@Bloem: raar toch hé ? We wonen naast elkaar en toch is België helemaal anders dan Nederland.
Nou, als ik thuis ben over de middag dan eet ik altijd warm, savonds eet ik dan boterhammen of salade of zo, iets kouds (tenzij in de zomer, als het te warm is voor warm te eten dan eten we koude schotel of zo)
Als ik over de middag in school ben, dan neem ik boterhammen mee en eet ik soms savonds warm, ofwel nog eens koud. Hangt er eigenlijk vanaf hoeveel honger ik heb
Dat is zeker een verschil met ons Sev,Ik eet s’avonds meestal warm en tussen de middag brood,maar dat verschilt ook nog wel bij de nederlanders.witlof heerlijk he met spek en kaas jammie jammie.Voor mij staat er vanavond boerenkool op het menu…
nou ja…meestal brood of iets met granen voor ontbijt, 's middags weer brood ofzo…en dan 's avonds, uhm…weer brood? nee, geintje, volgens mij eet 80% van de nederlandsers 's avonds warm. ik hou niet zo per se van warm eten hoor…eet net zo lief brood, vind ik heerlijk. en een salade kan altijd!, maar goed…misschien hebben anderen hier nog aanvulling op?? ik ken niemand die altijd 's middags warm eet, hoog uit een keertje toevallig omdat het zo uit komt ofoz. tenzij je gebakken ei/ tosti of soeppie als warme maaltijd rekent??
@Bloem
Arme jij dat alles daar in de soep loopt vandaag. Nog een paar uurtjes, slepen je er hier gewoon door, en dan mag je ook van je weekend gaan genieten of moet je morgen ook nog?
@Sev
Tuurlijk vind jij een goede!!! Is vast al ergens gereserveerd voor je.
@Turkijelover
Klinkt goed, je hoeft je in ieder geval niet te vervelen.
volgens mij komt het bij de oudere mensen wel veel voor dat ze tussen de middag warm eten.Schijnt een gewoonte van vroeger te zijn heb ik mij wel een laten vertellen…
nou mijn goede zin is om!! zou uit school komen en dan gelijk met mamz de stad in om een ticket te boeken en te winkelen…
komt een vriendin van mamz binnen huppelen…zit nu gewoon al 2 uur te w88!!! dat dat mens van een moeder zegt: sorry ik zet je nu eruit…ik had al plannen met mn dochter!! jeetje beetje assertiviteit mag wel zijn!!! ik wacht nog 15 minute en dan ga ik alleen…:@
Nou hier eten we warm als we er zin in hebben, al is het voor het ontbijt… Maar meestal 's avonds…
Ikke is ondertussen lekker thuis aangekomen en ga een bakkie zetten en wachten tot hubbie er is. Dan de Is opbergen, boodschapjes doen, ondertussen af en toe WW en Bloemmie pesten, avondeten en weet ik veel, veel te veel dus
en dames…wat eten we vandaag?? juist uitgebreid want het is weekend, of vet/ ongezond want het is weekenf of snel en makkelijk, want het is weekend??? @ cyn…hee meis, waar ben jij?? hoe was de mac?? nog aangevallen door vrouwen met een kebabrol?? wilde zondag mn pruik opzetten, maar die ligt bij mn ouders…helaas!