ik heb het ook vaak dat hyves traag is. Ik kom er ook niet meer zo vaak.
ik krijg er maar geen foto’s op. heb een mail dat het gelukt is, als ik erop klik, kan ik het zien, maar daarna…no-oh. maar goed, we prutsen lekker verder
@ roanna, klinkt goed, surprise naar tarzan…hubbahubba!!
hahahaa
owh…ik krijg zaterdag bezoek uit turkije :redface: kon geen nee zeggen toen ik zn stem hoorde…domme doos dat ik ben…bah!! giggel
Kan ook Komen dat hyves niet zo snel is,misschien dat het je morgen wel lukt.
Gezellig bezoek uit Turkije,dat belooft wat …![]()
:redface: … ja he??
foto’s inmiddels gelukt, hoop ik…wat een ondoorzichtig gedoe zeg!! maar goed, kreeg zo vaak uitnodigingen van alles en iedereen…ben dr maar eens een keertje op in gegaan! heel mn avond alweer om…nou ja!
maar goed…ikke ga nog ff relaxen en dan slapen!
tot morgen allemaal
truste
hey meiden…
kom ff welterusten wensen…![]()
@roanna…wat leuk van je zoon om je uit te nodigen…wanneer gaan jullie?
@bloem…je hoeft maar iets te doen te hebben he op zo n avond;) ik heb er verder ook helemaal geen verstand van!!
tot morgen…xx
@filiz: echt wel, nu maar hopen dat het wederzijds is
@roanna: heel veel gedroomd vannacht, zeer goed geslapen was blij m gister weer te zien, hele tijd geprobeerd zo dicht mogelijk in de buurt te lopen, hopelijk vannacht weer zo fijn dromen en slapen
Weltrusten allemaal.
@Roanna
Lijkt me een leuk … Tarzan.
@Bloem
Gezellig zaterdag bezoek uit Turkije en dan zondag de meeting. Een heel Turkijeweekend voor jou dan.
@Filiz&Turkijelover
Truste … sweet dreams
weltrusten allemaal!
@ Filiz en Marion: Ja, het lijkt mij ook leuk. We gaan a.s. donderdagavond. Het is eerst nog wel een tryout, maar mijn schoondochter heeft reductiekaarten van de sponser gekregen, omdat ze daar werkt.
@ Linda: :unibrow: Ik had je verhaal gisteravond laat nog gelezen over dat lekkere kontje enzo. Ik moest er erg om lachten zeg!
Oh, hou je ogen en oren open hoor! Wie weet, komt er nog wat van.:wub:
@ Mariska: Jij ook weltrusten hoor! ![]()
Alle anderen natuurlijk ook, slaap lekker.
Weltrusten allemaal
Goeiemorgeuh ! gaap :redface:
Dag beps, ik zie dat je online bent !
Ik kwam ff een goeiedag hier voor iedereen zeggen, straks naar school en dan deze namiddag thuis !
Prettige dag aan iedereen gewenst !
Goedemorgen,
Een half dagje werken en dan weekend:biggrin: .Vanmiddag even naar het andere dorp is een outlet verkoop van merkkleding een even kijken of er wat tussen zit:smile:
Fijne dag allemaal
Goedenmorgen allen
@Sev,compie was aan, ikke liep in huis rond, maar ook jij een fijne dag ![]()
Ik ben ondertussen op het werk, ook voor mij nog maar een half dagje ik ben aan meekend…nee weekend en meeting toe!!!
Even weinig tijd, maar wel om jullie een goede dag te wensen.
Voor de meesten begint het weekend alweer aan het einde van deze dag.
Nog 36 dagen te gaan.
goooooooeeeeeeeeddddeee morgen allemaal!!ikke nog 1,5 dag werken en dan turks bezoek en meteen daarna de meeting!! hoezo thema-weekend!!wat een wind trouwens! tranen stroomden over mn wangen…phoehee…blij dat ik zit!!
lieve allemaal… er is iets vandaag!! jawel…MIERRE!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! (toch?? doe het nu uit mn hoofd!)
Bloem ik heb diep respect voor je, je hebt gelijk…
Mierre!!! Fijne dag en gefeliciteerd
Even snel een goede morgen wensen, nu snel ff aan het werk en zie jullie straks weer :biggrin: