Turkish tea time deel.....19!!

hahaha juist;)

@Bloem
Luister niet altijd naar Sonja hoor, daarvoor vind ik chocola te lekker, maar zo tussendoor is het nodig om mijn kwabbels wat binnen de perken te houden, anders kan ik ze straks niet meer verdekt opstellen :wink:

@Bloem: weet je eigenlijk hoe het gekomen is ?
Ik had eerst al een rotochtend achter de rug, daarna auto gewassen, afwas thuis, mn materiaal ontsmetten met speciaal product en dan compie, kijken, jullie hadden veel gekletst en heb alles diagonaal gelezen, zag ik die artikel en had over die kebabrol heen gelezen en zo… Ik weet het, was echt superdom, maar had hem daarna op het gemak gelezen en dan viel mn euro :wink: sorry !

@ sevvy, owh schattepattatje…ik zit je maar te fokken!!
luf joe al!!

@Sev
Meissie niets aan de hand, maak je er toch niet zo druk over. Iedereen plaatst wel eens een opmerking waarvan hij later denkt ‘had beter niet kunnen reageren’. Niemand kan het meer lezen en morgen is het weer vergeten.

:unibrow: dat zeg jij…heheheee…:biggrin:

GEINTJE!!!

hey meiden…

@cyn…haha…heb me rot gelachen!! hoop dat je zondag gaat overleven!!

@linda…jij lkkr in love…geniet ervan!!

@roanna…shopze

uhh…sorry rest alweer vergeten…

iedereen een fijne avond!!

Heb ik dan nog een geluk dat niemand die toen online was, mn tekst heeft gekopieerd, anders was DIT mn ondergang hahahaha, nou, zolang ik ze zelf nog om kan lachen, vin dik het best ok hoor… Ik weet dat ik in werkelijkheid niet zo dom ben als vanmiddag :smiley: maar iedereen zegt wel eens iets stoms, vandaag was het mijn beurt ! Who’s next ?

Ondertussen ben ik nog altijd bezig met Cyn haar verslavende taart-maak-spel aan het spelen…
Cyn, heb jij het gedownload ? Is dat gratis ?:smiley:

eten alweer op…
ik probeer ook eens wat. heb me toch maar eens een keertje aangemeld voor hyves…krijg geen foto dr-op
en zoek eigenlijk iemand die ik op Gran Canaria heb ontmoet, maar kan alleen niet op de naam komen. ik weet het wel, alleen die naam speelt nu al 1,5 dag verstoppertje in mn hoofd…kan dr niet opkomen…super frusterend…zo vind ik die persoon natuurlijk nooit!! arch!

@Bloem
O dat is zoooooooo irritant :unibrow: !!
Even net doen alsof je hem niet zoekt, komt ie misschien tevoorschijn :wink:

een fijne avond iedereen!!

helpt helemaal nix…ben het gewoon kwijt…
wie zegt trouwens dat het een hij is…:wink: :unibrow:
maar goed…ken hem alleen als joris de dolfijnenverzorger, was een grapje tussen ons, maar nu kan ik dus niet meer op zn echte naam komen, terwijl ik die echt echt wel weet…grrr

Bloem, er is ook een Cran Canaria hyves misschien staat hij daar bij

dan heb ik echt ff wat hulp nodig…hoe kom ik daar??
kan niet eens een foto ofzo toevoegen…? hellup…digibeet zoekt uitleg!! hahaha

@Mariska
Jij ook een fijne avond

@Bloem
Ben ook een digibeet wat hyves betreft, heb sinds vandaag alleen verstand van digitennes.

hahahaa
das tenminste iets!!

Bloem in het venster zoeken en dan het venster ernaast op hyves zetten dan moet het volgens mij te vinden zijn, heb van hyves niet zo heel veel verstand.Zo kan je ook vrienden zoeken,alleen niet je dan wel de naam weten;)

snap dr nix van…volgens mij werkt die site niet al te best. heb ik van alles opgeslagen, gaat ie weer terug naar andere settings enzo…alles dat ik zoek, krijg ik een of andere foutmelding,…maar goed…komt vanzelf!

Ik heb ook ff gekeken,maar kan die van Cran Canaria ook niet vinden.Wel van Gumbet mocht je daar interesse in hebben.

Goedenavond dames.

@ Bloem: Ik heb dat ook vaak. Als ik iets of iemand op hyves zoek, is het allemaal zooooo traaaaag. Vind er niet veel aan daar, maarja dat zal wel aan mijn leeftijd liggen. :biggrin:

Liepen we dus in de stad, krijg ik een telefoontje van zoonlief, of dat ik volgende week mee wil naar Tarzan? Nou, ikke dus wel!

@ Linda: Enneh, hoe is het vannacht gegaan? Nog gedroomd? :wub: