Turkish tea time deel.....19!!

@Bloem
Wat een diepe zucht … ook last van opstartproblemen :confused: ?

@Filiz
Naar het reisbureau!!! Das goed nieuws :king:

Mijn hemel ik sta alweer 2e in de lijst van vertrek. Het duurt alleen nog 40 dagen.

Verder is het even vrij rustig hier.

@Marion wat voor 'n soort optocht moet ik me voorstellen? Een soort processie ofzo? Hier kennen we dat niet.

Ik zag gisterenmiddag bij Carlo en Irene ook ineens een bekende op tv.
Het onderwerp ging over turnvereniging Pro Patria uit Zoetermeer. Daar werd juf Karin in het voetlicht gezet. Ik ken haar van de Wereld Gymneastrada, waar ik altijd aan meedeed. Zij doet heel veel voor haar vereniging.
Ik doe dit keer niet , want ik wil iedere vrije seconde naar Ercan toe kunnen.
Ja, zo gaat dat met de liefde.:wub:

gelijk heb je fransijn…!!

@Fransijn
Halfvastenoptocht is een carnavalsoptocht. De mooiste carnavalswagens uit de regio rijden hier mee. Ook heel veel dweilorkesten uit de buurt.
(@Filiz - omroep Limburg was er trouwens ook. Komt vandaag bij Ratatoej)

Lekker toch op de 2e plaats in het rijtje, die 40 dagen zijn voorbij voordat je het weet :wink:

zo gaat dat idd…de liefde!! hahahaapfff…wat een dag wat een dag…ist al dinsdag??sterker nog? ist al zaterdagavond?? nee he? zucht…heheheeewerd wel wakker van het zonnetje maar het was verrektes koud op de fiets…brrrr

positief puntover 2 mnd vlieg ik naar jordanie (als het doorgaat!!)

@Sev: Doe het ff rustig aan meis… Neem lekker de tijd voor jezelf, en bekijk de situatie over een tijdje maar!!

@Beps, is je nichtje al naar huis???

Meiden zondag al meeting!! Heb er echt super veel zin in!! Zeker omdat ik vandaag weer met SB ben begonnen, en wel een lekkere maaltijd lust :slywink:

Ik doe op internet mee aan online-onderzoeken, en heb al €26,- verdiend… Zojuist dus mooi even een cd op b*l.com besteld, want dan geldt krijg je in waardebonnen… Helemaal happy!!

Bloem,is het nog niet zeker dan dat Jordanie doorgaat???

cynthia,dat is makkelijk verdienen zo.

Nou ikke weer aan het werk en het sneeuwt hier.

@ cyn…hee vertel vertel…deel met ons!! waar?? hoe? enz enz?? tell us more!!@ turkije lover, de reis heeft een minimum aantal deelnemers, en die is nog steeds niet bereikt, dus nog ff afwachten…

@Meiden: Ik vertelde toch al dat ik gister mn nichtje in het ziekenhuis bezocht en ze TOEN hoorde dat ze TOEN naar huis mocht…Was gisteravond al thuis dus…

Ikke ondertussen te werk…BLEHHH geen zin, helemaal geen zin dus…
Maar goed, ikke is hier nog wel 3 weken zoals het er nu uitziet… Mss nog wel 4!! We wachten wel af…

nou beps…zit het in de lucht ofzoook geen zin en ik zit hier nog wel 5, 5 maand…dussss…hihihinee geintje! ok, werk werk werk werk

dus dat is nog wel spannend Bloem,of het doorgaat of niet.Hoelang van te voren hoor je dat dan?En als het niet doorgaat heb je dan een alternatief?

Hihi…
Weet je, als het meezit ga ik gewoon niet meer weg…hoeft ineens ook niet meer van mij!
Ik heb zo´n periode gehad dat ik dacht, ik ren gillend weg hier…maar ach het went…en het salaris ook :hihi:

Nou goed, ga ff wat doen en dan kom ik wel weer langs…

ja he…dat salaris…vrijdag is het weer zover! hahahaa, kijk er pas 3 weken naar uit! hahahaaen turkije fan, volgens mij heb ik dat al een keer of 3 gezegd, maar de reis gaat pas door als er voldoende deelnemers zijn, dus echt afwachten, meer weet ik er niet van. als het niet doorgaat, heb ik flinke pech, want tis de enige reis die kant op voor die periode in die tijd…dus dan ga ik gewoon werken en gaat het geld richting mn reis aan het einde van het jaar…dus…

Goeiemiddag iedereen !

Ben nog even naar huis gekomen, straks examen maar ben zo nerveus dat ik thuis beter de rust heb, dan dat ze in school iedereen zitten op te maken dat het moeilijkz al zijn, ze het niet zullen kunnen (zijn dan uiteindelijk de eeerste van de klas…) daarom is sev verstandig geweest en naar huis gekomen :stuck_out_tongue: mams stelt me goed gerust ! :smiley:

Heb juist een sms gekregen van een vriendin dat het examen wel meeviel. Straks is mijn beurt :wink:

Bedankt allemaal voor de steun van gisteren en ook vandaag natuurlijk, heb zeer goed geslapen, het is net alsof er een blok beton van mn schouders is gevallen, voel me vrij, opgelucht en toch blij dat we nog vrienden zijn !

x (sorry voor het ego bericht :redface: )

Sorry Bloem,dan heb ik daarover heen gelezen of ben het vergeten,kan niet alles onthouden he:tssk: .Maar ja mocht het niet doorgaan kan je het geld lekker bij Nepal leggen of naar Turkije gaan.

@Sev: Geen probleem hoor, dat ego-berichtje… Sterkte straks…

@Je leest ook zoveel hier, Turkije-Fan… Je kan niet alles bijhouden…

Ikke zit hier weer eens te nietsen… Nog maar 3 uur grrrrrrr

@Beps
Ook al last van de monday-blues. We missen gewoon de zon denk ik, toch teveel verwend vorige week?

@Sev
Goed te horen dat het ietsie beter met je gaat.
Voor straks …good luck met het examen!!!

http://www.liefdedelennaverlies.nl/K4logoJPEG.jpg

owh das een mooi klavertje!! very nice!en beps…verschil moet er wezen he? ikke mag nog 6 uur! en dan nog 39 deze week…bleugh!