@ Mierre … Nog een hele gelukkige verjaardag vandaag, Proficiat.
Wij hadden hier op werk ook een jarige dus ik heb ook al taart op…
Pff ben eindelijk terug een beetje door m’n werk aan het geraken… het was zoveel! IK BEN DOOD OP … nog een 2.5u en het is weekend eindelijk.
Sev, ik woon ook in België, maar ik eet zo goed als NOOIT warm op de middag, altijd 's avonds…
Maar dat is heel verschillend van gezin tot gezin… denk ik…
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik weet die naam weer!! va die jongen waarvoor ik me aangemeld heb op hyves…nu als een wiederweega zoeken en nooooooooiiiit meer vergeten! hopelijk kan ik hem vinden, tis geen veel voorkomende naam, maar toch…duim duim
Oke go for it girlllll…en wie weet date voor volgend weekend…
Ik heb net op het werk geregeld dat ik binnenkort een paar daagjes vrij heb. Het was al goed maar ja, ik kreeg maar geen vervanging geregeld, en dus naar de leiding gestapt, nu heb ik officieel vrij op mn B-day en de dagen erna!
jeeeeeeeeee ilse here we come!! dat wordt een B-day om nooit te vergeten :unibrow: :unibrow: weet niet of dat door mij gaat komen, maar wordt vast helemaal geweldig!!
Zo, was even lopend boodschappen wezen doen, maar wat een koude wind zeg. Gauw weer naar huis en kom er vandaag ook niet meer uit! :retard:
Ja hoor Jac ook nog ziek,( beterschap hoor meisje) ben ik dus waarschijnlijk wel als enige vreemdeling daar? En ik ben er al zo zenuwachtig voor! :unibrow: :unibrow: Oh nee, mobster ook nog he?
En jij toch ook nog Turkije-lover op de terugweg van Amsterdam? :biggrin:
@ Jac: doe wat zuster Bep zegt, dan heb je kans dat je er zondag toch bij kunt zijn.
Ik ga jullie wel ff weer meehelpen naar het volgende deel.
Wij gaan vandaag maar weer eens gebakken schijfjes, gemengde sla en kipfiletje eten. Het toetje weten jullie denk ik al. Alleen zit er nu ook chocola bij in.
grrr…kan em nie vinden!! niet alles doet het enzo…druk…moeilijk zoeken enzo…ga dus thuis meteen aan de slag. maar goed, ik ga dus vast afsluiten, sta in de startblokken om naar huis te gaan…dusse…tot strakjes!!!
Sorry dat ik weer zo weg ren, ben al te laat op afspraak. Prettig weekend allemaal. Zeker ook voor de mensen die naar de meeting gaan. Heel veel plezier.
Roanne,ik weet nog niet zeker of ik kom,ligt eraan of Amsterdam doorgaat.Maar hoe laat is het eten dan,dan kan ik er toch misschien een beetje rekening meehouden.En mocht Amsterdam niet doorgaan dan kom ik heeeeeel misschien toch wel,woon niet ver van Utrecht af dus wie weet.
Wat ik begrepen heb is zo tegen drieen verzamelen in de hal bij het grote infobord en dan om 17.00 uur eten bij een turks restaurant. De gegevens kun je ook even terug vinden op de topic “Meeting”.
Ik zelf kom om ongeveer 15.10 uur aan, als alles mee zit.
@Summa: volgens mij is het ook nog wel streekgebonden en zo. Hier in mn boerendorpje hebben we graag stevige kost hahaha najah… don’t know
Heb je trouwens mn pb gehad die ik je een 2 weken geleden heb gestuurd ?
:crybaby: kan ik nie uitstaan :mad: ik kan em nog nie vinden!! ik weet nu zn naam, maar twijfel erg aan de leeftijd en ook aan de woonplaats. heb net lopen spitten en zoeken door alles en iedereen met dezelfde naam, sommige hebben vage foto’'s of geen foto’s, en hopelijk is ie niet verhuisd naar de andere kant van het land…maar krijg HEM niet gevonden… :retard: heb alles gescand…zal wel niet op hyves zitten…:crybaby: nou ja, nog ff verder speuren, maar vrees dat het zo gewoon niet mag zijn :tssk:
Dat is balen Bloem,maar zoals je zelf al zegt,misschien zit hij wel niet op hyves.Moet je 1 van de vele andere sites proberen als je hem echt wilt vinden;).Succes verder