@ beps…weet ik toch! kan nog steeds niet op de naam komen van die ene gast die ik wilde zoeken via hyves…heb wel iemand anders gevonden…driedubbele-wub…ben ik ongeveer 10 jaar verliefd opgeweest…blush…en krijg nu spontaan weer hartkloppingen dat ik hem ‘digitaal’ zie…ik moet echt nodig een andere hobby gaan zoeken…al die mannen! hahahaaa
Nou volgens mij gebeurt er hier verder ook niets… Ik ben halverwege de post… we zien wel vandaag
tis idd rustig zeg zucht…heb geen zin meer…ist al turkish weekend?? hahahaa
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 23/03
Zo, weer ff geupdate. Moest wel weer van ver komen.
Dussss Mar Mier… :king: **VAN HARTE GEFELICITEERD EN NOG HEEL VEEL MOOIE EN GEZONDE JAREN SAMEN MET JE GEZIN EN FAMILIE GEWENST. :king: **
**Fijne dag nog verder en maak er wat gezelligst van en als je zondag komt, zingen we nog wel ff voor je.:lol: :lol: **
**Groetjes Roanna **
Ook goedemorgen dames.
Ik heb vandaag een dagje vrij van het werk, maar ben heel wat plan hier thuis te doen.
PCtje blijft aan, dus zo tussendoor ff kijken wat jullie allemaal nog te vertellen hebben. :unibrow:
Werkse of leerze en geniet van de dag, voor zover dat mogelijk is. ![]()
@Miere
Gefeliciteerd met je verjaardag
http://blobs.shoppay.be/products/096-Witte%20bloemen.jpg
en een hele fijne dag
Nog een keer, was eruit opeens, en wil toch nog wel jarig worden ![]()
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
Oh sorry Marion. :redface: Ik had zo mijn best gedaan met kopieren, maar had bij jou een andere datum gezet, ipv naam. Sorry, sorry hoor! :redface: :redface:
Marion: Ik wil er wel uit hoor, word ik ook niet ouder hahahaha
@ roanna…je wilt veel gedaan krijgen?? hahahaa zet dan de pc maar uit, want dan blijf je hier hangen…hehehehee… en marion…duurt nog wel weer ff voor jou! ![]()
@miere
Van harte feleciteerd met je verjaardag!!!
Miere,van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
Bloem,Is hyves toch nog ergens goed voor he,heb je hem al een krabbel gestuurd???
@Roanna
Geeft niks hoor, kan gebeuren … plant de lijst er gewoon weer neer ![]()
@Beps
Hoe was het bij nichtje gisteren?
@Bloem
Is je hartslag inmiddels weer normaal na de digitale ontmoeting met je vroegere vlam ![]()
@MK116
Hoe gaat het met je? Al bezig met het kamertje voor je dochtertje?
hahahaaaa…denk dat hij meteen zn pc het raam uitflikkert als ie ziet, dat ik gekeken heb (kan dat??) hij vind mij absoluut niet zo lief als ik hem leuk vind!!
Ja nichtje…zal ik zeggen, ze voelt zich ziek en zielig…
Ze is ziek maar niet stervend…zo doet ze wel. Er is haar een hoop overkomen natuurlijk, dus het is logisch dat ze pijn heeft en ziek is. Maar ze moet weer verder. Ze dacht: Ja mn tante komt, die kent de pijn, dus dan mag ik ffies klagen. Tuurlijk mag ze dat, maar daarna is het klaar. Ze is nu 2/3 dagen verder dus moet haar bed weer uit, lopen, goed voor de inwendige enzo… Nu dat heeft ze gedaan.
Alles is goed met haar, nu moet ze opknappen dus
Post klaar, nu wat kleine klusjes…
ja ach beps…tis nie nix voor haar… en als puber ben je natuurlijk boos op alles en iedereen die je zoiets heeft aangedaan!! weet nog dat ik opstandig en boos was dat ik in het ziekenhuis lag, maar ja, kon ook niemand iets aan doen…maar ja…tis wle ff lekker! hahahaa
@Bloem
Tuurlijk kan hij de pc het raam uitgooien ![]()
@Beps
Komt allemaal wel goed met haar dus. Is natuurlijk erg spannend wat er allemaal met haar gebeurt is in een paar dagen. De een heeft nu eenmaal meer tijd nodig dan de ander om alle indrukken een plekje te geven.
@mierre…wan harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
iedereen een fijne dag…ik barst van de energie…heerlijk:D:D
zin in vandaag…zin in het weekend…
:beef:
tot straks…!! xx
@Marion: Ze mag alle tijd nemen die ze nodig heeft, maar moet niets doen waardoor ze haar genezing belemmert of de mooie genezing verpest. En als je alleen maar in elkaar gekrompen ligt(en dat ze pijn heeft, ik weet het!!) das dus niet goed. Dat ze ffies naar het toillet moet lopen(13 meter) geen probleem. Maar dat moet ze wel gaan doen, want anders geneest de wond in een verkeerde stand, en als ze dan zich uitsrekt scheurt het en doet extra pijn…
Maar het komt(verwacht ik) helemaal goed…