Turkish tea time deel.....19!!

ja nou ja…voor 49 op vrijdag middag heen en op maandag ochtend terug…ikke ga wel hoor!! owh…nee kan ik nie maken he? en naar jordanie en turkije en dan ook nog naar istanbul!! hihi…dan kan ik nepal wel vergeten vrees ik…

@ rien, dat zal idd wel, voor je ex 500.000 anderen!! heheheee

@Bloem… we hebben het hier nog over denk ik…klinkt nl heeeeeeeel leuk

Bovendien lopen er hier nog wel meer lekkere kerels rond! Habba habba :stuck_out_tongue:

Geloof ik direct, eerlijk is eerlijk, ze mogen er zijn die turken (de meest dan) :wink:

ben meteen druk aan het lezen…zucht, alsof ik er zelf weer ben! heerlijk!!

Hehe ja het is hier super!!
Zit er stiekem over na te denken om na mn stage hier nog een halfjaar te blijven om te studeren… en wie weet daarna hier afstuderen… :stuck_out_tongue:

Ik ga even lunchen ben zo terug!

@ rien, heb je meteen ff gelinkt!!

@Rien…ik zou wel willen hoor ff heen vliegen, 2-3 dagen ofzo en weer terug… heerlijk…maar ja, centjes, vrije dagen… Oh ik lees al een maandje mee…

hoi iedereen!:biggrin:

echt waar??? waarom heeft niemand mij dat verteld?? ik moet nu alles als een razende gaan bijlezen, maar wat leuk!! wat een avonturen!! dat heb je maar mooi ff beterzzzzsss voor mekaar daaro! stage lopen, in istanbul, zonder vervelende afspraken, gewoon goed geregelt en alles!! ben echt helemaal stik en stik en stinkend jaloers! howly smokes!!

Meiden krijg net bericht dat mn nichtje weer is op genomen in het ziekenhuis…hoge koorts, verkeerde bloedwaarde en ziekkkk…

beppie1: Beterschap aan je nichtje!!!

@Rieneke, onwijs leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt tussen al die leuke mannen.

@Bep, wat naar voor je nichtje. Hoop dat ze snel weer opknapt.

@Turkije lover het is zeker opmerkelijk dat je vriend zegt dat je maar niet moet komen. Zet je antennes uit en vang ieder signaal op die een aanwijzing kan geven WAAROM DAN NIET??? Let op de alarmbellen.
Als hij van je houdt kan hij na werktijd vrij maken om met je samen te zijn. Natuurlijk zijn ze druk met werk, logisch. Overdag kun jij je gang gaan en later kun je samen leuke dingen gaan doen.
Hou je hoofd erbij a.u.b. Veel sterkte.

Tip: Lees ook maar eens mee op Taliha of Seni Seviyorum.

@ beps…oh oh, niet goed. hopelijk is het nix en zijn ze er gauw bij!!

Beps,heel veel sterke.

Rien,leuk om wat van je te horen.

Fransijn,ik heb me antennes altijd wel uit hoor,vindt dit nu ook een hele vreemde zaak,en zal zeker op me hoede zijn.Mijn vriend werkt van smorgens vroeg tot 12 uur s’nachts dus we zullen het echt moeten hebben van de dag dat hij een keer vrij is.bedankt voor de tip.Op seni lees ik af en toe al mee.

SOOOO ben klaar met bijlezen Rien!! heerlijk heerlijk! wat beschrijf je dat goed…vooral op zn turks afspreken, geweldig, zo herkenbaar en zo…krijg tranen in mn oogies…zucht!

@Beps
Oeps, das weer schrikken. Hopen maar dat het niets ernstigs is. Sterkte!

@ Bep: Beterschap met je nichtje!!!

@ Bloem: Er komen snel nieuwe verhalen en foto´s bij! Van afgelopen weekend moet ik nog verhaaltje schrijven en komend weekend natuurlijk weer! Ga waarschijnlijk weer naar Büyükçekmece (naar S en K)

En binnenkort ergens in een weekend met allemaal mede NL´se studenten een busreis naar ergens buiten Istanbul :smiley:

Kan iamand me vertellen hoe ik mn ondertitel/handtekening kan veranderen?

ja inmiddels een expert erinje kunt kijken bij directe links, maar zie dat je nog helemaal geen handtekening hebt, dus dan moet je eerst bij ww-account aanvinken dat je een handtekening hebt, en dan kun je er 1-tje instellen