@bep
Oh jakkes, dat is weer vervelend allemaal.
Ik hoop dat ze snel weten van het is, STERKTE!
Bloem, ik kom er niet uit… heb wel het vinkje aanstaan dat ik een handtekening kan hebben, maar zie nergens waar ik hem kan veranderen…
@Beps: wat naar om allemaal te horen. Heel veel sterkte.
Ik kreeg zelf gisteren ook te horen dat het jongetje van mijn collega ook weer opgenomen is.
zijn wond bij het hartje is ontstoken en heeft hoge koorts.
Hij moet waarschijnlijk 3 weken in het ziekenhuis blijven.
Voor testjes en alles.
In het begin vond hij het echt een uitje om samen met papa en mamaweg getegaan even hethuis uit. Maar nu lacht hij niet meer zoveel en dat kan ik me voorstellen dat het erg pijn ook doet.
Groetjes jac
@ rienals je dat vinkje aan hebt staan, kun je later, als je hier aan het kijken bent, bij de balk: directe links kijken, en daar staat een link om je handtekening te wijzigen…succes!!
Haha zit nu op msn met de vriendin van K. Maar zij spreekt niet zo goed Engels… dus erg lastig… We proberen een afspraak te maken, hahaha! Bel vanavond Kadir nog wel even op ofzo denk ik, hahaha, voordat het mis gaat en we allebei ergens anders staan ![]()
Ohw ja probeert mn (totaal geen Engels sprekende) collega me te helpen… Nee dus…! HAHAHA (ja voor degene die mn weblog gelezen hebben, idd mister lekker en schattig :p)
Goeiemiddag iedereen !
Morgen terug examen, daarjuist een koffie gaan drinken met mams in het centrum hier
en straks gaan lopen. Maar onder druk kan je héél wat in je hoofd opnemen, dus doen we het zo dan maar ![]()
@Kelebek: leuk dat je hier bent ! Wat is je weblog ? Zou graag meelezen als dat mag?
:crybaby:
mn rondreis jordanie heeft nog niet eens de helft van het minimum aantal deelnemers…zucht…duim…nog meer mensen interesse???
@ heey Sev! Succes met je examens!!!
mn weblog is: http://weblogs.bnn.nl/turkeytripping
@ turkijelover: voor mij is het dus ook niet gelukt me de gsm he, wouden het niet doen in de luchthaven. Ze zeiden me daar dat ik naar de operator zelf moest gaan om te laten registreren nu wachten of het daar wel gelukt is he.
x Summa
@Rieneke
Volgens mij moet je je eerst ook aanmelden voor de blogger. Geloof dat je dat kan vinden onder mijn account / groep lidmaatschap.
Balen he Summa,maar hopen dat het bij de operator wel lukt.
Bloem,ik zal voor je mee duimen
Zou wel willen maar helaas … kan mijn kind niet missen :redface:
@jullie kletskoppen allemaal. …
nu weet ik weer waarom ik 'afgehaakt ’ ben ik hou jullie gewoon helemaal niet bij , hebben jullie niets anders te doen of zo hahah :biggrin:
maar nu weet ik ook weer wat ik allemaal heb gemist de afgelopen tijd…
ben vandaag thuis, heb een flinke kou gevat in Istanbul vorige week (tja dat zonnetje zag er zo lekker uit maar schijn bedriegt en daar zit ik nu dan toch maar weer mooi mee) kan niet naar m’n werk want ben m’n stem kwijt.
en dat is niet echt handig als je de hele dag aan de telefoon bent …
lekker volle snotkop , welkom thuis weer haha . dus dat was weer wat oude videobanden en cd’roms uit de kast halen en natuurlijk… WW !!!
meiden prettige avond tot snel maar weer :retard:
@Kelebek: dank je ! Ziet er super uit ! Lees alles bij vanavond!
Ga zo naar huis. Vanavond weer een vergadering van de Turnvereniging, waar ik in het bestuur zit.
Plezierige avond gewenst. tot morgen allemaal.
hey meiden…
ik was gister avond in paniek…was namelijk een schoolboek kwijt en heb volgende week net van dat vak toets…!!
hele huis doorgezocht met mamz…niks gevonden…maar ik bed viel me in dat een vriendin mijn boek voor die les had geleent…en dat ze het misschien in haar eigen tas had geduwd…vandaag op school nagevraagd…vriendin thuis gezocht…en ja dat was gelukkig het geval…dus kan gewoon beginnen met leren:so:
@turkije-lover…succes met de situatie meis…!! lijkt deze week wel de relatie dillema week…
@bloem…zal met je meeduimen dat er nog veel mensen gaan boeken!!
@kelebek…goed te horen dat je het naar je zin hebt!!
@sev…succes met je examen morgen
@summa…ik had voor mijn vriend ook een gsm meegenomen…hij heeft hem laten registreren…en kan er nu gewoon mee bellen
@von…beterschap
dadelijk voetballen…iedereen een fijne avond!!
willen de meiden die een Turkse vriend hebben reageren in het topic wat doen? bij Turkse liefde? ik vind de keus best moeilijk.
Nou meiden, ff ego… Mn nichtje heeft hoge koorst(39 met paracetamol tot onder haar oksels…) en is ondertussen onder de CT-scan geweest. Nu is het wachten tot er een dokter is die de uitslag kan vertellen en dan een behandelplan kan opstellen… En maar wachten die arme schat… Veel pijn, enzoo…
Als ik iets weet meld ik me
Hi girls,
Hoe is het met iedereen? Pff laatste paar dagen bijna geen tijd gehad om hier langs te komen :crybaby: :crybaby: :crybaby:
Ik hoop dat het met iedereen goed is en dat ik morgen weer ff wat uitgebreider kan lezen/schrijven hier.
Dikke kus voor jullie allemaal
@ diamond…ben je nu al 30 uur aan het werk dan? of druk met andere dingen?
@ beps…hug, knuss, en knuff
@ filiz, oei!! nu moet je wel leren, geen excusses meer! hahaha
ga zo boodschappies doen…babi pangang!! hahahaha
@ turkije fan, ga dalijk kijken!