Turkish Tea Time 2011

@Cyn hoop dat je dit nog leest,fijne vakantie met je moeder geniet er maar van !!!

Ohhh meisjes… leuk jurkje gekocht bij Cees & Arie…
en toen ik eens andere slippers wilde dan de barkenstiks… toen ging ik bij de schopina binnen. Mocht ik korting draaien: Ik geef een slinger aan dat ding: 50%!!!

Meteen nog maar een paar in t zwart gekocht
haha

Ohhh Bloemmie: GAAF!!! Ik duim ik duim ik DUIM!!!

@bloem
Weer een goed gesprek, het kan niet op vandaag.

@beps
Dat is mazzel hebben.

@MK: Ja hoor. Het gaat weer goed met kokkie. Zit nog wel zo nu en dan tegen een vliesje aan te kijken zegt ie, maar dat zal er nog wel bij horen. Moet nu 3 weken lang druppelen. Nouja… dat doe ik dan voor 'm.

@Beps: Oh, mazzelkont. Wij waren net ff naar de stad en zag dat ze dat hier ook deden. Buiten voor de ingang stond zo’n rat. Heb jij ff mooi mazzel dan.

@Bloem: Mooi zo. Ik hoop echt voor je dat we de flessen kunnen laten knallen. Even afwachten dus nog, maar gaan er het beste van hopen. :cheer:
Nee, kokkie is niet echt onrustig hoor. Hij denkt dat hij zondag weer gaat beginnen en heeft hier thuis ook nog wel wat te doen, dus verveeld zich niet.

Wij dus ook even naar de stad en ik heb bij Hannes en Marie een leuke bikini gescoord. Je kon de delen zelf samen stellen qua kleur en maat. Ik heb een leuke oranje/bruin uit gezocht. Moet alleen nog even hier thuis passen, want had er in de winkel geen zin in. Bovenstukje zonder bandjes, omdat ik dat nog steeds lastig vind zitten.

Nu eerst ff eten. Niets bijzonders. Gewoon restjes. lol2

:dag:

zo… ikke met paps ff wat maten gemeten en wezen shoppen (de tering… ik denk, koop een koelkast voor een leuk prijsje… de rest :retard:)

word ik ineens gebeld… de mevrouw van de droombaan waar ik 5 weken geleden was geweest … of ik nog interesse had want ze willen een 2e gesprek! nou jaaaa! alles binnen een tijdsbestek van 3 uur ofzo… helaas is dat gesprek pas over een kleine 2 weken, dus tot die tijd moet ik sowieso uitstel vragen bij de een en waarschijnlijk ook de andere partij…
heb meteen maar gesprek aangevraagd bij mn begeleidingscoach…
ook nog bericht van de advocaat… weerwoord ontvangen… druk…

@ beps lekker! 50% korting, daar doe je het voor. wij hebben bij de praxxis gekocht met stickers plakken voor korting. toch 15 euro geloof ik, niet slecht. en heb de stickers nog, voor het geval we nog een keer terug moesten zei het kassameisje

@ roanna jij ook geslaagd, als het past, maar dat zal toch wel goedkomen… lekker mixen en matchen

nou goed, ikke verder met opruimen waar ik half aan begonnen was… en nog ff hier kijken en daar… opschieten dus…
owh moet ook nog eten…

@Bloem sooooo wat een luxe positie alleen jammer dat dat gesprek niet eerder kan hoop voor jou dat je de leukste baan eruit pikt .
Je ziet het he je hebt maanden zoveel gedaan om zover ye graken en je geduld wordt beloond!!!

Bloem : wow meis dit is vast jouw dag he, nu maar hopen dat er iets definitief uitkomt en uiteraard een die jou het beste lijkt. Dan kunnen de kurken knallen !
Nu morgen aan de slag met je paps in de kitchen, wordt vast mooi!
Beps : zozo, nog zo’n lucky one, 50 % moet niet gekker worden he
Roanna : jij ook al aan de shop geweest en weer bikini in meer kleuren gescoord. Zonder bandje is ook lekker makkelijk, geen afscheiding voor de blote jurken parade lol2lol2
MK : jij gewoon aan het werk vandaag ?
Jill : is het bij jullie deze week met het verlof nog een beetje druk met Ollanders ?

@Raak ,nee valt een beetje tegen verwacht wel morgen en zaterdag meer drukte ivm moederdag.
Ik heb toch wat speciale dingetjes ingekocht dus hoop wel op wat extra drukte.Meestal worden die dingen redelijk last minut gekocht.

Ikke in bed morgen drukke dag
Doeggie weer voor vandaag

Slaap lekker allemaal en sweet dreams :kus::slapen:

Goedemorgen allemaal, ik als eerste vandaag, was ook vreselijk vroeg wakker.
Bloem allemaal goede berichten zeg, dadelijk moet je iememinemutte doen voor je droombaan, heb je zelf al voorkeur of niet. Ik ga duimen dat je echt kan kiezen.
Jill voorraadje ingeslagen voor moederdag.
Beps geeft een slinger die 50% waard is, kijk dat zijn leuke dingen. Enne goed hoor 7 cm ervanaf, je lichaam reageert gewoon op je eetgedrag. En de weegschaal is bijzaak. Maar soms kan het zo frusterend werken als je maar stil blijft staan in gewicht. Maar de aanhouder verliest zeker, dus gewoon doorgaan…en dan in eens pletter je door het plateau heen. En dan gaat het weer gestaagd verder. O en je mag bijna weg…heerlijk. Wij vandaag over 5 weken, dus ook ik ben echt aan het aftellen.
Ik zo douchen en aankleden, heb een crematie van een buurvrouwtje uit onze oude straat, ze heeft 2 en een half jaar gevochten tegen die akelige ziekte maar helaas mocht ze de strijd niet winnen.64jaar is te jong.

Ik net koffie op bed gebracht bij het jarig rupsje

zo huis en nagels doen, dus… ik meld me ergens

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Beps,van harte gefeliciteerd met je hubbie.

Viva,leuk die voor en na foto…Sterkte op de crematie.

Bloem,gaat lekker nu met de sollicitaties wordt straks nog een moeilijke keuze.Succes vandaag met de keuken.

Jill,ik hopen dat er flink geshopt gaat worden bij jouw.

Vandaag een vrije dag genomen,C vanmorgen voor het eerst naar peutergym.

Beps, lang zal rubbie leven lang zal rubbie leven lang zal rubbie leven in de gloria, in de gloria. in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaa hieperdepiep hoera.

Stom helemaal vergeten. Een hele fijne dag voor jullie toegewenst.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/Taart-05.gif

Beps : van harte proficiat voor je rubbie en voor jou, heeeeel fijne dag :kus:
Jill : hoop dat er velen komen shoppen bij jullie vandaag, zit helaas aan de andere kant van Belgie anders sprong ik ff binnen, moet naar Reet
iva : jij crematie vandaag, sterkte en tuurlijk is dat veels te jong hoor
Trl : jij lekker vrije dag, ben benieuwd hoe C het gaat vinden !

@viva
Die altijd oneerlijke strijd…
Sterkte voor straks.

@beps
Hiep hiep hoera, van harte gefeliciteerd met hubs!

@raak
Ja ik was gisteren aan het werk en vandaag ook, maar volgende week lekker 2 dagen vrij i.p.v. 1.

@jill
Extra ingekocht voor moederdag.

Goedemorgen!

@Beps: Van harte gefeliciteerd met je rubsie en wij wensen hem nog vele goede en gezonde jaren, samen moet jou. Maak er weer een fijne dag van, maar dat kunnen we wel aan jou over laten.

Voor Rupsie:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/2birthday33.gif