@ MK116: ook wel eens lekker toch om af en toe een relaxte werkdag te hebben ![]()
Meiden
Krijg net een mailtje van het uitzendburo⦠Volgende week nemen ze contact met me op over het vervolg gesprek(de laatste 10% van de solllicitatie) en dan is het prettig als ik mn vakantie verzet⦠Dus⦠Misschien ga ik komende maand wel ffies lekker met hubbie een weekje wegā¦ahahahahahaha, maar dan niet in juni naar Kusa
Nou ik meld me weer, en zeker morgen, maar ook als er meer nieuws isā¦
@ beppieā¦mini reunie in mei in turkije?? hihiā¦maar wat goed!! duim/duim
@ CYN, heb nog geen mail met attachement ontvangenā¦hint :unibrow: hint
ik was om half 7 eventjes gaan liggen. wilde nog wakker zijn als de film begon. werd echt net wakkerā¦film al bijna ten eind. heb geloof ik nog ge-sms-t enzoā¦nou ja, ga dan ook maar niet wakker worden, straks kan ik niet meer in slaap komenā¦
owh ja, krijg bijna de sleutel!!!
Heb helaas nog geen reactie ontvangen, nog een dag zenuwachtig zijn, oh was ik toch zenuwachtig vandaag zeg, je kunt daar ook zien wanneer iemand vor het laatst online is geweest dat was dus gisteravond en twee weken geleden hoop dat ie nu niet zolang meer wacht, maar hij krijgt iig een mail dat er iemand gereageerd heeft
Spannend hoor Linda,hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten en dat hij snel zijn mail checkt.
Voor jouw ook spannend beps,bij de laatste 10% te zitten.
Bloem,ga je van het weekend verhuizen?
Zat net nog effe op de bewuste site te kijken en nat wat speurwerk heb ik ontdekt dat je kan zien of iemand je berichtje wel of niet gelezen heeft, hij heeft mijn berichtje nog niet gelezen!
Goede avond inmiddels!
Mijn uurtje werken zijn er dus dik 3 geworden
, heel mijn planning in de war, moest zelfs nog haasten met eten koken. Daarna nog ff een rekening betalen en toen ging het mis. Een foutmelding en net als er perse nog iets betaald moest worden vandaag. Dus de helpdesk maar gebeld ⦠wss gesproken met een aardige collega van onze Bloem
en probleem opgelost, zat hem in de reader. Dus toen de buurt maar op en ff bij buuf de bankzaken geregeld. Kopje koffie daarna, beetje beppen en toen was opeens de avond al weer half voorbij.
@Sev
āGoed gedaan op de autostrada!!!ā, zegt deze snelwegheld vanuit Nederland
![]()
@Jac
Net beter en er meteen weer volop tegenaan?
@Cristina
TUURLIJK HEEFT ONS DUIMEN GEHOLPEN!!! Je wordt door ons zo ingestraald dat er gewoon niets fout KAN gaan ![]()
@Beps
Worden weer spannende dagen voor je! En aangezien we heeeeeeel goed kunnen duimen moet het gaan lukken. Zo niet, kom je mij gewoon helpen bij de mekkeraars ![]()
@Linda
Hoe was het gisteravond of heb ik ergens overheen gelezen ![]()
@marion: nee daar heb je niet over heen gelezen dat zou ik nog laten weten, hij was dus weer op de training, merkte m pas op na inlopen daarna na in kring staan oefeningen doen, toen zag ik dus dat ie er was stond helemaal aan overkant van de kring helaas, moesten buikspieroefeningen in groepjes van twee gaan doen, baalde toen wel dat ik zover bij m vandaan stond daarna weer loopscholing op de baan, we hadden toen zelfs een momentje oogcontact, jaja, hele mooie ogen, hoop op een leuke reactie, morgen weer een dag met beetje zenuwen haha
Ik ga nu slapen hoop morgen meer te kunnen vertellen weltrusten
@Linda
Truste en droom ze :wub:
Goedenmorgenā¦
Ik heb vandaag nog een grotere off-day dan gister⦠geloof vast dat ik aan vrije dagen toe ben⦠Als we idd niet in juni gaan, en mei de begindatum word, danā¦misschienā¦als het kanā¦in april nog 1 weekje⦠Maar ik ben voorzichtig zeg maarā¦
Zo naar het werk, lange dag en echt geen zinā¦zelfs gevoelsmatig niet aan te maken die zinā¦
BIJNA WEEKENDā¦
Goedemorgen,
Lijkt wel of iedereen last heeft van off dagen zou het in de lucht zitten,ben er ook nog niet vanaf :mad: ,voel me nog steeds Klote en ook nog eens slecht geslapen vannacht.Vandaag gelukkig maar een half dagje.
Voor alle andere die er ook last van hebben sterkte en voor iedereen werk ze.
ps.Linda lekker gedroomd?
morning!!@ beps, ik snap precies wat je bedoelt, geen leuk vooruitzicht!! maar jaā¦april is al heel snel en @ linda, begreep ik nou goed dat hij op die site had laten weten dat hij jou wel leuk vondā¦toch?? @ marion, achā¦troubels met de betalingenā¦:biggrin: weet ik nix van! en @ turkije fan, ja hopelijk krijg ik morgen mn sleutel en zondag verhuizenā¦nu werkwerkwerkwerkwerkwerkwerk :retard:
sorryā¦turkije lover bedoel ik!! sorry
No matter Bloem tis nog vroeg he ![]()
@Bloem: Foei toch, die twee door elkaar halen⦠zijn HEEL verschillendā¦
Ikke ga zo hopelijk de post doen. De helft van de mensen hier is vrijā¦RUSTIG en dat is ook al niet leukā¦
Vanaaf mn ouders op visite⦠ook al nietā¦ehhh⦠oh ja gezellig is het dan dus⦠toch??? hihihi
Tot straks, post komt eraanā¦
Hoi allemaal,
Ik heb vast al weer heel veel gemist hier, het gaat zo hard. Even niet zoveel tijd.
Hoop dat iedereen kan genieten van een mooie dag, waar je ook bent en wat je ook doet.
Nog maar 29:wink: :wub:
@ fransijn, hoe gaat het herstel bij je dochter?? heeft ze nog veel pijn??
@bloem: nee nog niet ik heb een berichtje gestuurd maar die heeft hij nog niet gelezen, nog effe afwachten dus
@turkije-lover: ook ik heb een off-day, laatste dagen al niet echt lekker geslapen, welk fijn gedroomd trouwens
Ga maar weer eens naar het werk, echt geen zin vandaag