Turkish tea time deel.....19!!

Hallo Hallo

Summa is weer terug in België… willen of niet:mad:
Was zo blij askim weer te zien, we hebben het zo goed gehad…:wub:
Hehe het is me wat geweest, ik heb de helft van Turkije gezien denk ik…(beetje overdreven). Na 2 dagen in Turkije bellen ze Askim op,hij moest voor 3dagen naar het hotel in özdere (kusadasi) waar hij deze zomer zal werken.
He om alles voor te bereiden en te bespreken… Dus wij met de bus van Antalya naar Aydin, van Aydin naar Kusadasi en van kusadasi naar özdere(verlaten spookstad op deze moment:tssk: ) Maar goed na 10 u in de bus waren we er eindelijk, een hotel 150 moslimfanatieke gasten voor 3dagen, ja daar viel dus niet veel te beleven en askim moest naar een paar meetings. Was wel vrij saai dan ja maar goed na 3 dagen gingen we naar Izmir hebben daar z’n tante bezocht die hij al 10 jaar ni meer gezien had, echt een lief mens… s’avonds met de bus terug naar antalya waar we dan nog 3 dagen samen hadden hehe. Het was leuk maar volgende keer blijf ik toch liever in de buurt van waar ik was.

X Summa

@Summa
Welkom thuis!! Jammer van die 3 dagen maar het belangrijkste is dat jullie het de rest van de tijd goed hebben gehad samen.

@ summa…welkom back!!

jeeh, dansende banaan…pretty in pink!!

@bloem
Je roze kleurtje doet het weer!!

@summa
Jullie hebben heel wat in de bus gezeten, maar gelukkig wel samen.

@bep
Die man van het 5* hotel was niet zo blij met je zeker.
Wie probeert er ook hier een hotel van 25 miljoen te slijten?!?!?

@marren
Wat leuk om te horen dat jullie het heerlijk hebben gehad in Istanbul.
Nu weet ik zeker dat ik er ook een keer naar toe wil.

ligt echt aan de pc op het werk…thuis no problemo!

welkom terug summa!!

Summa welkom terug,dus dat was heel wat gereis deze vakantie,maar fijn om te horen dat jullie een goede tijd hebben gehad.Hoe is het met de telefoon gegaan?

Ben net terug van de verjaardag van de kleine van me vriendin en haar man die vierde het ook gelijk,was weer erg gezellig en lekker gegeten.Die kleine weer lekker verwend.

nou dames…hasta la fiesta!!
bedje toe, oogies dicht en lekker…zzzzzzz…

@Summa: Welkom thuis. Wees blij dat je samen was en je hebt heel wat van turkije gezien.
@Bloem: Blij dat je roze het weer doet.
@Franslijn: Lekker getennist vanavond?
Het het hotel van 25 miljoen ook zien staan. Is geen punt toch Bep, schud je zo uit je mouw. 25 miljoen lira’s haha.

Ga ook zo mn bed opzoeken. Ben blij dat de dag voorbij is.
Welterusten!!

Dames,

Heb het onderwerp van het hotel verwijderd,vond het niet gepast om zo’n prijsklasse hier aan te bieden,past meer bij beleggers.
Daarnaast de opmerking"hebben jullie niks beter te doen"getuigd niet van tackt.

Groetjes,

Hans.

@Hans, bedankt, maar had voor mij niet gehoeven…ik vond het gewoon niet passen bij de vakantiewoningen. Daarbij is dat onderdeel 2 pagina’s groot, 1 topic van Franka(ik mis je!!!) en verder van die persoon…riekt mij naar goedkope reclame zeg maar… En die opmerking, ach ik heb een brede rug…

@Meiden. ik ben weer wakker, gewassen aangekleed, de oorlogskleurtjes op, nog 30 min en dan naar het werk…
Morgen gaat Hubbie voor 2 dagen naar Goes(pas je goed op hem Toos??) en slaapt daar ergens in dat hotel van de roofvogel… Donderdag dus weer terug… RUST!!! YEAHHHH!!!

Nou tot straks

moggauh allemaal…

rust?? rust?? ik zou er wat voor doen hoor…zo’n vent in mn bed…? :wink:
maar nee, heb al een date om mn nieuwe kamertje over 2 weken in te wijden…:unibrow:
goed geslapen, maar veels te kort…daar gaan we weer…
vandaag niet zo’n leuke dag op het werk…nou ja, ff tandjes op elkaar en doorbijten…
auw, dr zit iets in mn oog…gruwel…traan…hellup!!

Morning everybody,

Hoop dat iedereen er weer met frisse moed tegenaan kan gaan vandaag.
Doe je best.

@Summa, welkom thuis en sterkte met wennen.

Nog 39 dagen te gaan.

Zo op het werk aangekomen… net ffies geteld, nog 13 weken op de dag af(vandaag over 13 weken is vertrekdag) VAKANTIE!!!
Meld me straks weer

13 weken…wat een luxe weer…is het dan al juni?? dat je op vakantie gaat?? en dan kom je terug…en dan?? jobless??

Over 13 weken ga ik weg, is het 19 juni hahahaha, Bloem, heb jij het allemaal al gehad…

Die baan… Dat weet ik allemaal niet… Als de dame hier weer beter is(ik denk nog een week of 3/4) dan zit ik weer thuis…geen probleem, de zomer start, ik krijg centjes omdat ik jaren betaald heb aan de verzekering die ww heet, en dus ga ik dan, net als nu, rustig op zoek naar een nieuwe baan…
Misschien heb ik dan al iets, ondertussen, of moet ik nog steeds blijven zoeken…

Ins Allah(zo God wil) klinkt op dit forum als beste denk ik…

Morgen alllenmaal,

Ook weer op het werk aangekomen,maar ben niet zo in me hum.Gister nog me vriend gesproken en zit nu met een dilemma:so:,wil hem helpen hij wil mijn hulp niet en komt met allemaal andere opties aan.Hij kwam zelfs met de optie dat ik deze zomer maar niet moet komen :angry:,heb hem dat wel een beetje uit z’n hoofd kunnen praten.Erg moeilijk dus allemaal.

Sorry voor dit ego bericht op de morgen,maar moest het ff kwijt

Goede morgen!
Een mager zonnetje hier in Brabant, hopen dat het zo blijft.
Mijn schoonzus moet vandaag weer op controle bij de gyn. Spannend wat ze nu weer gaan zeggen, gaan ze weer opereren of niet.
De stagiaire is er nu iedere dag, 3 weken lang, dus weer lekker snel klaar met het werk achter

Zijn al weer bijna op de helft van deel 19!

@Turkijelover
Zou ook niet in een jubelstemming zijn na zo’n opmerking. Waarom zou je niet moeten komen dan? Lijkt me dat je graag bij elkaar wil zijn als je verliefd bent.

@ Turkije Lover: Dat vroeg ik me ook al af… Ik begrijp dat je niet alles kan vertellen hier, maar met zo´n losse opmerking kunnen we je moeilijk helpen, dan alleen maar luisteren, en ik denk dat dat niet genoeg is nu… Laat iets meer los zodat we je goed bedoeld advies kunnen geven…