En trouwens meiden… nog één uurtje en dan WEEKEND
Bloem,ik weet niet of hij kan zien dat jij zijn hyves heb bekeken,ik dacht het zelf van niet.Bij facebox is dat wel zo.Wie weet stuurt hij je wel een krabbel terug;)
Beps,dus je nichtje heeft lekker tegen je lopen klagen hahaha dus dat is ze ook weer kwijt,hoop voor haar dat ze snel weer naar huis mag.
Gaan we vandaag trouwens nog deel 20 halen?? Word wel tijd zeg maar. Zal ik zo een stunt als Cyn en Sev uithalen als gister,…dan halen we het wel zeg maar
@Beps
Je hebt helemaal gelijk, ze moet natuurlijk wel doen wat het beste voor haar is. Doet zeker pijn aan de wond als je rechtop moet lopen maar daar
MOET ze gewoon even doorheen. Hoe eerder … des te beter natuurlijk.
Gaan ons best, doen dan moet het toch lukken?
ikke doe wel mee, ikke mag nog lang niet naar huis!!!enneuhm…zit wel ff te twijfelen of ik die gast iets zal sturen…hehehee…maar ja…misschien beter van niet…of wel? of niet?@ filiz…wat ga je doen dan dat je zin heb in vandaag??zucht…werk
yes,WEEKEND dus voor mij zit het er weer op voor deze week:biggrin: ,iedereen die nog ff moet werk ze.Ik ga op weg naar huis :evil:
Ohh Ikke moet nog 30 minuten helaas…MAAR ik ben het weekend wel aan het voorbereiden…kipnuggets in de frituur voor mij jammie…
En ik sluit het weekend af met yoghurt met honing en walnoten jammmmie…
hahahhaaa beps…klinkt bekend! hahaha enneuhm…kipniggets! jammie jam, mag ik bij jou komen eten? hahahaa
Goeiemiddag allemaal !
@Miere: GEFELICITEERD !!! geniet van JOUW dag !
@Beps: ik ben niet van plan om vandaag weer een stunt te begaan, jouw beurt hoor !
Ik heb ook weekend, alhoewel het geen echt weekend zal zijn…
MOrgen: werken
zondag: beurs ! + Zomeruur :so:
REUZEHONGER :retard: en mn oven wil niet sneller verwarmen
:arrow: Chicons in hesp (Vertaling voor de NL: Witloof met ham en kaassaus erover) njammieeeeeeeeee en geplette patatten erbij (Vertaling: aardappels onder uw vork tot puree gestampt of zoiets) haha
Miere, ook van mijn kant natuurlijk de hartelijke felicitaties. Ik hoop dat het een gezellige dag voor je wordt.:NETHERLAN :NETHERLAN :NETHERLAN
![]()
@ syv…jij eet wel vaak witlof he?? of hoe noem jij dat?? nou ja…
Neej, is de eerste keer in enkele weken tijd terug dat ik witlof eet terug… hangt er gewoon vanaf …
@Bloem
Tot hoe laat MOET je vandaag? Ben er straks weer vaker, J. zit regelmatig met zijn vriendje aan de computer nu. Straks wisseling van de wacht en gaan ze bij vriendje thuis spelen.
@Turkijelover
Prettig weekend, heb je al plannen?
@Sev
Goede middag, leuk dat je er weer bent (met of zonder blunders) ![]()
Lekker chicons in hesp … geniet er van.
@Marion: ze zijn juist op
en héérlijk ! Mn mamsie is de beste kok van de wereld hihi maar dat vind vast iedereen ![]()
@Sev
Niet iedereen dus. Hub vindt mij lekkerder koken dan zijn moeder ![]()
@ marion…zucht nog tot half 4, maar alles loopt mis…een en al chaos, maar goed en @ sevvy…eet jij altijd warm tussen de middag? of is dat toevallig een keertje…heerlijk die andere culturen en gebruiken ![]()
@Marion: hihihihihihi
nou, ik hoop dat mn vriend dat ook van me zegt (als ik er dan weer een goeie vind natuurlijk
)
Marion,de plannen voor het weekend zijn,vanavond wat drinken bij een vriend met de vrienden groep,morgenavond een verjaardag en zondag misschien naar Amsterdam,maar dat hangt er nog vanaf.Dus zit aardig vol.
En wat zijn jullie plannen?behalve de meeting dan?