Turkish Tea Time 2011

Roanna,nee niet de besten komen uit het oosten,de wijzen he,en dat was gisteren idd zo,Ajax ging rustig aan doen en daar maakte hun gebruik van :slight_smile:

Raak,ja je moet er wat voor over hebben he,en het is de eerste keer dat ik er ben en ze verliezen die beker,alle andere edities waar ik bij was hebben ze gewonnen.

Beps,nog een heel lijstje of valt het mee?

Bloem,lekker in de sauna geniet ervan

Beps heel veel plezier in adr en vandaag het lijstje afwerken.
Ikke druk op kantoor, en voetbal hierzo, ik heb er helemaal niets mee.

Roanna jij kan inchecken bij corridon??? of vlieg je met transje…??

Viva : helaas weer druk…of toch wel lekker, gaat de tijd supersnel
Roanna : ja meestal gaan we varen, dwz als het weer het toelaat :slight_smile:
Is plezier voor alle leeftijden. Zaterdag naar een theater/dinnershow geweest met mijn moeder, was ook beregezellig en ik heb zelfs nog even gedanst !
Moet niet gekker worden he, straks loop ik nog de marathon van Rotterdam lol2lol2lol2lol2

@Raak: Oh, echt? Meid… geweldig toch. Vind het zo fijn voor je dat het alweer zo’n stuk beter met je knie gaat. Wie weet… he… die marathon. Hihihi.

@TRL: Zeker… de wijzen komen uit het oosten, maar nu ook de beste dus. lol2 Ach meid… volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen. Yeh!!

@Viva: Ja, wij gaan met Corridon vliegen, maar dat heb ik zelf zo geboekt, omdat het mij niks uitmaakt met wie ik vlieg en zij op dat moment ook de goedkoopste waren. Daarbij ook dit keer weer hele mooie tijden (o.v.h) 4.30 uur heen en 23.45 uur terug…Look here:

U kunt voor de vluchten met Corendon Airlines online inchecken. Online inchecken kan vanaf 24 uur tot 5 uur voor vertrektijd op alle vluchten vanuit Amsterdam, Antalya en Eindhoven. Aan de andere luchthavens wordt nog gewerkt, we hopen dat ook zo snel mogelijk te kunnen lanceren. Voor online inchecken klik hier.

Werkse skattie!!! :dag:

Ik ga lunchen.

Beps: alvast een hele fijne vakantie!!! Geniet er lekker van! zucht, ik hou van die plek

Ohhh heb echt zo’n mooie tattoo gevonden! :slight_smile:

Beps, heel veel plezier en ADR!!

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/6733_1175586022631_1017487646_549783_500001_n.jpg

@beps
Lijstje al klaar?

@bloem
Keuken weer op orde en nu veel ruimte om veel in te vriezen en te koelen.
Al dat gezonde eten, moet natuurlijk wel in de koelkast.

@cyn
Mooie tatoo gevonden, heb je een plaatje?

@linda
De beker binnen.

@viva
Weer lekker geknuffeld gisteren.

@roanna
Lekker gegeten buiten gisteren, vandaag gaat dat niet lukken.

@raak
Gezellig dagje gehad op het water.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSY16tUmsjhLMfSNjoeefwwRWALhxU4YGCQ5MgV-ZVP6TtEOFau

@MK: Nee, helaas vandaag niet buiten eten, alhowel het hier daarnet pas een beetje is gaan regenen.

@Cynthia: Best mooi hoor! Ik ben er zelf dan niet zo van, maar vind die uitspraak wel mooi.

Nu dan nu onze Beps en rupsie.

Ook ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen. Geniet van alles en vooral van elkaar. :vak01: :kus:

http://images.corendon.nl/nl/L1E1589A91W480H320.jpg

Mocht je Tulin nog spreken, wil je haar even mijn groeten overbrengen zo ook aan Sander.

:vak01: :vak01:

@Jill: Hoe is het nu met jou? Toch nog niet helemaal in je hum en goed in het vel vandaag? Het wordt weer tijd dat jullie ook gaan he!! En dan komen Viva en H. en dan wij en dan gaan we ff feesten. Toch!!!

:kus: Speciaal even voor jou.

Er gaat er een op vakantie al zal ik niet weten wie??? En waar ging zo ook al weer heen??? Ik weet het allemaal niet meer of ik wil het niet weten.

@bloem: lekker met mamsje naar de sauna geweest
@Cyn: tattoo gevonden
@mk: alles goed?
@jill: jij mag ook zo hoor!!!

Beps : heeeeeeeel fijne vakantie voor jullie, lekker met z’n 2tjes weg, doe ook J&H vanaaf nog ff de groetjes van ons he :vak01::vak01::vak01::vak01:

Beps,een hele fijne vakantie en heerlijk genieten

Cyn,gave tattoo zeg…Ga je die laten zetten?

Trl: ik denk het wel… wil heel graag iets met sterren voor al mijn grootouders samen… en vind die tekst wel erg mooi…

@beps en hubs, fijne vakantie geniet ervan!

@cyn
Het was dus niet jouw voet :wink:
Toch een mooie gevonden.

MK: nee ik heb er wel al 1 op mijn voet… maar deze nog niet :wink:

Cyn : is er wel eentje die je al heel graag wilde he

@Beppie hoop dat je dit nog leest,ik wens jullie een hele fijne vakantie,veel zon,lekker eten en gezelligheid!!!Have fun!!!:vak02::kus:

Ja sorry beetje laat met reageren.

@Raak zag dat julie waren gaan varen,huren jullie dan een boot of hebben jullie er zelf een?

@Roanna,ja he nog even dan mogen wij he pfff kijk er naar uit heb echt veel last op het moment werkelijk alles doet pijn maar mijn rug is niet normaal meer.

@Cyn,was wel erg snel om he jullie uitje maar was wel goed bevallen zag ik.