Turkish tea time deel.....19!!

je moet toch ook eten…?

Er is dus zojuist iets belangrijks tussen gekomen… En ik twijfel nog of het belangrijker is dan jullie…

x

Lieverd, wat is er kom anders ff online ofzo… ik maak me zo zorgen om je

GRAPJE!!!
Sorry het was niet de bedoeling dat jullie je zorgen gingen maken…
Maar TUURLIJK ga ik mee!! Ik heb er echt mega veel zin in!!!

x

trut!!! :wink:

ja bloemmie ik vind jou ook lief!!:stuck_out_tongue:

DOOSSSS
Ik denk dat er iemand ziek is ofzooooo MUTS!!!

evil woman!! had jij je tante beps ff op de kast gejaagd om maar niet te spreken van mijzelf!!!

:beef:

moet nie gekker wordenheb je nix beters te doen??? dansende banaantongueevil frown %#(969+@@@

Haha nou het is hier vrij rustig…

Maarrrr mijn collega vond het wel erg lief dat jullie meteen zo “lief” reageerde…

x

Nou lekker dan. ik overal berichtjes achterlaten…ben zelfs gaan hyvennnn!! Ikke ja!! Muts

Jaa maar daarvoor was je ook al op hyves geweest… Hahaha… vond het echt ff grappig…

nou ja…als er maar 1 iemand lol heeft, dan is het goed he? maar ff voor de goeie orde…niet leuk! maar als je dan de volgende keer iets hebt, dan reageren we niet zo meelevend hoor! ga jij maar lekker een leuk reisje boeken ofzo! hahahaa…waar is de rest eigenlijk?? ikke mag alweer bijna naar huis, werkdag 4 bijna voorbij, nog 2 te gaan!

Nou Cynthia,je hebt de dames wel ongerust gemaakt,ik denk dat je zondag op je hoede moet zijn voor ze :paranoid:

Ja dat moet ze… dus…

Ik moet nog 2 uur, en dan nog 1 werkdag… En dan nog 1 schoonmaak en boodschappendag en dannnn… CYNTHIA KILLEN!!!

Sev melde dat ze straks wel kwam nu nog druk met school/stage

Haha turkije-lover: ja ik mag wel gaan rennen! Zie het al helemaal voor me… Bloem en Beps die me gaan achtervolgen… En dan staat er maandag in de krant:

Vrouw mishandeld na internet-date.

**Utrecht 25 maart. **Een jonge vrouw van rond de 20 is zondagmiddag op gruwelijke wijze mishandeld door 2 nog onbekende vrouwen. De vrouw had met een groep afgesproken om een meeting te houden over een bepaald vakantieland. Dit kwam de vrouw echter duur te staan.

Terwijl de vrouw stond te wachten bij het grote bord op het Utrecht CS kwamen er opeens van 2 verschillende kanten 2 vrouwen aanlopen met een rol döner kebab, de vrouw werd diverse malen geraakt met de vleesrol en liep daarbij verschillende verwondingen op. De daders zijn er na het incident vandoor gegaan richting het centrum van Utrecht. Sindsdien ontbreekt ieder spoor. Het slachtoffer is in het ziekenhuis behandeld aan de verwondingen.

Het signalement is als volgt. Het zijn 2 vrouwen tussen de 25 en 45. De een droeg een spijkerjas en had opvallend lichtblond haar, de ander had een leren jas aan en had donkere krullen… Als er getuigen zijn, of iemand is die de daders herkent neemt u dan contact op met het lokale politiebureau, of met meld misdaad anoniem…

bron: Telegraaf.

nou ik was het niet…ik heb zwart kort haar! :wink:

Gelukkig ben ik niet blond en heb geen krullen dus…

Zit hier samen met een collega te gieren van het lachen dus