Turkish tea time deel.....19!!

Oke dames, ik ga ook maar even met het** eten :stuck_out_tongue: bezig!!! **

Eet smakelijk allen.

**Brood is ook best lekker hoor! :unibrow: **

@Bloem
Maak me niet lekker … zit ik straks aan de karbonade met babi pangang in mijn hoofd.

@Cyn
Erg is ze he … die Sonja :wink:
Mag vanavond de karbonades uit de oven. Moest eigenlijk bloemkool bij maar was ik vergeten zaterdag. Dan maar spinazie, had geen zin er speciaal boodschappen voor te gaan doen.

Hey allemaal,’
Sta ik gewoon weer bovenaan t lijstje. Kan er ook niks aan doen hoor!
Heb niet bijgelezen, sorry. Maar zal ff een kort verslagje geven over Istanbul.
Eigenlijk kan ik kort en krachtig zijn: WAT EEN STAD!!!
Geweldig, mooi, indrukwekkend, sprookjesachtig en ga nog maar even door. Tel daar de turkse gastvrijheid en vriendelijkheid bij op dan weet je dus wel hoe het is geweest…echt superdepuper geweldig.
Details worden ongetwijfeld door Marja verteld tijdens de meeting.
En Rieneke natuurlijk ook nog gezien en gesproken. Zo leuk. Ze heeft t zo naar haar zin daar, hoort er helemaal thuis. En eigenlijk is Turkije, waar dan ook, voor ons allemaal een beetje thuis…!
Voor degene die er nog nooit geweest zij, mensen ga er heen, beslist doen als je de kans krijgt. Absoluut de moeite waard!
Nou, ik ga me maar weer eens uitsloven in de keuken, hihi, gewoon een lekkere andijviestampot maken. Ook lekker hoor, toch?
Iedereen een fijne avond en een goeie week toegewenst.

@Marion: ik lust geen karbo’s dus wij doen het altijd met gehakt!! Ook erg lekker!! Wij beginnen in week 1, dus heb zo bloemkool met tartaar… Maar wij doen dan altijd rundergehakt met kebabkruiden :stuck_out_tongue:

x

Ik wil vanaf deze plaats Toos in ieder geval sterkte wensen. Voor alles komt nu de eerste keer dat je vader er niet meer bij zal zijn.

Vanmiddag ging ik met de kinderen een woordveld maken over de lente. Dat was erg leuk. Ik heb groep3/4. Er begon er eentje hoe vies het was wanneer er een jong dier geboren wordt uit de kont van de moeder. Dan moest het wel onder de poep zitten.
Ik in kindertaal uitgelegd dat moeders en moederdieren een heel speciaal geboortegaatje hebben en dat dat dan helemaal niet vies is. Met grote ogen en open monden zaten ze te luisteren. Hoop dat het overgekomen is. Ben benieuwd of ik nu nog reacties ga krijgen van ouders.

Ga nu koken en daarna lekker sporten.
Over 2 weken begin ik ook weer met tennissen. Heerlijk. Heb ik sinds m’n scheiding niet meer gedaan.

Fijne avond allemaal.

Nog 40 dagen.:wub:

@fransijn…haha…geweldig…!! :D:D doet me denken aan mn stage in een kleuterklas…wat is het verschil tussen een jongetje en een meisje? uhh meisjes dragen jurken en jongen niet…jongens hebben korte haren…de moedigste durfde uiteindelijk met een piepstemmetje te zeggen: maar jongetjes hebben een piemeltje en meisjes niet…kinderen:Dgeweldig!!

wij hebben al gegeten…mamz en ik…broer was er niet en dan kunnen we eten wat wij lkkr vinden…jawel turks dus:D
ik heb: peynirli ispanak boregi, gemaakt…lkkr!!

@Fransijn
De complimenten zeg … wat heb je dat mooi uitgelegd!

@Filiz
Klinkt lekker … al weet ik niet wat het is :smiley:
Explain!!!

@franslijn: Bedankt. Hoop inderdaad dat je verhaal over is gekomen bij de kinderen. Tennis ze vanavond!!
@Dia: Ik ben jaloers dat je nog naar Lionel Richie mag. Geniet nog steeds na.
Ga ook zo de keuken maar eens in:frown: . Eet ook andijviestamppot. Heb trouwens een hekel aan koken, maar ja moet gebeuren.
Gisteren voor het eerst een Harry Potterfilm gezien, dacht dat er niks aan was. Vond het dus wel leuk, dus meteen de andere delen aan schoonzoon gevraagd en ga vanavond dus DVD kijken.

@marion…haha je kan het ook gewoon spinazie kaas taart noemen…

peynir: kaasborek: in de bladerdeegen die andere…ff spieken… ispanak zal dan wel over de spinazie gaan…turks is zo makkelijk…not!! hahahaa

@Filiz
Dat klinkt me bekender in de oren :smiley:

@Toos
Welke Potterfilm ga je vanavond kijken?

@Bloem
Nog steeds geen kleur in je computer :stuck_out_tongue:

Goeie avond dames ! Hier ben ik ook weer ! Ik heb vandaag overleeft !

@Marion en Beps: bedankt voor het klavertje 4 ! Het heeft écht wel geholpen, de lerares zei dat het ok was (ze mag geen punten zeggen maar ik weet wel dat ze iemand er juist heeft doorgelaten, dus moest ik gebuisd zijn, dan had ik het wel geweten) ik heb alles kunnen antwoorden op mn vragen, het was mondeling, zodus… het zit wel goed !

@Von: Welkom terug meid ! De dag waarop we niet meer weten wie jij bent, zijn wij WW niet meer waard :wink: hihi ! Zo snel vergeten we onze mede-forumertjes niet !

Euhm… heb héél snel bijgelezen… ik heb wel ergens weer lekkere turkse specialiteiten gezien… njammie

En raad eens ? Ik ging zaterdag frietjes halen van de frituur, die was gesloten :disgust: en we zijn dan maar bij de KEBAB binnengesprongen. Had zo een zin in kebab én frietjes en natuurlijk leggen ze er een goeie kwak andalousesaus bij, lekker vettig. Durfde zondag niet op de weegschaal, had als tussendoor ook 3 pannenkoeken opgevreten. Vandaag op de weegschaal en ??? Halve kilo af (dubbel dansende banaan !):beef:

Sorry dat ik niet iedereen heb genoemd, maar jullie kletsen ook zo véél hé ? ! But love you all !

zo mijn ouders zijn weer terug uit Mexico. Ik ga morgen gelijk maar verf halen, omdat bruin eraf te halen.

Hallo angels :so:

@Von: leuk dat je dr weer bent. Maar dat wist je al :smiley:

@Toos: kijk ook erg uit naar Lionel! M’n vriend is z’n liedjes ook al aan 't instuderen hahaha. Leuk he die Potter films!!

@Besmile: hebben ze het mooi gehad in Mexico?

@Sev: da’s fijn, lekker van het eten genieten en ook nog afvallen! Fijn dat het vandaag zo goed ging.

@Rest: niet terug gelezen maar jullie zijn even belangrijk hoor!

Jajjaj al ik de foto’s zie dan verlang ik nog meer naar de zon, vakantie etc

@Sev
Fijn dat het goed gegaan is vandaag!!!

ok…hasta la fiesta ikke ga zo naar huis…heb het ook overleefd…1 dag voorbij, nog maar 5 te gaan…ppffff (kill me now!!)

@Bloem: succes met overleven de komende 5 dagen!!
@Marion en Dia: Ga vanavond deel 3 van Potter kijken, morgen staat deel 4 op het programma. Had er geen idee van dat het leuke films waren. Misschien daarna de boeken, wie weet.
@Dia: Tip voor je vriend, hard studeren op nummers uit de Commodoretijd. Zal er verder niks over zeggen.