Je laat ons wel in spanning hoor Linda ![]()
@Turkijelover
Je neemt me de woorden uit de mond ![]()
Nou zeg Linda, je maakt het wel spannend hoor en wij zijn ook helemaal niet nieuwsgierig. :unibrow: Toch meisjes? We wachten nog wel even hoor! ![]()
Von
gefeliciteerd nog met jullie huwelijk!!
Hey Turkijefan. Ik heb net even je foto’s bekeken, maar kreeg opeens een foutmelding, maar heb toch de meeste kunnen zien. Leuk hoor. ![]()
tot morgen allemaal
slaap lekker voor strax
weltruste bloem!
sweet dreams…
roanna
bedankt ![]()
Ok zoals beloofd een kort verslag van vanavond. Na dat ik me omgekleed had ging ik naar de kantine om daar mijn tas neer te zetten. Toen op naar de baan. Effe kletsen met paar mensen uit loopgroep. Op gegeven moment gaat de deur vd kantine open, kijk naar de deur die open gaat en wie komt daar aan HIJ, mijn hele avond gelijk weer goed natuurlijk. Hij gaat naar de baan om in te lopen. Ik ook naar beneden voor het inlopen. Was iig snel genoeg beneden om in dezelfde groep te gaan inlopen. Heb drie ronden ingelopen. Lopen ging toen hartstikke goed, want ik had echt een practig uitzicht. Heb drie ronden achter hem gelopen, een nog geen halve meter achter hem, had dus echt een super uitzicht, een super lekker kontje!!! Ook heel even naast m gelopen, echt waar mijn hartje gaat dan tekeer als een gek. Tijdens loopscholing moesten we ons verdelen in 4 rijen. Ik natuurlijk in dezelfde rij gaan staan, achter hem. Hopelijk krijgt dit snel een heel mooi vervolg.
Ik liep zo dicht achter hem dat ik wel kon en eigenlijk wou knijpen in dat lekkere achterwerk haha, in gedachten wel heel vaak gedaan
Dat hoop ik ook voor je Linda,dus jouw avond is weer helemaal goed,wat zul jij lekker slapen zeg…
@turkije-lover: dat zal ik zeker doen, hoef niet te zeggen waar ik vannacht over zal dromen
Ik ga slapen weltrusten allemaal
@ Von: Gefeliciteerd Nog!!!
Goedenmorgen allemaal…
Hier alles goed, niets nieuws onder de zon. Ikke ben nu lekker vanmorgen vrij, vanavond naar mn nichtje en dan vanmiddag…wat was er vanmiddag… Oh ja, vanmiddag moet ik ffies werken.
Tot straks
goood morning!! @ beps…ikke slapen, vanmiddag slapen en boodschappies doen enneuhm…vanavond ook slapen enneuhm…wat was er nu ookalweer?? owh ja werk! @ linda…maar vertel vertel…oogcontact?? gekletst?? iets gedronken na afloop?? owh en bep, die puppie’s zijn echt super lief!! zijn amerikaanse he?? ff hubs nog bewerken, allicht zwicht hij ook snel
Klikte net Teatime aan verschijnt er in mijn beeld een mooie foto van een bruidspaar. Blijkt dat Von te zijn. Geweldig.
Von van harte en ik wens jullie heel veel geluk:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Vandaag weer een dag als vele anderen. Toch probeer ik uit iedere dag het meest positieve moment weer mee te nemen en te genieten van alle mooie dingen van het leven.
Ik wens iedereen weer een goede dag toe.
Nog maar 37 dagen te gaan. De tijd vliegt.
@bloem: er is wel even oogcontact geweest, helaas niets gedronken na afloop, elke week maar weer een stapje verder hoop ik
Ik ga nu werken, tot vanavond allemaal