Turkish tea time deel.....19!!

hey von wat een mooie foto, nog gefeliciteerd!!!

@Von, we want more!!! Hoe is het op je werk?

x

Von,Van harte gefeliciteerd

@von
Tuurlijk willen we meer verhaaltjes!
Ik heb altijd heel erg genoten van je mooie (waargebeurde) verhalen en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.

@linda
Het is bijna zover, ik hoop dat HIJ er is…

Succes Linda,ik zal voor je duimen.

Von,ja mis je verhalen ook.

Die van jouw ook Bloem,ga jij er nog verder mee??

@MK: hoe is het met de baby???

x

Het is weer bijna zover ja, mag weer naar de training, heb laatste tijd super veel zin om te gaan trainen, reden snappen jullie natuurlijk wel, laatste keer dat ik m gezien was was 4 weken geleden wordt dus nodig tijd dat we elkaar vanavond weer zien, kan jullie zeggen heb de kriebels in de buik nu, ben ontzettend zenuwachtig of zouden het … zijn??? Zal jullie vanavond laten weten of HIJ er was en of er wat gebeurd is.

@mk: stuur je vanavond nog effe een mail

Nou ik ga naar de training toe, spreek jullie straks weer.

Linda: Ik hoop dat HIJ er is…

@Von

GEFELICITEERD
MET JULLIE HUWELIJK!!!
En natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeel veel geluk met jullie tweetjes.

Was een leuke verrassing, wist niet wat ik zag toen ik bijlas net :smiley:

@linda
Ik begrijp nu waarom jouw hartslag zo hoog is… :tongue: :wub: :nod:

Goedenavond dames.

Zo, het zit weer op voor vandaag.

Von, ik ken je nog wel niet zo goed, maar na alles gelezen hebbende, zag ik je mooie trouwfoto. Ook namens mij natuurlijk nog van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde en gelukkig jaren toegewenst. Wat een mooie man trouwens!!! :wink: Jij zag er ook mooi uit, zo te zien. :thumbsup:

@Linda: Succes :thumbsup:

Groetjes en allen nog een hele fijne avond.

hi all

@ linda, owh, spannend…hehehee, hoe we mee kunnen leven met een ander zn liefdesleven, hahaha

uhm…denk denk, verder nix bijzonders.
owh ja, mn verhalen…tja…druk in mn hoofd met andere verhalen he? beetje lastig. misschien in juni als ik weer nieuwe inspiratie heb en de rust om wat te schrijven…hihi…
en tja…dat hoofdstuk is wel een beetje gesloten.
heb overigens nog zat andere verhalen, maar ja…is allemaal erg off-forum, dus zal jullie het gezwijmel besparen…hihi…

Yes HIJ was er vanavond, ga nu effe douchen en doe straks een verslag van de training

:wub:

hahahaaa
:wub: zegt al genoeg!! ook nog aan rennen toe gekomen of zweefde je vanzelf??

Wat zal jij een heerlijk gevoel hebben Linda…:wub:

krijg zo visite, daarna zal ik laten weten hoe de training was