Turkish tea time deel.....19!!

maar wel een leuk krantenartikel…nothing happens unlees first a dream…heheheee…evil grin

egwel

Extra persbericht.

Betreft signalement daders mishandeling Utrecht.

Wij hebben diverse telefoontjes binnen gekregen, dat de daders een pruik zouden hebben gedragen tijdens de aanval, aangezien 1 van de 2 een pruik verloor tijdens het wegrennen.

Wij hopen de daders spoedig te kunnen inrekenen.

Hahahaha. Wacht maar af… Kill Bill en haar minaress(ja of vriendin, ik weet het niet, heeft Kill Bill niet verteld) wacht je op met Lahmacun… Snijd harder en dieper dan Döner

:ninja:

ik denk dat we het gewoon anders doen…cyn, je kunt het goedmaken hoor…we zijn met 10 man, trakteer jij???

:crybaby: :crybaby:

Goeiemiddag !! !

Nou, mijn dag kon niet slechter, ROTSTAGE ! Regelrechte horror in het bejaardentehuis, details bespaar ik jullie, sorry ! hihi

euhm, jullie kletsen echt wel véél heb euhm… 100 blz moeten bijlezen, zo leek het toch en ben alles weer vergeten. Mag ik gewoon opnieuw beginnen vanaf hier ?

x

X

Nou Sev, om kort te gaan, Cynthia heeft Bloem en mij er enorm tussen genomen(geplaagd) en nu gaan we WRAAK nemen

hahahaa sev…speciaal voor jou…ik zou het wel ff bijlezen, kun je lachen!! hahahaaen cyn…boontje…komt…om…zijn…loontje…en trouwens als 10 man te veel is, je mag ook alleen mij en beps trakteren, aangezien wij rechtstreeks de dupe waren en helemaal in de stress zaten…evil grin…

Nou dat zien we dan zondag wel weer :wink:

x

Jaaaaaa heb gezien dat cyn jullie goed te grazen heeft genomen, u go girl !

EEEEEEEEENNNNN ik ben super stom geweest ! Heb dat stom ‘krantenartikel’ gelezen begin ik nu te beseffen dat we nog geen 25 maart zijn en heb ik bij het topic meeting een superdomme reactie geschreven die ik nu ff slim zal gaan verwijderen.

Dom mens dat ik ben ! hahahahahaa

Ohhh we hebben heerlijk gelachen, uiteindelijk dan… En jij nu dus ook erin getrapt door die vervelende nare irritante ergerlijke mutserige dooserige CYNTHIA!!!

@ sev…ik wou net zeggen…jij bent zeker wel blond…hihih…gelukkig had je het zelf ook door!!!

JAAAAA blond ! en nu ook nog dom hahahahaahahahahaha nou ja, weet je, stomme dag achter de rug, maar vond het zoooo raar al dat iemand over straat loopt met een kebabrol?! nou ja hahahah gelukkig heb ik mn stommiteite nog kunnen rechtzeteen SCHAAM

Maar wij hebben het gelezen hihihi

hahahaamaar nu staat het hier nog!! whahahahaa…evil grin

@Beps: :finger:

En Bloemmie ook hahaha, ach en nu word er niet om ons gelachen, maar lachen wij om een ander HAHAHA

Waar staat het bloem ? Heb op dit topic niet dom wezen zijn… ALleen dat ik mn dommigheid heb ingezien maar daar weten andere mensen niets over wat ik heb geschreven :smiley: