wow…zie net dat WW nu ook een tibet-forum heeft!! gaaf!! weinig nog bekend over dit land als vakantie bestemming, ben ik helemaal blij mee…hihihi…moet mn ’ onder-titel: turkije-fan’ misschien binnenkort wel veranderen!!
Marion,gaan we dat redden vanavond of morgen ???Denk het wel he
Moet kunnen niet? Ben van de partij vanavond … als ik de kans krijg tenminste ![]()
Ik vanavond niet sorry…
Ik wil wel meedoen hoor !
Zo, heb ik al gezegd dat ik een knappe jongen gezien heb op mn stage ? Zou graag beginnen zoals bloem met uitspitten wat en hoe en wie maar ik heb NX van gegevens, weet zelfs niet of hij daar werkt of er stage loopt…
Hoe leer je in godsnaam contact leggen met zo iemand ?
Stel dat hij nu de ware zou zijn ? Knap was hij in ieder geval wel ! :so:
ikke doe wel mee hoor!!
zit vastgelijmd aan mn pc…zo’n 18 uurtjes per dag?? hahahaa :retard:
@ sev, gewoon de volgende keer hoi zeggen en hem met een ’ open blik’ aankijken. Ik val op open en spontane jongens/ mannen, dus die zeggen vaak wel iets terug…
spreek hem aan bij het koffie drinken…iets van ppfff…hehehe…pauze ofzo
of gewoon een opmerking…blij dat ik bij die stinkvoeten/ wenkbrauwborstels / porieen weg ben (uhm…jouw vakgebied leent zich niet echt voor ‘gezellige’ onderwerpen)
of op vrijdag, gewoon over het weekend beginnen. als ie leuk en gezellig is, babbelt ie wel een beetje terug. als je dan in gesprek bent…dan onderbreek je hem ff grof, zo van: owh jee…waar zijn mn manieren, sta ik hier te praten zonder me voor te stellen, en dan zeg je heel nonchelant…: owh, ja sorry, hoor, trouwens ik ben sevvy…
steek je hand uit, dan MOET ie hem wel vastpakken…als ie een beetje slim is, zegt ie ook zijn naam. en hou dan zn hand net ietsje langer vast dan normaal is.
zeg dat je het leuk vindt om kennis met em te maken…en hem vast nog wel een keertje ziet, maar nu ECHT weg moet.
en zonde rom te kijken loop je weg en laat je ff niet meer zien!
en nou niet zeggen dat je dat niet durft! want je hebt 0,0 te verliezen. als ie het stom vindt, is ie zelf stom, anders maak je je zelf er mee af, dat je gewon spontaan bent en graag al je collega’s bij naam wilt kennen en weten met wie je werkt…
iemand nog meer tips nodig?? GEWOON DOEN!!
zo…en nou niet vragen waarom ik dan nog singel ben…want daar kies ik zelf voor!! hahahaa (geloven jullie die??)
@Bloem: eerlijk gezegd niet nee ! haha
Nu ja, mn stage is om de 4 weken in hetzelfde rusthuis :retard: toevallig 2 dorpen hiernaast, helaas zit mn oma er niet
(neej, gelukkig maar dat ze er nog niet hoeft te zitten)
Was de eerste keer dat ik hem zag, stond ineens in het deurgat. Maar zomaar ernaartoe stappen zal denk ik redelijk onmogelijk zijn… Leerkracht loopt rond, controleert en heb nog 14 medestudenten naast/voor/achter me zitten die allemaal getuige kunnen zijn van een eventuele afgang + de leerkracht die me -xpunten geeft omdat ik aan de babbel ben geraakt. Ok, dan maar zorgen dat ik juist KLAAR ben met een oudje, moet dan mn materiaal gaan schrobben aan de wastafel in de wc, wat denk je ? Hem uitnodigen int wc ?? haha, maar hij zag er zooooo lief uit en zoooooo knap ! HELP ! en wat als hij een vriendin heeft ? Wat als hij er de volgende keer niet meer is, zit nu bijna een jaar op stage en hem nu pas de eerste keer gezien ! En ik kan moeilijk een openingszin gebruiken als: ook al eens zo een mooie stinkende schimmel gezien ? :biggrin:
Jéééé ik ben wanhopig, ik ben zo een trut die niets durft ! :crybaby: :crybaby:
maar vind het wel iets hebben hoor bloem, bij een iets betere omstandigheid denk ik hier nog eens aan terug, moet gewoon lukken op die manier, en anders zijn het sukkels !
ZO derde week stage zit er alweer op en nu lang weeeeekend. Een weekend om te relaxen
Wij hebben bolletjes gegeten met fricandel/kroket/knakworst…heeeerlijk…
Maar ik heb visite vanaaf, dus ik ben er niet helaas.
Tot morgen, dan zien we wel of het gelukt is, deel 20…pfff en dat binnen een jaar!!!
@Bloem
Een Tibetforum? Kan gaaf zijn … als we je hier tenminste niet kwijt raken ![]()
Mocht ik nog ooit op de versiertoer moeten, wat ik niet hoop natuurlijk, dan kom ik bij jou in de leer ![]()
@Sev
Waar een stage al niet goed voor is he :wub:
Misschien heeft hij jou allang heeft gezien en zit hij nu met hetzelfde probleem. Hoe maak ik contact met die blonde schone ![]()
@ besmile: prettig weekend?? hoe verloopt deze stage?? leuk??
@ sev…ach, beetje rondvragen??? en voor hetzelfde geld heeft ie geen vriendin en zitten al die 14 medestudenten ook te kwijlen en gaan met hem aan de haal. ik zeg altijd gewoon heel bot en hard, hallo. of ja…meestal is het meer…sow!! HA-LLOOO–WWW…haahahahaa…gewoon doen, trek je aandacht, sow wat, in het ergste geval zie je hem nooit meer terug en in het beste geval kunnen jullie er heel hard om lachen na jullie 1e kus…nothing to lose!
EN NU EERST FF AAN DE FRIET!!!
En dan kom ik weer bij jullie ![]()
mmmmmmmmm frietjes !
@Bloem: nu goed, als ik hem de volgende keer terug zie (kans is wss klein) dan loop ik jouw scenario af en laat ik hier wat weten, wish me luck ! hahahahaha
Ikke ga aan de PIZZA !!! ja wééral maar voel me nu toch al dik, dan moet ik ook niet gaat dieeteten… haalt toch niets uit aan mn gevoel ![]()
@sev: heb nu ook een pizza in de oven
Allah allah wat hebben jullie weer veel bijgeklets! Ik ga even een poging doen tot bijlezen…
@kelebek: alles goed met je?
![]()
M.Irene: 10 april - Side ![]()
CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Fransijn: 20 oktober-Side:redface:
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
ja…hij staat vast…nu ff askim bellen dan hier bijlezen;)
soo happy:D:D
Nou heb ook lekker gegeten en heb momenteel het hele weekend mijn dochter met haar kids hier tot zondag.
Nee, nee, ze gaan zondag op tijd weer weg, want ik moet dus naar Utrecht he! :biggrin:
Momenteel zitten ze een videootje te kijken, dus kan ik mooi ff hier helpen om op naar de 20 te gaan. ![]()
@roanna: alles goed?