@Viva: Sterkte vandaag en natuurlijk is dat nog veel te jong, maarja… als we het allemaal voor het zeggen hadden he… Rot ziekte ook!!!:mad:
@Bloem: Nou ik hoop en duim met de anderen mee hoor. Straks heb je ze voor het uitzoeken. Succes.
@Jill: Mag ik vragen. Ik dacht dat ik je wel redelijk goed kende, maar heb jij een zaak aan huis, omdat iedereen aan je vraagd of je het druk hebt en dergelijke. Verkoop je iets dan? Van je vorige zaak wist ik wel, maar die hadden jullie toch niet meer? Als het zo is, dan heb ik er vast overheen gelezen, of ben het alweer vergeten. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat je nu een winkel of zo hebt. Maarja… hou me ten goede. Die DDD speelt weleens vaker op in het voorjaar. lol2
Ik ben ook zoooooooo nodig aan vakantie toe he!!!
@MK: Ik denk gewoon weer werken vandaag? :dag: Oh, lees het net. Ja dus!! Werkse.
@TRL: Lekker dagje vrij. Gelijk heb je. Het wordt weer mooi en warm weer.
@Raak: Jij, neem ik aan voor zaken buiten de plaats vandaag?
@Beppie gefeliciteerd met je hubs geef hem maar een dikke vette knuffel:kus:
@Viva sterkte op de begrafenis pfff zeker veel te jong he
@Raak have fun in Reet hahaha de naam alleen al
@Trl geniet maar van je vrije dag het is ook nog lekker weer.
@MK alles okidoki met jou?
@Roanna,ja we hebben een winkel maar daar sta ik niet in he maar een bediende.
Parfum en make up importeren we uit Turkije.
En voor de rest sjaals bijouterien enz enz
@Jill: Oh, je zal het dan vast weleens verteld hebben, maar ik wist het echt niet. Nou, best een leuke bezigheid toch en als het dan ook nog een bietje wat opleverd. Mooi meegenomen zo!!!
@MK: Ik denk… of weet het haast wel zeker… dat je pc weer spammetjes doorstuurt, want kreeg er niet weer zo een, waarvan ik denk… dat stuurt M. niet zelf rond. lol2 Ik lees ze, maar maak niks open, dus verder geen paniek hier hoor. Maar dan weet je het even.
Zo, iedereen in de tuin zeker of toch nog met de schapjes bezig alswel nog op het werk. Wij zo goed als alles binnen nu en de krantjes heb ik al uit. Heerlijk buiten zitten lezen. Ik denk dat ik nog even naar buiten ga en straks weer even tippelen met de buurtjes.
zo ladies daar ben ik weer… sjemig wat een mega intensieve dag
eerst naar mn ouders, daarna aanhanger ophalen, zooi bij mij inladen, naar de milieustraat, uitladen, de koelkast ophalen, koelkast uitladen, daarna klussen. naar de bouwmarkt, weer klussen, daarna naar mn ouders huis, hun oude matras naar beneden, naar mn broer, daar die matras naar boven, naar de ikea, kastjes gehaald en hun nieuwe matras opgehaald, bij hun weer naar boven, aanhanger weer terugbrengen, terug naar mn ouders, en eindelijk weer in mn autootje naar huis. 170 km heen en weer gereden vandaag en ben helemaal KAPOT! mn handjes doen pijn van al die ruwe materialen, al het heen en weer geloop en ben echt helemaal moe…
maar… mn keuken is wel helemaal super!! heb ook beetje extra licht gekregen en morgen mag de stekker in de koelkast en kan ik alles inrichten en beginnen met een voorraad aan te leggen…
ppffff wat een kwarwei!
Elf nederlandse toeristen en twee turkse buschauffeur zijn gewond geraakt toen hun bus kantelde. In de bus zaten 18 passagiers die op weg waren naar het vliegveld toen de chauffeur in de buurt van Ortaca Mugla de macht over het stuur verloor. Vermoedelijk door het natte wegdek gleed de bus naar de linkerkant van de weg en vervolgens over de pechstrook tegen een rots, waardoor de bus kantelde. 13 mensen raakten gewond, acht van hen zijn in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. (06.05.2011)
Viev, bedankt. Wel raar dan dat je er hier helemaal niets over hoort of leest dan, want het was toch zo te zien best een zwaar ongeluk.
Zo las ik ook net ergens dat er in Disneyland van de week, 4 gewonden zijn gevallen, waarvan 1 ernstig door het omvallen van een stuk rots op de treinnachtbaan. Heb ik nergens wat van gelezen of gehoord.
@Bloem we willen natuurlijk wel foto`s zien he als je keuken klaar is.
@Viva pffff dat is zeker heftig er gebeuren wel veel ongelukken met bussen he daar.Vorig jaar nog een bus met russen weggespoeld door het breken van een dam ergens in de buurt van manavgat.
Ja toen wij verleden jaar er waren was er ook een bus met russen verongelukt, geen idee of dat was wat jij vermeld Jill
Ja vreemd he Roanna ik zie het verder ook niet staan, maar kreeg het bericht op hyves toegestuurd.
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover