Turkish tea time deel.....19!!

@ marion, wees blij dat ie niet zegt, hehe, volgende week krijgen we EIN-DE-LIJK sexuele verrichtingen op school!! hahaha@ beps, you lucky bepserd@ filiz, sow! jij bent druk geweest!! hahaha, dan heb je idd wel wat rust verdiend…snap dr nix van, kan ineens niet meer in het roze typen…geen kleurtjes geen smilies, beetje saai he?

@Bloem, heb ff voor je gekeken, maar staat nog niet definitief!

@Von, welke foto’s dan??

x

Huh? Wat vreemd dan Bloem! :wink: ff testen: :wink: ik nog wel.

@Bloem
Das vreemd, bij mij niets aan de hand, kleur en smilie gewoon door :unibrow:

beetje saai he?

Rose is vrolijker maar liever een saaiere post dan helemaal geen

Ach Ik heb ook nergens last van…

Irri zijn we he bloemmie…

@Marion: Ja nu wel, vroeger niet, zij is (nog) erger dan mn zus was, zij heeft die tekst gedacht toen mn moeder dat tegen ons zei vroeger… En onze straf is dat onze kinderen zeggen wat wij vroeger alleen maar konden denken…(maar niet durfden te zeggen)
En idd ik denk dat je geschrokken was als hij gezegd had: Dan gaan we eindelijk doen waar ze steeds over praten:D :unibrow: :wasted:

@Sev: Succes met je examen. Hoop voor jou dat je de juiste beslissing hebt genomen. Als je het als een bevrijding ziet is het alleen maar goed.
@Von: Welkom terug. Jij bent toch naar Co***don gegaan? Zit je daar nog steeds?
@Marren: Welkom thuis.

Bah wat n takkenweer. Verlang naar t zonnetje. Vandaag een vreemde dag, mijn vader zou jarig zijn. Voelt raar en leeg, hoop maar dat hij daarboven een feestje geeft.

nee licht echt aan de pc, want thuis nergens last van…nu niet allemaal mijn kleurtje pikken he?? hahahaaen toos, owh wat super vervelend zeg! doen jullie nog iets speciaals vandaag met de familie. huge hug en een arm om je schouder.

owh en cyn…da wist ik dus al…heheheee…tease tease…zal een bellen binnenkort hoe het zit met betalen.

@Toos
Zijn altijd van die rotdagen, je mist ze dan nog meer dan anders. Hou je haaks he meissie!

@Bloem: Nee doen niks speciaals vandaag. Heb vanmorgen wel even mn broer gebeld. Deze dag is de laatste jaren sowieso anders. Neefje was op dezelfde dag als zijn opa jarig en het is de sterfdag van mn schoonvader.

@Marion: Bedankt. Klopt, mis hem meer dan op andere dagen.

@toos…kan me voorstellen dat zo een dagen het meest rot zijn…dikke kus voor jou dus…!!

@bloem…wat raar dat het aan de pc ligt!!

@bepz…vind het echt knap van je hoor!! zo lang al niet meer roken…!! vooral in turkije lijkt met me moeilijk…haha

@marion…haha super toch…kids kunnen je hele dag weer goed maken

xx

@Toos, sterkte… Kus-knuf-hug…knugfssss

@toos
Zeker het eerste jaar is het een hele vreemde dag.
Het is ook allemaal nog erg vers voor jullie.
Zo komen er dit jaar nog een heleboel dagen die de 1e keer zonder pa zijn.
Sterkte toos!

@von
Welkom terug!!!

Zo middag overleeft…tot vanavond, of anders morgen op het werk…

doei beps!! fijne avondikke moet nog ff behoorlijk lang…zucht…zeur…hehehee

honger!!! K*T SB!!

@ Toos: Sterkte ermee hoor! Ik kan een beetje voelen, wat jij nu voelt.

Groetjes en liefs van Roanna :wink:

ik ook hongernog 2 mini-uutjes, mag ik gaan eten!!brood…blegh…heb zin in babi pangang! zat gisteren in de bus en er zaten 2 chinezen achter me en die hadden eten bij zich en dat rook toch lekker!!!

Bedankt meiden voor jullie lieve woorden.