ja dat vind ik ook Marion,maar hij is zo ontzettend eigenwijs en hij wil het zelf oplossen en als ik kom moet hij toch werken en daar heb ik dan niks aan zegt hij.Hoop dat hij nog bijdraait,heb hem gezegd dat ik hem graag wil helpen met zijn probleem,dat hij daar maar over na moet denken…Maar ik weet wel dat ik toch wel naar hem toe ga,wat hij ook zegt.
goede morgen allemaal…!!
lkkr geslapen…? ik heerlijk :D:D
@summa…welkom back…
iedereen een fijne dag…kuss
@Turkije lover: hij is man EN hij is turk…tuurlijk is hij eigenwijs… Dat hoort bij mannen en nog meer bij turkse mannen… Sterkte met je probleem… je zult zelf weten wat te doen. Alleen lijkt het me giga moeilijk om ruzie op afstand te hebben, dichtbij is soms al niet op te lossen…
Daar heb je helemaal gelijk in Beppie,ik ga nu bedenken wat te gaan doen.Ik heb hem een oplossing gegeven en dan moet hij nu maar bedenken of hij die aanneemt.We hebben geen ruzie,meer een meningsverschil en aangezien we beiden eigenwijs zijn…
@ turkije lover…laat hem zijn eigen oplossingen zoeken, mannen (en vooral turkse) kunnen niet van iedereen hulp aannemen. En gewoon lekker gaan!! heb je hem toch niet voor nodig, zeg gewoon dat je hoe dan ook komt, en als hij tijd heeft, dat jullie dan kunnen afspreken…zo niet, dan heb jij toch nog ook lekker vakantie…enneuh…geld is altijd een gevoelig onderwerp, daar help je ze nooit echt mee!!
@ beps…je werk is nog maar 4 weken??
Ja Bloemmie, of korter. Er is hier iemand ziek(duurt langer en langer) en als die beter is is beppie klaar met werken, en dan krijg ik weer WW goed he…
Bloem,thanks ik zal ook zeker gaan en ook in de periode wanneer ik dat wil,en ga er zeker van genieten.Ik heb zelf het idee dat er meer aan de hand is,maar dat laat hij dus niet los,maar ja zoals jij zegt moet hij zelf een oplossing zoeken.En anders is het misschien beter om er een punt achter te zetten,hoeveel ik ook van hem hou.
nou ja…een punt erachter zetten…da heb ik niet gezegd he!! (straks heb ik het gedaan!!) maar als hij geen hulp wil, dan moet je het hem zelf uit laten zoeken…
@ kelebek!! heeeeee!! hoestie???
haha, wij hebben het altijd gedaan
nee Bloem,dat je heb je ook niet gezegd,ik geef jouw echt niet de schuld hoor hahahaha.Als ik er een punt achter ga zetten dan is dat mijn eigen beslissing :biggrin: .Voor nu zet ik er wel een punt achter wat betreft mijn dipdag dan:delete: En gaan we het weer over leukere dingen hebben…
En laat ik me vriend even voor wat het is.
Zondag ga ik waarschijnlijk naar Amsterdam,mocht ik op tijd terug gaan wip ik misschien wel even aan op de mariaplaats in Utrecht als dat mogelijk is natuurlijk ivm reservering ![]()
Heeyoo allemaal!
Sorry sorry vergeef me, heb nog niet bijgelezen… heb niet zo veel tijd zit nu op mn stage.
Maar iig de groeten vanuit Istanbul! Ik zit hier nu dus al een maand! Heerlijk, afgelopen vrijdag met Marjan en Marja gegeten, erg gezellig. Leuk om eens wat bekenden te zien hier ![]()
Loop hier nu dus stage, ik woon in Şişle, 2 metrohaltes van Taksim! Super plek! Tegenover het Cevahir shopping mall ( een na grootste shopping mall ter wereld!!)
Mn weblog verhalen + foto´s kun je lezen en bekijken op: http://weblogs.bnn.nl/turkeytripping
Lıefs
Heyoo Bloem!
Ja goed!! En hoe is het met jullie??
En Bep hoe is het met jou?
RIENNNNN!!! Hier alles goed… Maar goed, meeten zonder jou was de vorige keer al raar, en nu … mss moeten we(BLOEMMIE!!! IDEE!!!) maar een paar dagen Istanbul doen om met jou te meeten(als het kon deed ik het!!!)
Hey Rieneke, leuk je te horen vanuit Istanbul!
Gaan je natuurlijk allemaal volgen op je weblog :biggrin:
Hihi!! JAAAAAAAAAAAAA Nog een meeting in Istanbul!!! SUPER!! Komen jullie allemaal langs op mn vliegend tapijtje! (heb hem speciaal voor jullie in NL achter gelaten
)
[quote=beppie1;142756Morgen gaat Hubbie voor 2 dagen naar Goes(pas je goed op hem Toos??) en slaapt daar ergens in dat hotel van de roofvogel… Donderdag dus weer terug… RUST!!! YEAHHHH!!!
Nou tot straks[/quote]
@Beps: Is geen punt hoor, stuur hem maar door, zal ik hem in de watten leggen:D
@ Marion: Goed zo! Leuk
Maak hier best veel mee! Door de weeks niet zo heel veel, ben natuurlijk ook gewoon aan het werk, maar elk weekend ga ik hier helemaal los!!!
Mn ex weer gezien paar weekjes geleden… zucht weer gezoend natuurlijk. Maar schrijf hem nu helemaal af… Als hij me wil, moet ie diep door zn knieen en kruipen door het stof! ZO! ![]()
Bovendien lopen er hier nog wel meer lekkere kerels rond! Habba habba ![]()