Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen vanaf het heetste plekje in Europa :zon02::zon02::zon02::zon02:
Bloem : jij hebt gister zo te lezen bergen verzet :slight_smile:
Roanna : aan de wandel geweest
Viva :pff zo te lezen toch wel een ernstig ongeluk.
Ik vandaag mijn zussen en broer en moeder op visite, gaan voor moederdag een avondje uit in Breda. Dus zo maar eerst showeren en boodschappen doen
Fijne dag all :dag::dag:

Ik op mn werk: Vanavond: VAKANTIE!!!

En wat denk je: Daar gewoon kouder dan hier hahahahahahaha

@Raki: Veel plezier!!!

Beps : dankje, jij werkse voor het laatste daagje voorlopig dan he lol2

Goedemorgen.

@Raak: Nou, het mag er hier ook wel wezen hoor :zon02:. Gisteren gaf de termo 31 graden aan. Oke, wel in de volle zon en het zou vandaag nog warmer worden. Nou, ik mag dat wel.

Jullie Breda onveilig maken vanaaf. Meid leukkkk. Heel veeul plezier.

@Beps: Werkse , maar het blijft mooi weer, dus straks nog lekker ff genieten. En dan…:cheer: :cheer:

Verder even niets te melden. Heb nog geen officiel progamma voor het weekend, dus we gaan zien wat het wordt. Wel lekker buiten eten. :cheer:Ik laat me verrassen dit weekend.

Fijne dag all en geniet weer van deze mooie dag. :dag:

Wij vanavond: PATAAAAATTTTT!!! JAJAJAJAAAAAA(haha)

Morgen gaan we naar mn ouders, op de camping. Mn moeder helemaaal gelukkig: al haar kinderen en kleinkinderen(met hondjes) zijn vrij!!!
BBQ!!! Lekker voorbruinen in de zon(omdat het hier warmer is dan daar :retard: !!!)

Latersssss

Goedemorgen lieverds,

@Raak wat een leuk idee voor moederdag,een hele fijne dag zal vast gezellig worden.

@Beppie heeerlijk he gewoon je laatste dag en dan…

Ik weet het effe niet meer heb mijn dagje niet hahaha

Hoi, allemaal en fijn weekend en geniet van het mooie weer ga ik morgen ook doen, nu nog even aan het schoonmaken en straks werken van 12.30-21.30 uur

@beps: leuk voor mamsje! En lekker bbq!!! :slight_smile:
ik ga nu de tuin in! heerlijk. Net gesport en boodschapjes gedaan nu relaxen!!! heerlijk

@Jac: Ik kan haar nu iig nog kussen lol2lol2lol2lol2lol2

@beps: heel veel plezier morgen bij je ouders, fijne dat alle kinderen en kleinkinderen er kunnen zijn

mogguh ladies
ben al ff wakker, maar was wat achterstallig onderhoud op de farm… dus…
haha

anyways, iedereen aan het genieten van het mooie weer… van mij mag het zo blijven hoor, niet te warm, niet te benauwd… zalig gewoon.
zometeen ff wakker worden en de boel eventjes schoon maken, de stofvlokken vlogen me gisteren om de oren bij het verplaatsen van het een en ander, en nu is alles leeg, dus kan het mooi… had ik gisteren niet zoveel puf meer voor. lekker tv gekeken, hancock was een goede film.

owh en had gisteren zo lekker geten, kip met cashew noten en geitenkaas-appel-walnoot salade… mmhhh was nog wat over, dus vanaaf denk ik weer op het menu :stuck_out_tongue: hahaha

Meiden even verdrietig nieuws…
Vandaag is mn kat(Babsje) overleden…

Ze was ziek, we wilden volgende week nog naar de DA, maar vandaag heeft ze ons gewoon in haar slaap verlaten…
Het is goed, ze was moe en op.
We zagen het aankomen, en toch…:tear:…

(gelukkig wel nu, en niet volgende week bij de oppas…)

owh nee… beps… nu ook baps?! jemig… je zult wel verdrietig zijn skattie :kus: arme beessie…
idd goed dat het nu is en niet dat je thuis komt van vakantie en de oppas heeft dit nieuws… maar toch, maakt het niet leuker op natuurlijk

ikke net terug uit de stad, wezen lopen, dus heb mn beweging voor vandaag wel weer gehad… pfff… geslaagd bij de action, dus ben weer blij. de koelkast staat nu ingeplugd en hij staat af te koelen. zo nog even verder met spulletjes opruimen en dan is het wel weer goed voor vandaag.
ik was trouwens wel blij, wie wat bewaard die heeft wat… katoenen 3/4 broek, zwart en wit. heb alle maten op voorraad, 48, 46, 44 en 42 dus kan nog eventjes vooruit…

@Beps: He, wat vind ik dat nu triest nieuws. Weer een poes dood. Was hij/zij al oud dan? Nou, dikke :kus: van mij.
Doe morgen ff weer de groetjes aan J & H, als je eraan denkt en een fijne dag allen daar op de camping.

@Bloem: Zo zie je maar weer he. Alle maten kleding, dus jij kunt hoger of lager. Kleding heb je dan al op maat. Alles nu zo’n beetje klaar in je keuken? Heel veel plezier ermee.

@Jill: En? Heb je je dagje een beetje terug kunnen vinden vandaag? Aan het weer kon het toch niet gelegen hebben lijkt me, maarja… je hebt weleens zo’n dagje he. Ik ook weleens hoor. Nou, doe kalm an. :kus:

Wij vanmiddag geshopt in D’ter met dochter en de kids en even heerlijk ergens wat gegeten met z’n allen. Laten we zeggen, een beetje voor moederdag, want morgen moet ze de kids weer naar hun vader brengen. Ook nog naar de MM geweest en hebben voor de jongens de PS3 gekocht. Waren ze al een poosje voor aan het sparen en vandaag hebben wij de rest er bijgelegd, dus hun ook weer blij.

Enneh… wat een weertje was het he. Dan zien de meesten er allemaal zo vrolijk uit. Ik heb ook genoten vandaag van alles en iedereen. Heb nog aardbeien van de markt meegenomen en die ga ik zo heerlijk oppeuzelen op een wit sneetje brood, met veel suiker. ( denk ik ) Moet nog even proeven of ze genoeg zoet zijn. Hihihi.

Fijne avond all. :dag:

Ach meiden, ze was gewoon ziek… dus het is wel sneu, maar eigenlijk ben ik van de week er al verdrietig over geweest. Natuurlijk wel traantjes enzo. Maar ook heel dankbaar dat we ze zelf hebben kunnen begraven enzo…

@Roanna; Tuurlijk: Omas verwennen de kids… doe maar duur: PS3!!! :)!!!
En macD natuurlijk…

@Bloemmie: Mooi dat je keukentje zo goed gaat…

Ik ga nu genieten van mn ‘dronken’ zijn(net een dik glas witte zoete wijn aan, Asti Spumant…JAMMIE!!! al zolang niet gedronken, hij valt lekkel…)

@beps: idd fijn dat het in haar slaap is gebeurd en dat jullie haar zelf konden begraven! knuff!
Enne wat betreft je moeder inderdaad nu kun je haar knuffelen en nog een zoen geven in juni is het afgelopen…
@roanna: is kleinkids aan het verwennen
@bloem: druk met keuken

o ja beps PROOST!

@ roanna owh leuk, ps3 voor de kids, ga jij dan ook die spelletjes met hun spelen??
was je wezen eten bij de mac?? :wink:

@ beps mmhh proost, op de vakantie…

morgen komt paps nog ff 2 kastjes inelkaar zetten en nog ff met het licht klooien en dan is t mooi geweest. drukke dag gehad, beddengoed ligt er weer strak op, alles is schoon en netjes en de ijsmachine staat in de vriezer… morgen kiwi-ijs en citroen ijs denk ik…!

@Beppie,oo wat erg zeker als je je er niet echt aan verwacht.
Maar inderdaad als het toch moet gebeuren dan beter nu,he zou nog erger zijn als je in Turkije zit en er niet bij kan zijn.Maar hoe dan ook je houd van je huisdier en je mist het natuurlijk heel erg.

@Roanna lekker geshopt was ook niet normaal he wat een goed weer he hier was het 30 graden.
Ik weet niet wat er aan de hand is maar heb de laatste dagen ondanks het goede weer enorm veel pijn voel me dus echt pffffffff maar ja zal wel beteren.

@Bloem je zegt kleine verandering maar ik heb toch de indruk dat je behoorlijk aan het verbouwen bent.

Meiden als ik jullie niet meer spreek iedereen morgen alvast een hele fijne moederdag en laat jullie maar eens goed verwennen!

@bloem
Druk met klussen en lekker ijs in de vriezer.

@beps
Poes dood, zielig hoor ook al was ze al ziek.
Maar gelukkig dan maar deze week.

@jill
Veel tijd, dat is inderdaad vreemd met dit warme weer. Ik hoop dat het snel beter gaat.

@roanna
Geshopt en weer 3 mensen blij gemaakt. En daar genieten jullie dan weer van.
Gaat kokkie morgen weer aan het werk? of is het nog te vroeg.

@raak
Een gezellig avond in Breda, altijd leuk om samen op stap te zijn.

@linda
Aan de schoonmaak en dan pas genieten van het mooie weer.

@jac
Liggen in de tuin en alvast denkend aan de kontjes in ADR.

@cyn
Al weer terug in Nederland? Hoe was het?

@trl
Staat het zwembad er nog steeds, het was er vandaag echt weer voor.