan lief :wink:

Ach ja. De mijne doet vandaag de huiselijke klussen… hahaha Ikke extra werken, hij stofzuigen dweilen, koken EN…ondertussen mn motor ook nog hihihi

Een goedemorgen allemaal!! Ook de geen zin hebbers, straks komt het zonnetje tevoorschijn, misschien maaktie jullie wel allemaal iets vrolijker =).

@ Filiz: Hihi, wat een scheetje, toch wel leuk om zo wakker te worden

@ Beppie: bijna lekker weer toeren op je motor?

@ Marion: er is altijd wel iets dat je mooie plannen in de war schopt he?

@ Roanna: wat leuk dat je zo genoten hebt! Ben je een theaterfan of was dit zomaar spontaan?

@ allemaal: werkze vandaag en denk maar lekker aan het weekend dat voor de deur staan. Voor bloem: jouw weekend begint nog niet, maar de verhuizing is ook wel iets om naar uit te kijken (of niet?) :slight_smile:

Toedels

@Filiz
Wat kunnen ze kruipen als ze iets goed te maken hebben he :smiley:

@Beps
Al zo vaak gezegd maar jouw hub is echt een man uit duizenden :unibrow:

@Cristina
Kan in vanmiddag een hele poos niet aan de computer want om 14.00 uur komen ze een nieuw programma installeren voor het bedrijf. Kom ik niet in de verleiding en kan ik een heleboel doen :smiley:

@Marion: Ach ja, hij is best lief… als hij druk is of slaapt…