Turkish tea time deel.....19!!

@ linda…hihihihi…het IS ook allemaal wat he? hahahaa @ fransijn, je weet het altijd weer zo mooi te zeggen!! hopelijk zijn er vandaag alleen maar mooie momenten voor jou!

Goede morgen allemaal!
Lekker onder het ontbijt even bijlezen hier en dan snel aan het werk. De 1e lammetjes zijn inmiddels al geboren dus het ‘feest’ gaat zo langzaamaan weer beginnen :frowning: . Daarna zoveel mogelijk de huishoudelijke klussen doen. Morgen is J. vrij van school en des te meer tijd hebben we om samen te teuten.

@Beps
Kan nichtje wel gebruiken, een oppeppend bezoekje van tante Beps :smile:

@Bloem
Al druk aan het werk zie ik :stuck_out_tongue:

@Linda
Ga jij een nieuwe regel invoeren volgende week. Na de training met z’n allen iets drinken :wink:

Goeiemorgen!!!

@linda… zucht… lekker he verliefd zijn :slywink:

Vandaag weer werken en vanavond een feest van mijn werk in Nijkerkerveen… Morgen naar Amsterdam… Nu is mijn vraag…

Weet iemand welk station ik moet hebben voor de dappermarkt???

x

Fransijn,heel mooi gezegd.

Cynthia,volgens mij kan je het beste het centraal station pakken en dan met de metro naar de dappermarkt gaan.Veel plezier daar alvast.

Cynthia,heb hier even nagevraagd,tram 3,7 en 10 kan je nemen.Bus 22,37,59,120 en 126.Treinstation Muiderpoort kan je ook uitstappen.

Ja wij dachten inderdaad ook al aan muiderpoort!!!

Thanks!!

x

of www.9292ov.nl

@Cyn: Muiderpoortstation… en dan eruitlopen, altijd naar rechts, of het pleintje over, of gewoon de hoek om, naar rechts tot de grote straat. Dan naar links, en de volgende hoek aan de rechterkant…DAPPERMARKT!!

Veel plezier.

Ik heb net mn nichtje gesproken, alles is goed gegaan. Iets minder pijn, de wond is onderhuids gehecht, dus een mooier lidteken. Nou moet ik nog even een stofje kopen, voor het kussentje dat ik voor haar heb. En dan op het werk maar een sloopje maken.
Ik ga me zo aankleden en dan zie ik wel

Thanks!!

@ beps…dat is goed nieuws!@ cyn, jij komt erwel ;)kijk eens ff wta ze voor nieuws hebben bij WW: http://www.wereldwijzer.nl/local_links.php?catid=126

@Bloemmie: Wat gaaf!! En je staat nog bovenaan ook!!!

x

Beps,dat is zeker goed nieuws,hebben ze al een idee wanneer ze naar huis mag?

@allemaal meiden bedankt voor jullie felicitaties. Kan zelf nog amper geloven dat hij nu m’n ‘esim’(man) is en ook nog eens m’n ‘askim’ natuurlijk !!!
2 november zijn we getrouwd in Istanbul met alles erop en eraan , auto met bloemen en linten, een trouwzaal etc etc. De hele dag is als een roes aan me voorbij gegaan. maar het was wel helemaal geweldig! :wub: :wub: :wub:
Nu snel m’n mannetje naar Nederland!
Wat dachten jullie van Verdonk eruit m’n man erin ? !!!

@Beppie : gelukkig goed nieuws wanneer kan ze naar huis? :smile:

Ik heb een beter idee Von>> Verdonk en Wilders eruit, en al onze askims erin!!

x

@ cyn…weet eigenlijk niet of ik er zo blij mee ben, maar vooruit dan maar!! sta idd met mn dikke snoet weer vooraan@ beps, wens je nichtje maar dikke beterschap namens ons allemaal!!

Cyn heb je weer een pm gestuurd. is het aangekomen, want ging anders dan normaal.

@Von
En zo hoort je trouwdag ook te zijn: GEWELDIG!!

@Cyn
Veel plezier morgen op de Dappermarkt

@Bloem
Moet er eentje voorop staan he … jij dus :wink:

Is ie weer even … :smiley:

:turkey: M.Irene: 10 april - Side :turkey:

CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

@Turkije-Fan: Ja heb hem ontvangen… Heb je terug gestuurd!!

@Marion: thank you!!

@Bloem; ah joh is toch leuk!!

x

@ marion, hardstikke bedankt voor de tip!! helemaal blij!! ik zie licht aan het einde van de tunnel!! hahahaaaanu: lunch! ciao