Oh, sorry zag later pas dat iemand de lijst al had aangepast, wat betreft m.irene.
@Fransijn, goed van je hoor…
@Mariska kijk ffies terug daar staat het… het arme knuffje
Meiden, tijd om naar huis te gaan… tot straks of anders morgen denk ik…nog niet naar het nichtje toe, ze is nog te ziek, morgenavond of anders vrijdag…
goeie smiddags allemaal!!
Een goede middag inmiddels.
Zo meteen eerst maar gaan shoppen. J. had maandagavond zijn voetbalschoenen naar de knoppen, de halve zool hing plotseling los, hij moet vanavond weer trainen en dan moeten er nieuwe zijn. Kan ik mooi intussen ff kijken naar de nieuwe bikini’s
![]()
yeah lente!! maar het is idd geen lekker weer voor de lente!!
Hallo allen van mijn huisadres af hihihi
Krijg net de foto’s binnen van de puppies die ik zo leuk vond… Maar het zal wel niets worden denk ik… We wachten af…
Tot straks
hihihi beppie toch!! show us!!stuur maar ff een fotooke!!
Heb net m’n aangifte 2006 gedaan via internet. Ging helemaal goed alles is verstuurd. Volgens de eerste berekeningen hoef ik niks terug te betalen.:biggrin: Iedereen was me steeds aan het waarschuwen en zei dat ik door m’n dubbele baan alles moest terug betalen.
Ga nu nog even alle lessen voor volgende week voorbereiden en kopieëren.
Daarna eten en naar Ad Hoc.
Fijne avond iedereen. Zie jullie morgen wel weer.
Nog 38 dagen:wub:
@Bloem: heb je een mailtje op je werk gestuurd, met mn Xs4all mail!!
Hihi zooo schattige puppieduppies
@ meiden, niet schrikken … :slywink: :biggrin:
@von
IS DIT WAT HET LIJKT DAT HET IS???
@von: mogen we je feliciteren?
@Von, nogmaals gefeliciteerd, maar ik wist het natuurlijk al!!!:slywink:
x
Von gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
Wanneer zijn jullie getrouwd?
PS Ga je nu weer terug bent op WW ook weer verhalen schrijven?
Wij lopen hier nog een paar jaren achter.
@VONNIEEEEE!!! Mooie foto. gefeliciteerd!!!
@von: hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk. Mooie foto.
@von…hartelijk gefeliciteerd…echt een mooie foto!!
Goeie middag allemaal !
@Beps: blij dat het al wat onder controle is van je nichtje ! Hoop ook dat ze geen litteken overhoud, ze is nog zo jong…
@Von: gefeliciteerd ! Hoe is het nu met je moeder ?
@Bloem: zeker die reisjes doen ! Je bent oud voor je het weet en dan kan je geen kant meer uit ! ![]()
ben thuis, dus weer roze…beps…zal morgen de mail dan wel zien!!
@MK116, jaaaaa , dat is inderdaad wat het lijkt dat het is , en ja als je dat wilt schrijf ik jullie even bij haha.
@Linda, ja tuurlijk mogen jullie me feliciteren maarre dat doen jullie blijkbaar al , bedankt allemaal jullie zijn schatten !!!
@Beppie, dank je wel meis. ja ja, m’n *askim *(schat) is *esim *geworden … ff wennen dus. enne … heb nog veeeeeeeeeeeeel meer foto’s hoor haha ![]()
Ik duim voor je nichtje !!
@sevgilim, dank je wel , wanneer jij???
Met m’n moeder gaat het ondertussen gelukkig wat beter. Met de controles blijft het elke keer weer zweten ze houden haar angstvallig goed in de gaten . Gelukkig maar. Vooralsnog ziet het er goed uit en even geen reden tot paniek . dank je wel XX