Roanna,nee niet de besten komen uit het oosten,de wijzen he,en dat was gisteren idd zo,Ajax ging rustig aan doen en daar maakte hun gebruik van
Raak,ja je moet er wat voor over hebben he,en het is de eerste keer dat ik er ben en ze verliezen die beker,alle andere edities waar ik bij was hebben ze gewonnen.
Viva : helaas weer druk…of toch wel lekker, gaat de tijd supersnel
Roanna : ja meestal gaan we varen, dwz als het weer het toelaat
Is plezier voor alle leeftijden. Zaterdag naar een theater/dinnershow geweest met mijn moeder, was ook beregezellig en ik heb zelfs nog even gedanst !
Moet niet gekker worden he, straks loop ik nog de marathon van Rotterdam lol2lol2lol2lol2
@Raak: Oh, echt? Meid… geweldig toch. Vind het zo fijn voor je dat het alweer zo’n stuk beter met je knie gaat. Wie weet… he… die marathon. Hihihi.
@TRL: Zeker… de wijzen komen uit het oosten, maar nu ook de beste dus. lol2 Ach meid… volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen. Yeh!!
@Viva: Ja, wij gaan met Corridon vliegen, maar dat heb ik zelf zo geboekt, omdat het mij niks uitmaakt met wie ik vlieg en zij op dat moment ook de goedkoopste waren. Daarbij ook dit keer weer hele mooie tijden (o.v.h) 4.30 uur heen en 23.45 uur terug…Look here:
U kunt voor de vluchten met Corendon Airlines online inchecken. Online inchecken kan vanaf 24 uur tot 5 uur voor vertrektijd op alle vluchten vanuit Amsterdam, Antalya en Eindhoven. Aan de andere luchthavens wordt nog gewerkt, we hopen dat ook zo snel mogelijk te kunnen lanceren. Voor online inchecken klik hier.
@Jill: Hoe is het nu met jou? Toch nog niet helemaal in je hum en goed in het vel vandaag? Het wordt weer tijd dat jullie ook gaan he!! En dan komen Viva en H. en dan wij en dan gaan we ff feesten. Toch!!!
@Raak zag dat julie waren gaan varen,huren jullie dan een boot of hebben jullie er zelf een?
@Roanna,ja he nog even dan mogen wij he pfff kijk er naar uit heb echt veel last op het moment werkelijk alles doet pijn maar mijn rug is niet normaal meer.
@Cyn,was wel erg snel om he jullie uitje maar was wel goed bevallen zag ik.