Turkish Tea Time 2011

Hey meiden… Ben alweer thuis hoor! Was echt super leuk!!

Kom alleen even Beps een :kus: brengen! Sterkte!

@mk: vanmorgen schoongemaakt, nu terug van werken nu lekker op de bank en helemaal niets meer

Beps,sterkte met dit verlies :kus:

Roanna,jullie de kleinkids lekker verwend een ps3 daar zullen ze wel heeeel blij mee zijn.

Mk,ja die staat er nog steeds haal je niet zomaar weg he is 3.5m doorsneel dus zit behoorlijk wat water in,en s’avonds gaat er een zeil over en de pomp draait ook.Helaas waren we vandaag niet thuis dus C heeft er niet ingezeten,maar die vermaakt zich ook prima in een klein zwembadje hoor.

Bloem de boel weer op orde?

Cyn,en lekker veel geshopt?

@trl: heel veel succes morgenavond!

goeienavond…!

@ jill nou het was meer opruimen en de zooi wegbrengen wat zoveel werk was.
jammer dat je ondanks de warmte toch zoveel pijn hebt. toch anders dan in turkije

@ cyn nog mooie nieuwe lakjes gescoord? ik hoop dat het leuk was en je niet misselijk bent geweest

@ mk jij nog plannen voor morgen? ontbijt op bed krijgen?

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Linda,jij ook.Je gaat er zeker niet heen?

Een fijne dag allemaal vandaag,C had weer wat moois gemaakt op het kdv voor moederdag.Vanmiddag ga ik naar de bekerfinale in Rotjeknor.

Fijne moederdag voor iedereen. Helaas geen tijd om bij te lezen, ben er vandoor, gaan varen !!:kus::kus:

goedenmorgen!!

fijne moederdag voor alle mama’s en fijne moederdag met alle mama’s!

@ trl veel plezier in rotterdam
@ raak, veel plezier !
@ beps doe J+H de groetjes!
@ roanna, kokkie weer aan het werk…? of nog even niet…?

Goedemorgen everybody.

Ja hoor! Kokkie vandaag weer begonnen. Wel een veiligheidsbrilleke mee, dus ik ben benieuwd hoe het hem zal vergaan. Momenteel het ruim even alleen hier, dus ga zo gauw even wat doen, zodat ik de rest van de tijd van het weertje kan gaan genieten en dan vanavond even een poging wagen om buiten de bakplaten. Ik heb alles klaar staan in de koelkast.

Nou, zo te lezen iedereen wel wat op het progamma vandaag, dus wil ik jullie aleen een hele fijne dag wensen, What ever you do, where ever you go. Enjoy.

@Jill: Wel een beetje vreemd dan he. Juist met deze warmte meer pijn. Hopenlijk gaat het vandaag wat beter met je.

Ik had gisteravond toch ook nog wat meer pijn aan mijn lidteken, maar dat komt denk ik toch nog door teveel en tever lopen. Dan merk ik toch weer, dat ik er nog steeds niet helemaal ben. Of zou het ook van het weer kunnen komen. Maargoed… verder is alles oke!

╔══════════════════╗
║.(¯♥´¯)´´¯•°*”˜˜”°•. ƸӜƷ
║.`
.¸..•°”˜˜”°•.ƸӜƷ
║.•°
”˜˜”°•.ƸӜƷ ✶ ¸ .✫ :heart:
║✿ нαppy мoтнer´ѕ dαy ✿
…╚══════════════════╝
to all the mums…

:dag:

Jullie ook allemaal
We gaan zo weg…

@bloem
En shake op bed :smiley:
De kinderen hadden leuke dingetjes geknutseld dus ik ben verwend!!
Vandaag aan de studie, terwijl de rest naar de klimduin is… :frowning:

Goedemorgen iedereen!!!
En nogmaals een hele fijne moederdag!!!

Goedemorgen meiden. happy moederdag.

Jill het beste meissie hopelijk gaat het vandaag wat beter
Bloem strak in huis, en stapels kleding in diverse maten op voorraad.
Beps gecondoleerd meissie, de natuur heeft gelukkig de beslissing gemaakt hoe triest het ook is. Ik vind zoiets toch beter dan wanneer jezelf de beslissing moet maken.
Cyn genoten met mams en weer terug op het honk.
Roanna weer de kleinkids verwend, en de toko vandaag voor zichzelf, hoop dat kokkie het vol kan houden met zijn oogjes…en doe kalluman he meis. Het is niet niks zo’n operatie.
Vandaag verwend,bloemen luchtjes en een voetenmassageapparaat lekkel…straks komt zoon en schoondochter met oma’s kleine meisje…dus ik ga hangen…hoop wel dat het weer iets beter wordt want zo lekker is het hier niet, harde wind en knap bewolkt.

hier ook zonnetje weg, maar wel warm…

klussen is nu eindelijk klaar. ff de spulletjes terugzetten en dan ga ik lekker een ijsje maken!!

@ roanna owh toch een signaal dat je misschien teveel hebt gedaan? vandaag ff een rustig dagje dan
@ viev veel plezier met je kleindochter!

en zijn alle moeders verwend door kinderen en kleinkinderen?
Nou mijn moeder wel hoor heeft een gedichtenbundel gekregen met gedichten van kleinkinderen en alle andere kindjes van hun klas. Erg leuk moet ik zeggen hoor!
En een bos bloemen. Ja sorry dat ik het zeg maar vindt moederdag zo commercieel ik doe er niet aan. Ik hou er gewoon van om iets spontaan te geven. Maar goed ieder zijn ding hoor. Mischien komt het ook omdat ik zelf geen moeder ben! Kan weet ik niet.
Heb vaders ook al genoeg cadeau’s gegeven dus die krijg niets op vaderdag! hahaha

ik geef ook nix als ze nix zinnigs kan bedenken, dan bedenkt ze iets om te krijgen zodat ik het haar kan geven maar waarom… vanwege die voorbestemde dag?? ik neem haar morgen mee naar de sauna, leuk voor haar en voor mij…

denk dat tegenwoordig veel mensen in de luxe positie zijn, dat als ze wat willen hebben, ze het zelf kopen ipv te wachten tot het een dag is, dat ze het kunnen vragen van de mensen om hun heen…

Hier echt de hele dag zonnig en warm geweest. Heerlijk! Geen wolkje aan de lucht, nouja…bijna niet dan, maar ook hier wel een aardig windje erbij vandaag.

Nou, eerlijk gezegd, heb ik ook niets met de moederdag. Als het niet spontaan uit hun zelf komt, hoef ik ook niks, maar net als wat jullie al zeiden… ik krijg het toch wel, alleen niet op deze dag. Alhoewel kokkie wel de hele week liep te vragen wat ik toch wilde hebben. Een horloge? Wat nieuwe kleding? Bloemen? Ik hoef niks. Ben ook zijn moeder niet. lol2

Vroeger vond ik het altijd wel leuk als de kids met een eigen gemaakte spulletjes kwamen. MK heeft het laatst nog gezien. Een mooi beschilderde soepkom, waar M. nog soep uit had gegeten. Hihihi. En dat was al van heel lang geleden.

We hebben het gezellig gehad vandaag. Mijn 2 schoonzusters van de achterhoek nog op visite gehad en die brachten een mooie bloem voor me mee en verder vanavond met ons 3tjes gebakplaat buiten.
Kokkie, had weer fijn gewerkt vandaag. Wel veiligheidsbril op, voor de wind, maar het ging verder wel goed, dus…

Ik hoop in ieder geval dat jullie wel een leuke al dan niet moederdag hebben gehad.

@Beps: Oh… jij hebt NU vakantie he!!!:cheer:En al snel weg. :cheer:

Oke… voor nu alvast weltrusten en voor de rest weer een fijne werkweek :mad: en voor zo… weltrusten. :dag:

Bai de wee…

@Linda: Van harte gefeliciteerd met je cluppie. :cheer: :cheer:

@TRL: Helaas. Droevig! Misschien volgende week nog revanche?

1 like

@roanna: dank je wel, een mooie dag gehad vanmorgen geshopt in de outlet in Lelystad, daarna naar schoonmams en vanavond thuis de wedstrijd gekeken

1 like