Huh waarom is 'ie niet meer roze??
@Dia: ja lekker he dat we 2e en 3e zijn!!! en 16e en 19e!!! Heerlijk!!!
@beps, niet zo zeuren jij bent 4e!!
x
@ Dia: Bij mij is die wel roze, alleen jij zelf staat er blauw op. Teveel gedronken soms?:laugh: Grapje hoor!
En IK sta 7e en 22 e en laat dat nu mijn geluksgetallen zijn!
:whistle:
@roanna: Super!!! Wat zie ik nou… geen turkije voor jou??
x
Hoi meiden ! Bewogen dag vandaag ! Ons hotel waar we deze zomer naartoe gaan is geannuleerd door Thomas Cook, ze hebben het contract verbroken omdat ze in conflict liggen met het management daar… DUS, moeten wij ons hotel uit en zoeken naar een alternatief en is er bijna niets niet vrij, behalve een hotel die het dubbele kost als dat hotel die we nu hadden geboekt !!
Nee Cynthia. Dit jaar niet. Ik krijg mijn familie niet mee, ondanks dat ik ze verteld heb, hoe leuk het kan zijn. En de familie die al mee geweest zijn, daar hoeft het niet meer voor. Wel jammer voor mij dan. :sad:
Misschien dat ik nog wel een weekend Istanbul ga doen met een nichtje van me, die erg van shoppen (like me) houd. Is nog even afwachten.
Groetjes Roanna
@Sevgilim, Thomas cook is VERPLICHT een gelijkwaardig of beter hotel aan te bieden!!! Je hoeft dus echt niet zelf voor een alternatief te zorgen. Eventuele meerkosten zijn ook voor de touroperator! Kom nou, daar kan jij niks aan doen!! Zij zijn verantwoordelijk voor die annulering, niet de klant!! Zij MOETEN jou dus een passend alternatief aanbieden!!
@roanna, wel jammer zeg! Maar goed misschien Istanbul zie ik! Ook ergg leuk!!
x
Cyn: is dat ook zo in Belgie?? Hier weet ik dat het zo werkt, maar daar??
Sev: Succes, zou zeker gaan proberen, want ik weet dat het hier wel zo hoort dus. En niet geschoten is hoe dan ook gemist!!
![]()
@Cyn: ff uitleggen: wij hadden een hotel (Atinç****) bed and breakfast… direct aan de zee gelegen, pal in het centrum. Nou, zij kwamen met het alternatief om in een aparthotel te logeren (3 sleutels) maar het is natuurlijk geen hotel, ook wat verder gelegen… Maar het reisbureau denkt dat het niets voor ons is, aangezien we anders altijd in 5 sterren hotels zitten. Nou, nu zijn er ook niet veel hotels HP meer vrij, we willen zeker geen All In. Daarom is ons oog gevallen op Korumar die nog als enige vrij is en wel zeer goed hotel (ben er nog geweest). Het reisbureau zal nu wel nog proberen onderhandelen met Thomas Cook als we toch geen vermindering krijgen omdat we eigenlijk al geboekt hebben van begin Februari en ze ons dat nu zo laat maar laten weten terwijl er bijna niets meer vrij is en we weinig keuze hebben… Nou ja, we zien wel… pfff
Thomas cook is een organisatie die in Nederland en in Belgie zit… Dus ook in Belgie zijn ze verantwoordelijk!!!
O ja, ons enige aanbod die we voorlopig hebben gekregen is : kostenloos annuleren…
@Sev, Oh… ik dacht dat jullie zelf een hotel moesten gaan zoeken. Maar als jullie een 4* hotel boeken, dan mogen ze jullie nooit minder aanbieden!! Ze zijn verplicht om iets beters aan te bieden!!
x
Nou, morgen word er terug onderhandeld, gaat de hoofdpersoon proberen te kijken vermindering te krijgen omdat ze ook zeiden dat we recht hadden om te klagen, dat dit helemaal ons schuld niet is … Dus, hopelijk komen ze met een mooi voorstel zodat alles weer in orde zal zijn…
He hallo,
@von: Gefeliciteerd met je kleine nichtje wordt het dan he???
@ sev: jeetje wat balen zeg, hopelijk komt er morgen wat uit.
Groet jac
@Jac: ja idd, hopen dat we morgen eens goed nieuws krijgen. Niet dat we het niet kunnen betalen, maar nu is het gewoon iets dat niet voorzien was en hebben al een hoop kosten moeten doen in ons huis. En als je dan nog eens meer dan 1000€ moet opleggen onverwachts dan slik je toch wel ff…
@sev: zal voor jullie duimen, hoop dat er snel een oplossing komt
Komt daar nog bij dat we voor mn vriend een aparte kamer moeten boeken omdat hij ‘Turk’ is !!! Echt discriminatie ! Terwijl ik ook met een aparte kamer zit omdat we met drie zijn… Nou ja, het reisbureau en TC zelf vinden het ook belachelijk, alsof we dan niet bij elkaar zouden kunnen slapen…
@Sev: jeetje wat een rotnieuws weer zeg! Hopenlijk krijg je morgen positief nieuws.
@Cyn: dat wilde ik jou eigenlijk ook nog vragen. Wij hebben dus een hotel in Alanya geboekt en zoals het er nu uitziet zijn ze daar tegen die tijd nog lang niet klaar met bouwen. Wat gaat/kan er dan precies gebeuren?
**@Lin: ben je nog steeds blij met de nieuwe bikini’s? **
Het is wat met al die hotels en agentschappen.
Lekker hoor.
Nou sev ik duim voor je dat alles goed komt.
Groet jac