Turkish Tea Time 2011

Viva,misschien kan je een voor en na foto plaatsen als je wilt natuurlijk hoor :wink:

http://94.100.124.53/715050001-715100000/715085201-715085300/715085218_5_Xu_0.jpeg

deze foto is van augustus 2009 op mijn verjaardag…

http://94.100.118.140/1297900001-1297950000/1297939801-1297939900/1297939887_5_VczE_1.jpeg

voor de rest heb ik niet veel foto’s waar ik helemaal op sta…altijd al een hekel aan foto’s gehad, omdat je dan echt met jezelf geconfronteerd wordt.

Goedemorgen ladies. :dag:

@Bloem: Ik hoop dat het nog kan… maarre… succes he!!! Toi, toi, toi weer.

@TRL: He, gelukkig maar weer dan. Wat moet je zonder he!! lol2

@Jill: Nou, dat wordt geld uitgeven daar. He bah, wat naar. Hihihi. Maarre… zullen ze dan de prijzen ook niet aanpassen als de toeristen komen? Ik bedoel maar… vorig kostte iets 10 lira, dat ze er dan vandaag 15 voor vragen? Nouja, we gaan het meemaken. Het gaat al best snel nu.

@Viva: Nouja… hier behoeft geen commentaar bij, want het is zo al duidelijk genoeg. :thumbsup: Alhoewel ik eerlijk moet zeggen… ik die ( eerdere ) foto ook wel mooi vind!!! Mooie achtergrond enzo. lol2 Nee meis… je ziet er geweldig goed uit zo!!

Nee, kokkie gaat zondag weer beginnen met steken. (wel met veiligheidsbril) We laten het nog even rusten. Vandaag eerst voor het eerst met de auto op pad.

@Raak: Dat zijn altijd fijne berichten dan he. Tja… en skype… ik heb het nog niet nodig, maar zie het wel zo nu en dan bij mijn schoonzus in de straat. Die hebben hun beide dochters en kleinkinderen in Ierland wonen, dus staat het regelmatig aan. Niet dagelijks, maar wel regelmatig.

@Beps: Ik heb niet goed onthouden of je vandaag nog moest werken. Ik meende nog 1x en dan op zaterdag? Nouja, in ieder geval…bijna…:cheer:

@Cynthia: :kus: :vak01:

Iedereen een fijne dag verder al dan niet op het werk. Hmmm… 5 mei… velen zeker vrij toch?

@Viva: nee mn ouders gaan in Juni en wij gaan later mee…Deze keer gaan we echt saampjes… voor het eerst in jaren geloof ik haha…
En er is weer internet, dus ik blijf jullie vervelen hahahaha…

@Jill nee koffers pakken we zondagochtend, of maandagochtend… Is toch zo gebeurt…hihi!!! Alles ligt schoon in de kast, koffer op bed, alles erin: WEGWEZEN…haha…
Morgen Rubbie jarig, en mn nagels… zaterdag werken(in de avond mn haar kliederen denk ik…) zondag moederdag bij mn moeder op de camping, maandag tandarts, fysio, hondjes wegbrengen en dan: WIJ WEG!!! hahaha…

Nu genieten, boodschapjes en … lekker nietsen :wink:

@roanna
Het gaat dus goed met kokkie!
En zondag maar zien of het al weer gaat dat steken.
Hier geen vrij, gewoon aan het werk.

@beps
Dat is nog een druk programma voordat je weggaat :wink:

@Goedemorgen lieverds!!!
Ikke zo even naar de markt tot straks:kus:

goedemorgen all op deze stralende bevrijdingsdag :dag::dag:

moggah all

allemaal bedankt voor de wensen, denk dat het allemaal wel goed gaat… nu alleen nog resultaat

@ viev even voor de duidelijkheid, we waarderen jou ook, met 22 kilo meer of minder, dat maakt mij echt geen zak uit, je bent een prachtmens, welk gewicht je ook hebt. weet alleen dat je erg hard gewerkt hebt, dus vandaar ook de complimenten!

@ roanna kokkie beetje onrustig nu of ook wel lekker ff vrij…?

sorry beetje haast, nog ff de haartjes fohnen en dan op pad… adios

@MK: Wel nee… das alles wat ik doe in 4-5 dgn tijd hahahahahahaha…meer doe ik gewoon niet…:)!!!

Meiden ik heb iets ‘raars’ hahahaha lol2lol2lol2 hahahaha…
Viva kent het vast wel: Maar ik melde al: Ik sta vast…109,2-109,4… MAAAAAAARRRR:

Ik ben in 1 week ruim 7 cm omvang kwijt geraakt… ZEVEN CM… 1 week…
HAHAHAHAHAHA… ik val dus wel af, ik raak mn vet kwijt JAAHAAAAAA

Viva: super foto’s hoor! En wat was je daar bruin zeg!! :slight_smile:

Nu nog aan het werk tot 15uur, en dan lekker weg! :slight_smile: Het is vrij stil qua wind hier aan de kust, dus hopelijk niet teveel deining… Is het enige waar ik bang voor ben haha!

Net als volgende week, dan gaan we in een Zodiac bootje op walvissafari… brrrr… dat wordt bijna gegarandeerd kotsen! :slight_smile:

Cyn : nogmaals : fijne tijd met je moeder hoor !
Beps : kijk, dat is toch ook een mooie prestatie, weegschaal volgt vanzelf wel

bibber de bibber nog 5 daagjes beps… lekker! Maar wij zijn hier niet jaloers hoor helemaal niet!! Vooral ikke niet hahaha
@viva: WOW min 22 Kilo! fantastisch super geweldig!!! Wel foto’s blijven sturen hoor anders herkennen Jill en Roanna je straks niet meer.
@cyn: lekker naar england!
Ik niet veel bijzonders te doen ja ik ben VRIJ!!! jippie!!! Maar goed morgen nog en dan weekend!
Dus ik ga denk ik de stoep met de hoge druk reiniger schoonspuiten. Ach ja stil zitten kan ik niet. Oke ik kan wel een poosje stil zitten maar ik ben al druk aan het oefenen voor darten want ik moet september als J&H er toch zijn wil ik J even inmaken en ik ben mijn loopje aan het oefenen dat ik even naar de overkant van het zwembad kan lopen. Kaakspieren zijn al volop in training! En mijn ochtend gezicht wordt ook geregeld getest want als de ouders van beps mij 's morgens tegenkomen dan is het gelijk raak hoor! Dus nu wil ik eens stralend te voorschijn komen. hahahahahha Ja beps ik ga mijn best doen hoor! Ik heb de tijd nog tot september!
En daarbij ik moet ten eerste je stiefvader in de gaten houden. En jij bent ook op een missie he! Even de kontjes checken! Dan hoef ik dat niet meer te doen en weet ik op wie ik me moet focussen :slight_smile:

@ jac lol2

@ beps de aanhouder verliest!

@ cyn kun je nu vast reistabletjes halen en kijken of ze werken naar new castle, kun je ze gebruiken voor je walvissafari!

so… ikke weer terug, gesprek 1 is achter de rug. ging echt mega fantastisch. echt alle tips en oefening van de afgelopen maanden kwamen er allemaal in 1x uit… hahah volgens mij heb ik de beide heren helemaal ingepalmd. maar goed, tegenwoordig weet je toch niet hoe dingen gaan en of dat was wat ze zoeken enzo, maar meer heb ik niet kunnen doen. vanmiddag nog een en dan hopelijk volgende week gewoon kiezen :stuck_out_tongue: zei ze eventjes heel arrogant… hahaha

werd net al gebeld door het uzb. er was vanochtend nog een andere kandidaat geweest, maar de keuze is op mij gevallen. ze willen mij hebben en niet iemand anders… pfewwww… soort van opgelucht, al geloof ik het pas als ik daar echt ga starten en mijn 1e werkdag achter de rug heb. maar wanneer dat is en hoe/wat/waar/wie/wanneer/voor hoeveel/hoelang weten we allemaal nog niet en moet via cfo en klant geregeld worden en zou wel eens langer kunnen duren dan ik zou willen… dus de champagne blijft nog even in de fles, maar ga er al wel eentje kopen :biggrin:

maar goed, de belangrijkste horde is genomen, vanmiddag nog het andere gesprek en ik hoop volgende week gewoon zelf een keuze te kunnen maken omdat ikzelf 2 aanbiedingen heb :slight_smile: haha dat zou fijn zijn…

@bloem
Eindelijk goed nieuws!! Maar nog geen champagne, we wachten gewoon nog even af wat JIJ gaat kiezen :smiley:

@Bloem super dan waren ze er wel snel uit als jij pas vanmorgen bent geweest.
Alvast Gefeliciteerd en ja ik begrijp dat je pas in hoera stemming bent als je een contract in hande hebt.

zo… ook gesprek van vanmiddag achter de rug. ging erg goed. is dat bedrijf waar ik al eerder bij was geweest, ze vinden me nog steeds super… begin langzaam te beseffen dat ik strax echt een moeilijke keuze moet gaan maken…:eek:
maar nu eerst klussen. paps komt zo ff de inventarisatie maken zodat we morgen efficient aan de slag kunnen met de verbouwing van de keuken :slight_smile: zin an!

@bloem: super!!! Eindelijk het zonnetje ook voor jouw! Bewolking klaart op :slight_smile: