http://94.100.118.140/1297900001-1297950000/1297939801-1297939900/1297939887_6_VczE_1.jpeg
- 22 kilo, vandaag in de tuin gemaakt door hubs.
http://94.100.118.140/1297900001-1297950000/1297939801-1297939900/1297939887_6_VczE_1.jpeg
Roanna : gelukkig alles goed met kokkie en mag ie weer autorijden ook.
Jammie lekker pedis eten, ik kom net van fysio en J staat te koken, zal ook wel weer errug heet zijn lol2
Dames : ik krijg nu toch echt wel honger van al die lekkere recepten, mijn maag knort …….
@Viva: Och meid toch weer. Wat een mooie en ook kleurige foto. Wat sta je er weer goed op. Geweldig!! -22. Woooowwww!!! Houden zo he!!!
@Raak: En? Was het pedis? Hihihi.
@Cynthia: Ik zie het voor me. Stoom uit je oren van de hete eieren. lol2Enneh… mocht ik je niet meer spreken, heel fijn weekend samen met je moeder en maak er gezellige dagen van en geniet. Ook op de boot! :vak01:
Gewoon van ehhh DeepBlue ofzo, 1 blikje tonijn op water… lenteuitje, wat kruiden, peterselie, tomaatje, eitje… mayo erdoor en wat salade:
JAMMIE!!!
@viva
Weer een schitterende foto’s, wat een mooi resultaat joh!
Reep was idd best lekker, alleen iets te groot voor in 1x, de volgende keer deel ik hem.
iedereen weer gegeten en gedronken en de balans opmaken
@ viev wat zul jij trots op jezelf zijn. show it girl!
hier ff druk, allemaal mooie films, nog paar blz. van het hoofdstuk van vandaag en ook nog voorbereiden op morgen :retard:
@bloem
Succes morgen!
Viva : woehaaaaa wat een mooie foto !! gaat lekker he, En toch heerlijk eten maken, zo hou je het toch wel vol he, toppie !!!
Bloem : je hebt het zoooo druk meis, veel suc6 weer voor morgen, we gaan duimen draaien hoor
MK : jij volgende keer je reep maar in 2 delen, maar ze zijn dus goed te eten begrijp ik
Roanna : het was heerlijk maar niet teeee pedis hihi, heb nog beetje sambal bijgedaan
Hele avond weer lekker zitten skypen, dus J kon het voetbal niet volgen hihi
@Viva het klinkt raar uit mijn mond maar ik zeg het toch soooooooooo
wat een l… stuk.
Meid je ziet er echt goed uit enne sorry he maar 10 jaar jonger!!!
p.s de lira 2.29
@Bloem,succes morgen he!!!
@Raak lang leve de skype alles goed bij je dochter en schoonzoon?
Hebben ze al respons van het programma?
@Viva: Zie op mn werk geen foto’s!! Maar SOWHEEEE!!!
@Bloemmie: Suc7 morgen…:)!!!
En nu…thuis, alleen zaterdag nog werken en dan: YEAHHHHH
@Beppie koffers al gepakt?
Jill : ja hoor, alles helemaal prima, ze zitten tot eind deze maand helemaal vol, daarna wordt het wat rustiger. Ze hebben heel veel reakties gehad en ook veel aanvragen, maar voor boekingen vanaf oktober. Het zijn ook geen reisjes die je zo tussendoor ff snel maakt he. Volgende week komt er wel een familie die geboekt hadden na ik vertrek.
We skypen iedere dag, meestal zelfs meer keer per dag hihi, maar ik skype ook met Turkije hoor, tussen het werken door lol2lol2lol2lol2
Prima uitvinding dus !
Beps : ohhhhhhh, nog maar 1 daagje werken, jeeeeeheeeee:cheer::cheer::cheer:
bedankt allemaal… ik ben op zich heel relaxed eronder hoor, heb nix te verliezen hahaha en weet gewoon dat ik geschikt ben, nu is het alleen zoeken naar de klick
net ff einde gekeken van een film, boy in the striped pyjamas… kende iemand die dat boek een hele tijd geleden gelezen had en helemaal impressed was… nou dat snap ik wel want meestal is het boek nog beter dan de film… echt heftig zeg… pffewww
anyways… research!
Bloem : schitterend boek en schitterende film, vooral op een avond als deze
past in het rijtje : Schindler’s list en Sophie’s choice voor mij
ja het is er ook wel echt de avond voor… maar eens een keer een film die niet al tot cult-status is verworven en je niet al 100x hebt gezien… al moet ik bekennen, heb schindlers list nooit helemaal in z’n geheel gezien
oorlogswinter kwam ook nog langs maar die heb ik onlangs nog op dvd gekeken, twee keer kort achterelkaar is voor zo’n film toch een beetje te veel van het goede…
@Raak,fijn dat alles zo goed gaat,heerlijk dat je zoveel contact hebt .
Ik denk ook wel dat ze af en toe blij zijn met een wat rustigere periode dan kunnen ze weer wat op adem komen.
@Bloem nogmaals succes morgen
Meiden iedereen een heerlijke nachtrust en morgen gezond weer op:kus::slapen:
Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Viva,super hoor mijn respect…Mooie foto…![]()
Cyn,heel veel plezier in New Castle
Bloem,Succes vandaag!!
Ik weer internet gister tussen de middag even naar huis gegaan en nog een draadje erin gedaan,toen ging het lampje nog niet branden,maar toen ik om kwart voor 5 thuis kwam brande die wel,dus toen kon ik activeren en was het zo gepiept…
thanx meiden voor de complimenten het voelt heel goed om door iedereen zo gewaardeerd te worden. Jullie zijn schatten.
Jill ja dat wordt nog wat met die lire nog even en we krijgen geld toe,
Beps gaat het eerst uitproberen in ADR…o meis nog heel even en dan heerlijk plat in het zonnetje. (gaan je ouders trouwens ook nu?).
Roanna, kokkie vandaag weer naar de boer???
Raak ja een heerlijke uitvinding dat skype, dat heb ik ondervonden toen zoonlief in Bosnie zat, echt heerlijk en het kost geen cent.’
Trl toch een draadje vergeten??? Nu gelukkig dus weer online…pffff soms wordt je daar moedeloos van.
Ben benieuwd hoe het met Miere gaat, en haar askim. heftig allemaal
Cynnie zit heerlijk met mams in engeland geniet er maar van, enne niet te veel kopen he.
Bloem toy toy hoor, hoop dat je ze kunt overtuigen, dat ze jou moeten nemen.