Niets te danken hoor ![]()
@Cynthia, sorry meis, wat egoistich van mij schaam schaam, dat is natuurlijk een nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter idee !!! :nod:
o ja en als iemand m’n stem vindt… laathet even weten aub :wasted:
@Von: JUIST!:unibrow:
owh sinfully delicious!!! broodje kroket!!
Oh bloemmie wat heerlijk!!! Ik ga vanavond lekker eten bij de macdonalds :finger:die Sonja :nod:
Is ie weer even … ![]()
M.Irene: 10 april - Side ![]()
CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Fransijn: 20 oktober-Side:redface:
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
heee dames wel opletten voor de meetin he? dees weekend gaat de klok weer een uur vooruit toch?? uurtje minder slaapie slaap doen!!
@Bloem ik wist het al. En ik heb er geen probleem mee hoor, want ik ga gewoon eerst nog naar de kerk.
Meiden mn nichtje haar wond is onderhuids gehecht, dus het lidteken word waarschijnlijk minimaal.
Heb vanmorgen een test gedaan voor een sollicitatie, moet dinsdag het vervolg doen. Als dat dinsdag goed gaat dan heb ik alleen nog een klik-gesprek met de supervisor van die afdeling en heb ik een nieuwe baan… Eerst die testen dinsdag maar eens…
Weet nog niet precies wat het verder inhoud, moet telefoontjes aannemen en verwerken daar komt het op neer…
Nu te werk, dus ik meld me wel weer
@Beps, even afwachten dus!!
Meiden, het spijt me maar ik denk dat ik zondag moet afzeggen…
@ cyn!! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee @ beps, goed joh!! hou ons op de hoogte!! enneuh…je moet je zonden biechten na de meeting…niet ervoor! hahahahahaa
@Cyn: Je komt, al moet ik je persoonlijk halen dus…
@Bloem: hahahahahaha, biechten…nee dat doen ze bij ons niet in de kerk, maar gewoon als je ze begaat… zeg maar
Ja sorry meiden!
Waarom??
i’m sorry maar er is iets tussengekomen…
ahhahaaa, was ook een geintje, he? da snapte ge wel!!! ennuhm…gij en zonden?? geloof dr nix van!
;)iemand nog wat leuks te vertellen?? ik heb de lente in mn kop…ben een beetje melig!
CYN!!! Geen geintjes hoor… Vind ik niet om te lachuu
@Bloem…ik zeg niet dat ik GEEN zonden heb, alleen hebben ze bij ons geen biechtstoeltje… gewoon bidden, niet biechten dus…
nee cyn! was da was da was da!! en het feit dat askim misschien zondag online komt is GEEN excuss
![]()
Pff kwam askim maar online…
Maar het spijt me echt
moppie vertel nou eens wat er is…
wazzup doc??