Meiden ik ben er nog hoor haha
Alles klaar… koffers klaar, wij klaar dus…
Ik kom elke dag langs haha internet en compie mee
Dus over 2 uur gaan we naar mn ouders…en morgenavond kom ik…
Meiden ik ben er nog hoor haha
Alles klaar… koffers klaar, wij klaar dus…
Ik kom elke dag langs haha internet en compie mee
Dus over 2 uur gaan we naar mn ouders…en morgenavond kom ik…
@beps: heb je nog een plekje over in je koffer?
Jammer joh ;)!!! Alles vol haha…
We gaan ervan genieten saampjes…
Ik sluit thuis af. Nog een uurtje dan gaan we richting mn ouders…dus
Tot morgen all…
(PS Gave tatoo Cyn!!)
awwhhh ik ben ook weer terug…
mams was een beetje benauwd na haar flauwval-actie, dus denk dat ze daar wel vanaf is met al die sauna warmte… ze vond het zalig. ook nog eventjes zonnetje meegepakt en nu helemaal out op de bank
@ beps heeeeel veeel plezier. lekker ontspannen en genieten maar ja, kind aan huis dus dat komt vast goed
@ raak of de avondvierdaagse
een engeltje staat je vast met bloemen op te wachten op de via gladiola
@ cyn mooie tekst. soms moeilijk om daarbij te leven maar het is een mooi streven.
@ roanna alles ook goed met kokkie gegaan vandaag? nog met brillie?
@ MK alles goed? wanneer heb je weer examens?
@ jill owh zoveel pijn… niet fijn maar gauw naar turkije en hopelijk gaat het dan beter
@ viev zo druk??
@ jac jouw tijd komt ook nog wel!
@bloem: fijn dat jullie zo genoten hebben
Weltrusten allemaal
Zo 4 uur. Koffers weg en net een mini meeting gehad met Crazymar. Zij nu onderweg naar Marmaris. Nog 1.5 uur en dan aan boord. Tot in ADR.
**Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren! **:D:PORTUGAL:
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Jill : hier huren wij een boot in de Biesbosch, nadeel is dat je dat redelijk lang van te voren moet doen en zo vaak is het weer hier niet zo standvastig he
Vervelend zeg dat je zo veel pijn hebt. Werken de medicijnen nu minder door de warmte ?
Bloem : jullie lekker genoten saampjes, hoop dat het helpt bij je moeder.
Al die bloesem op het moment hier word je ook benauwd van hoor
Beps : leuk dat je Crazy nog ff snel gezien hebt, tot vanaaf vanaf je eigen plekkie in ADR
Fijne dag all :kus:
@bloem
8 juni mag ik weer.
Goodmorning girls…wat een blehhhhh weer, in de stromende regen naar mijn werk, en bloedje heet hier binnen, dus lekker plakken bah.
Beps een minimeeting met crazy, die dus ook weer lekker naar marmaris, maar ze was toch net terug van daar met miertje??
Miertje lang niet gezien hoop dat je het allemaal nog trekt.
Cynnie gaaf die tattoo lijkt een beetje op die van Damber
Beps en Rubbie geniet er van he, en doe ze maar de groetjes daar van ons.
Bloemmie al iets gehoord van een solli?? En mams over de drempel van de warmte heen geholpen…lekker genoten dus. Je hebt het verdient na al dat leren en solliciteren.
Raak meissie hoe gaat het met je benen?? Je had al verbetering maar merk je nu dat je verder kan lopen zonder pijn en zo.
Tlr. staat jou huis eigenlijk nog te koop??? Die van mijn schoonzus nu al 14 maanden en er komt geen hond op.pffff ik zou er niet aan moeten denken, zij hebben natuurlijk nu 2 huizen, dus zitten voor vreselijke kosten alleen de hypotheek is al 1500 euro in de maand pffff en hij moet het alleen verdienen.
Mk wat is de stand op de weegschaal???
Ik zit helemaal vast…schommel op en neer met een marge van 1 kilo dus moet nu echt de laatste 3 weken heel strak gaan of het gewoon maar laten zoals het is en dan maar tussen de 78 en 80 kilo wegen…pfffffff. Nog 3 weken dan is het 31 mei en dan is het klaar. Heb ik 10 dagen om op te bouwen tot de vakantie, merk wel dat ik in het weekend wat makkelijker wordt met eten, daarom schommel ik waarschijnlijk ook, maar verleden week 4 dagen muurvast op 78,3 kilo er ging echt niets vanaf…
Jill lieverd wat een drama is dat toch al die pijn, nog 2 weekjes schat en dan mag je gelukkig weer richting de zon…dikke knuffel voor jou.
Roanna hoe was trouwens jou checkup, had gelezen dat je apparaat nog geen vreemde dingen had waargenomen maar merk je nu eigenlijk iets van die kookwekker of niet???
En hoe is het kokkie vergaan gisteren met het asperges steken??? En heeft hij al meer zicht in zijn oog of niet.
Ik weer gedoe met paps, zijn suikerwaarders zijn waaardeloos, zaterdagavond al telefoon, gisteren telefoon, ze hebben hem nu anders ingesteld met zijn insuline maar de hoogste waarde die werd gemeten is 34 dat is natuurlijk schrikbarend hoog.
Goedemorgen ladies.
@Bloem: Lekker he zo’n dagje sauna en relaxen. Nou, ook ik vond dat je dat wel even verdiend had. Ja, kokkie nog steeds met brilleke op en dat tot eind van de maand, want dan moet hij voor de laatste controle.
@Viva: Mijn kookwekker oftwel mijn ingebouwde i-pod, doet het tot nu toe goed, al moet ik erbij zeggen, ik heb er nog geen last van gehad dat ie gaat shocken ofzo. Verder heeft het nog niks onregelmatigheden waargenomen, dus dat is toch maar weer een goed teken. Waar ik nog wel last van heb, is mijn sleutelbeen, waar dat ding precies onder zit en als ik dan op sta, is daar echt alles nog zo stijf en ook nog pijnlijk, maar ik moet daar geduld mee hebben, zeggen ze. En och… het is te doen zeg maar. Zo overdag voel ik weinig, dan nog wat jeuk en prikkels van het lidteken, vooral als ik toch nog teveel heb gedaan.
Of kokkie nu beter ziet? Eerlijk gezegd, zag hij altijd al goed, maar door die diabetes controles zagen ze dat er een beetje staar zat en er was NU plaats, dus zodoende. Ze gaan wel zien straks, of hij een verziende bril moet gaan gebruiken.
Jee, dat is dan ook weer wat met je vader. Waarde 34 dan zou je al bijna dood moeten gaan. Gelukkig dat er nog iemand naar hem omkijkt dan.
@Jill: Och meisje toch. Is het weer zo erg? Weer naar de dokter geweest ermee, of weet je zelf dan alwel hoe laat het is met die pijnen. En niets helpt dan? Pfff… verschrikkelijk. Nou, laat het maar snel jullie vakantie zijn en wie weet heb je daar weer minder last. :kus:
@Raak: Werken vandaag? Zelf ook nog kuisen thuis? lol2
Nou, ik denk dat Beps en hubs al wel voeten op Turkse grond hebben gezet en onderweg zijn naar ADR. Oh… zucht… zou ik ook wel willen. Maar wie weet wat er nog in het vat zit.
Zo, dit was weer een lange… en ga nu showeren.
Iedereen een fijne dag al dan niet op het werk. :dag: Laters.
@viva
Ik stond vorige week ook een paar dagen stil, maar nu gaat ie weer lekker 8,5 nu, je hoort mij niet klagen ![]()
Viva,dat is toch ook een mooi gewicht waar je nu op zit…Mijn appartement staat nog steeds te koop sinds december geen kijkers meer gehad,inmiddels staan er in het complex 8 te koop.Pff daar wordt je zeker niet blij van als je met dubbelle lasten zit,dat kan je niet lang volhouden denk.
Roanna,kokkie dus weer volop aan het werk.
Jill,wordt dus voor jouw weer tijd voor de turkse zon :kus:
Bloem,hoe gaat het met jouw dieet?
@viva
Dat is een heel hoge waarde.
Als je éénmaal oud bent, dan blijf je sukkelen.
Weer even vast met het gewicht, misschien moet je het nu even loslaten en straks na de vakantie proberen de laatste 3 nog kwijt te raken. En misschien ook niet, dus is toch ook al een mega goed resultaat!!
Viva: dat is toch een super mooi gewicht!!
Wat heeft Damber ook alweer voor tattoo?
Roanna: mooi zo dat je ipod het goed doet, en dat je er op je sleutelbeen na niet zoveel last van hebt! ![]()
TRL: Balen dat er nu 8 app. in de verkoop staan, maar het voordeel is gelukkig wel dat jij nog geen andere woning hebt!
Jill: :kus:
MK: jij gaat ook lekker! ![]()
Verder niet zoveel nieuws, vandaag lekker werken. Morgen vrij en donderdag nog werken… En dan vrijdag me melden op schiphol om 04.15uur pffff… wat een tijd…
Maar goed… het is voor een goed doel! ![]()
:dag:
@cyn
Dat is weer mooi op tijd ![]()
Vreselijk he… Vlieg om 06.15uur en na aankomst moeten we meteen aan de bak… Zal het programma wel ff posten… ![]()
***.
*Dag 1, vrijdag 13 mei 2011
Ochtend: 04.15 uur **is de uiterste meldingstijd op de luchthaven Schiphol bij de Arke/
Holland International balie. Kennismaking met de tourleaders Miriam van Loosbroek en
Rutgher Verstrepen. Om *06.15 uur vertrek per OR733 van Amsterdam naar Terceira.
09.10 uur is de geplande aankomsttijd op de luchthaven van Terceira. Transfer naar ons
overnachtinghotel Hotel Angra Garden (HI Azoren, blz. 44). We checken hier in en
daarna vertrekken we voor een mooie dagtour op het eiland Terceira.
Middag: We zullen deze dag langs diverse typerende bezienswaardigheden rijden en
genieten van de mooie natuur. We bezoeken het prachtige nationale park Monte Brasil
met mooie uitzichten. Vervolgens rijden we door naar Praia
da Vitoria, de badplaats van Terceira. Hier stoppen we bij
Serra Do Cume, waar we op 545 meter hoogte een prachtig
uitzicht hebben over het eiland. In de plaats Praia da Vitoria
lunchen we in restaurant, “Sabores do Chefe“. Na de lunch
gaan we naar het wijnmuseum van Biscoitos en aansluitend
maken we een wandeling door de grot Algar do Carvao, met
een diepte van meer dan 100 meter, stalagmieten en een
ondergronds meer. Op de weg terug naar Angra do
Heroismo zullen we enkele accommodaties bezoeken; Quinta de Nossa Senhora das
Mercês (HI Azoren, blz. 42), Hotel Do Caracol (HI Azoren, blz. 43) en Hotel
Terceira Mar (HI Azoren, blz. 43).
**Avond: **Bij aankomst in het hotel is er tijd om je op te frissen. We gaan vanavond dineren
in restaurant “Beira Mar”. Overnachting in Hotel Angra Garden.
**
**
**Dag 2, zaterdag 14 mei 2011
Ochtend: **Na het ontbijt in het hotel checken we uit. Deze ochtend heb je de gelegenheid
om zelf de belangrijkste attractie van Terceira te zien, de hoofdstad Angra do Heroismo.
Deze stad staat op de UNESCO werelderfgoedlijst. Prachtige kerken, een gezellig stadsplein
en leuke terrassen bij de haven of boulevard. Tevens is het mogelijk om met een gids op
pad te gaan. Lunch is vandaag op eigen gelegenheid.
**Middag: **Na de lunch verzamelen we bij Hotel do Colégio en rijden we door naar de
luchthaven van Terceira voor de vlucht naar Sao Miquel. Om **14.25 uur **vertrekken we per
**S403 van Terceira naar Ponta Delgada. Na een vlucht van ongeveer 40 minuten zullen we
om 15.05 uur landen op de luchthaven van Sao Miguel. Deze middag staat de geweldige
Whale Watching tour op het programma! Tijdens deze, soms wat ruige, tour in een Zodiac
bootje maken we kennis met de waterwereld van de Azoren; de Azoren is de beste plaats in
de Atlantische oceaan om walvissen en dolfijnen te spotten. Let op: Neem extra droge
kleding en een jasje mee voor deze excursie! Na de excursie rijden we door naar ons
overnachtinghotel Hotel do Colégio (HI Azoren, pagina 33). We checken hier in en er is
tijd om je even op te frissen voor de avond.
Avond: We dineren vanavond in Portas do Mar, restaurant “100 Espinhas”.
Overnachting in Hotel do Colegio.
**
Dag 3, zondag 15 mei 2011
Ochtend: Ontbijt in het hotel. Vandaag maken we een dagtour naar Furnas en Lagoa do
Fogo. We beginnen met een bezoek aan twee accommodaties; Hotel Resort Caloura (HI
Azoren, blz. 36) en Hotel Baia Palace (HI Azoren, blz. 38). Na deze hotelbezoeken rijden
we verder langs verschillende plaatsjes naar Vila Franca do Campo, de oude hoofdstad van
Sao Miguel. Hierna rijden we door naar het indrukwekkende Furnas vallei waar we de
uitgedoofde krater en de Furnas kratermeren zullen
bezichtigen.
Middag: Bij restaurant Terre Nostra, gelegen aan het
Furnas meer, staat er een typische Cozido Caldeira
maaltijd voor ons klaar. Na deze lunch zullen we de
Furnas Hot springs en het Terra Nostra Park bezoeken.
Dit park is erg romantisch met meren, slingerende
paden, exotische bloemen, eeuwenoude bomen en
thermische wateren waarin gezwommen kan worden.
We rijden terug naar Ponta Delgada en maken onderweg
een stop bij Belvedere ‘Pico do Ferro’. Deze vulkaan is met 2357 meter het hoogste punt
van de Azoren. Ook brengen we een bezoek aan de theefabriek ‘Cha’ en de plantage van
Porto Formoso, hier zien we hoe de thee gemaakt wordt. We sluiten de middag af met een
rondleiding in Hotel Vale do Navio(HI brochure,blz. 34).
**Avond: **Na terugkomst in het hotel is er tijd om je even op te frissen. We dineren in het
typisch Portugese restaurant ‘Solar da Graca”. Overnachting in Hotel do Colegio.
**Dag 4, maandag 16 mei 2011
Ochtend: **Na het ontbijt in het hotel checken we uit. Transfer naar de luchthaven van
Terceira, Ponta Delgada. Om **13.00 uur **vertrekken we per **S4550 **van SATA naar
Amterdam.
**Avond: 19.10 uur **is de geplande aankomsttijd in Amsterdam.
ja een mooi gewicht daar niet van hoor, en er hoeft ook niets meer af, 3 kilo zie je ook niet, maar het is gewoon dat ik echt naar die 75 kilo wil, zit tussen de oren.
Mk. jij bent toch ook zo bijna op je gewicht of niet???
http://94.100.118.229/891700001-891750000/891744101-891744200/891744198_5_y_5C.jpeg
tattoo van Damber