Turkish Tea Time 2011

truste allemaal

Slaap lekker iedereen:kus::slapen:

Zo ik zit er klaar voor: Zo inchecken hahahahaha… Het gaat er echt op lijken nu.

Gister was gezellig. Ik heb een lekker kleurtje vast opgedaan.
Morgen morgen morgen…

Oh ja: Linda vanharte… de beste heeft zeker gewonnen!!
Volgende week ‘herkansing’ heb ik begrepen. Dus… ik zie/lees/hoor het wel daar in ‘het verre ADR’ hihi

Zo helaas de exit plekken al bezet, maar… rij 5 vind ik ook prima hihi!!!

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Linda,gefeliciteerd…Een mooie wedstrijd alleen liet me cluppie het bij de voorsprong weer afweten…En twenthe zette wel door…

Maar wat een dag,de hele snelweg naar rotjeknot werd afgezet en we reden met 50 km over de snelweg,2 uur overgedaan,toen werd erbij bij de ingang niet gecontroleerd werd vak je moest zitten dus iedereen kon gaan staan waar ze wilde overvolle vakken,op de 1ste ring natuurlijk,terug de eerste de beste bus gepakt,zodat als eerste naar amsterdam konden,ook weer alle wegen afgezet,uiteindelijk half 1 thuis.

Linda; gefeliciteerd met die beker, maar ook met die onterechte vrije trap…

Maar hey… eerlijk zullen we alles delen toch! Twenthe de beker, Ajax de schaal! :smiley:

Cyn,dat vindt ik ook,de dennenappel is leuk op de dag zelf,maar voegt niet veel toe in onze overvolle prijzenkast,de schaalt dat levert euro’s op :wink: :slight_smile:

mogguh!

@ beps ingecheckt en al… dan mogen nu de koffers vol!! yeaaaa
@ trl wel balen dat je eerst weer via a’dam moet dan… voor jou zal het niet zoveel uitmaken maar je zult maar net de andere kant opmoeten…

ikk ben de hele dag offline, dus :dag:

@Bloemmie: Klopt. dat hebben we dus net gedaan… prima…

Nu alles wat we gepland hebben voor vandaag, beginnen zo om 10 uur met de tandarts brrrr ;)!

Bloem,ja maar dat is altijd zo,heel soms is er nog eigen vervoer tot een bepaalt punt waar je dan toch weer in bussen moet stappen.Maar misschien wordt het straks weer anders met de voetbalwet…

@ trl ik snap het hoor, het is nu eenmaal zo maar je zult maar hier in de buurt worden (maar ja dan ben je ook geen ajax fan natuurlijk :wink: )

@ beps getver, de tandarts… brbrbr kan leukere dingen verzinnen… hoe laat gaan jullie wanneer weg…?

Vanavond/nacht…
We vliegen om 6 uur morgenochtend, moeten nog even langs mn ouders. Dus doen dat rond middernacht en dan meteen door…

Bloem,hahaha de meeste Ajax supporters komen van buiten Amsterdam,onderzoek heeft een aantal jaar geleden uitgewezen dat ze vooral uit brabant komen hahaha.

En weet je hoe dat komt? Omdat ze in brabant geen fatsoenlijke voetbalclubs hebben… :wink: Die presteren allemaal vrij middelmatig :slight_smile:

Goedemorgen iedereen!!:kus:

@Beppie,al ingescheckt nog even op de tanden bijten haha en dan is het zover!!!:vak02:

Tanden klaar…

Goedemorgen
Beps : al ingecheckt en tanden helemaal klaar dus jij kan over enkele uurtjes !! vertrekken >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bloem : heerlijk daagje naar de sauna en nu lekker aan het genieten
Trl : nou dat was dan wel een wereldreis om je cluppie te zien verliezen :mad:
cyn ; wishfull thinking lol2 maarre dat zou toch moeten lukken he
Jill : en, toch nog wat verkocht voor moederdag ?
Wij gisteren heerlijk gaan varen in de Biesbosch, kunnen we vast oefenen he voor het echte varen in juli :cheer:

@Bloemmie: Veel plezier!!! Geniet met mamsje…

@Raak: Jaaaaa

en nu,… op naar de volgende dingen op het lijstje

Ook goedemorgen vanaf een :zon02:nige Veluwe.

@Raak: Ik moest gister nog even aan je denken toen je zei en dagje varen. Jullie jaarlijkse traditiegetrouwe bezigheid toch? Nou, wat een bof met het weer dan he.

@Beps: Oh echt? Ga je al zo gauw weg? lol2 Meid… spannend weer. Ik wou dat ik ook al zover was. We kunnen nu bij Corridon ook thuis al intjekke, dus ga daar zeker gebruik van maken.

Tja… over voetballen… ik ben altijd al voor Ajax geweest, alleen niet zo fanatiek en je ziet het toch maar weer… de besten komen uit het OOSTEN. :cheer: :cheer: lol2