Turkish tea time deel.....19!!

@Bloem
Mooi he … maar ie is er eigenlijk niet voor de mooiigheid nu, moet Sev gewoon ff geluk brengen vandaag :wink:

hey… weten jullie nog wie Von is??
ik durf me bijna niet meer te melden hier…
kan het ook in kleine letters…???
schaam schaam schaam :ninja: :crybaby:

ik ga niet beloven om alles na te lezen … wel dat ik me weer eens wat vaker zal laten zien hier . als jullie dat goed vinden natuurlijk :redface:

was veel te druk met van alles en nog wat , maar slecht waardeloos excuus natuurlijk.
eens kijken of ik m’n leven kan beteren … :unibrow:

VONNIE!!!
Niet schamen, veels te goed dat je er bent!!!
En gewoon langzaam wennen oke!!
He gezelli gewoon dat je er bent

VON
Das een leuke verrassing … maakt deze maandag weer goed :smiley:
Hoe is ie?

Heey von!

Welkom back!! We hadden elkaar natuurlijk laatst al gesproken via werk, maar leuk dat je er weer bent!!

x

Nu Jill nog :crybaby:

Ja ik zag laatst dat ze op msn online was, maar ik had haast…echt haast… Baal daar nu ontzettend van dus… Maak me zorgjes…

Ik ook Beps, je weet gewoon dat ze veel pijn heeft als ze er niet is. Ze zal intussen ook wel weten of ze nog geopereerd kan worden.

@von:smiley: leuk dat je er weer bent!!

idd…jill…hopelijk komt ze snel ook weer eens kijken

@bloem…jeetje…een drukke week voor jou dus!!

uhmm…ik ga ook weer verder…xx

Meiden we lopen allemaal te rennen…time out hoor!!! Af en toe gewoon ff zitten theetje(heerlijk ffies langs de turk, munt halen theetje trekken!)

Nou ondertussen nog maar goed 2 uur.----- hoop ik!!

@ von…ik weet nog heel goed wie je bent!!

Goeie middag iedereen!!

von: Welkom Terug

@Marion, bedankt voor de uitleg van de optocht. Ik kom bij Nijmegen vandaan maar ook daar hadden we dat nooit.
@Bloem, Jordanië is erg in trek, dus ga er maar lekker vanuit dat er veel mensen inschrijven.
@Von , leuk dat je weer komt posten.

Ik ga nu thee drinken mss tot straks.

bedankt meiden jullie zijn toppertjes :wink: :wink:
heb nog een paar leuke foto’s voor jullie …

maarre… wat is het spannendste wat ik hier heb moeten missen ???
XXXXX

@beppie…klopt wat je zegt…maar soms is rennen goed…dan kan je het later lkkr rustig aan doen :wink: ben klaar met het schrijven van mn sollicitatiebrief…cv overgetypet…2 vakken van school een verslag af…
:D:D heb wel een sigaret verdient…(ja dat stoppen is niks geworden;))

xx

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: je blijft lachen met die kids …

Komt er eentje uit school vandaag, dolle pret. We krijgen volgend jaar sexuele voorrichting op school mam. O ja? Heet trouwens voorlichting, en wat stel je je daarbij voor? Nou denk dat we dan over sex gaan praten maar vind mezelf daar nog veel te jong voor. Dan kom je toch niet meer bij. Vooral als dat ook nog gezegd wordt door iemand die alle termen op tafel gooit in een boze bui.

Goedenmiddag allemaal.

Allen die weer terug zijn, allereerst van harte welkom terug.

@Mar en Miere: Ik ben ook heel benieuwd naar jullie verhalen hoor!

@ Bep: Fijn voor je nichtje dat ze alweer thuis is en jij bedankt voor het op de hoogte houden.

Ja, ik mis Jill ook zo. Gek is dat dan he? Net wat Marion zei, je weet dat het nu niet goed zit met haar, dat ze pijn heeft, anders was ze vast wel even hier langs gekomen.

Nou meisjes, werkse nog even. Bijna voorbij! :unibrow: En Sev succes met leren en alle anderen ook nog een hele fijne dag gewenst, waar je ook mee bezig bent.

Groetjes. :wink:

@ Marion 2: Dat is inderdaad lachen dan! Ze blijven je verbazen die kids. :biggrin:

@Marion: hihi, mooi he kinderen…mijn nichtje zei tegen oma, toen die boos op haar werd en melde: Dit gedrag wens ik niet van jou!!!..Nou Oma, dan wens je wat anders, is dat ook opgelost…
HAHAHAHAHA!!! Kinders, wees blij dat hij nog niet AAN sex TOE is…hihi

@Filiz… Foei foei…niet gestopt…ik nog lekker wel hihihi

@Von, had je echt gedacht dat we het niet meer weten, met zulke mooi geschreven verhalen… nee vast… Maar vertel, hoe ist, en met je askimmie ook? en en en VERTEL!!!

Oh meiden, heb het bijna overleefd, nog een goed uur…

@Beps
Heeft nichtje mooi gezegd :D:D.
Zou trouwens ook een antwoord van tante Beps kunnen zijn :wink:

wees blij dat hij nog niet AAN sex TOE is…hihi

zeker weten … vind 10 ook nog wel erg jong :biggrin: