pfff cyn wat een drukke dagen, als je terug bent, ben je gesloopt.
Die vind ik ook super mooi!!! Mag ik vragen of jij nog weet wat dat kostte? Moet tegenwoordig toch wat meer op de centjes letten he ![]()
En ja ik zal inderdaad wel gesloopt zijn… maar goed… Iedereen denkt altijd relaxed zo’n studiereisje… En dat is het ook wel, maar je bent wel de hele dag druk druk druk ![]()
Viva, dat is ook een mooie tattoo…
Cyn,druk programma hoor,moet je de volgende dag gelijk weer werken? Zijn mijn tickets toevallig al binnen?
Goedemorgen Lieverds!!!:kus:
Zo onze Beps waarschijnlijk al aangekomen,nou meis geniet er van he maar denk zo nu en dan ook eens aan ons hahaha.
@Cyn,jeetje inderdaad zwaar programma maar goed dan heb je ook wel iets gezien he.
@Viva,joh laat gaan zou me er niet teveel meer op focussen al snap ik wel dat je graag die mijlpaal wil halen.Je ziet er toch toppie uit!!
Hoer gaat er niet veel meer vanaf weeg nu 77.8 toch een kleine 6 kilo vanaf.
@MK sooo gaat ook lekker met jou,goed hoor!!!
@Roanna,fijn dat het zo goed met hubs zijn ogen gaat.
Sorry weet het even niet meer,tja die pijn heeft geen oorzaak is gewoon weer eo een opstoot.
Heb natuurlijk altijd wel pijn en mag de morfine verhogen maar dat wil ik nu net niet omdat ik daar nog de rest van mijn leven mee moet doen dus moet ik nog marge houden he.(dat vind ik zelf dokters zeggen dat ik moet verhogen maar ik ben natuurlijk lekker eigenwijs)lol2
hoi hoi
ben ik ook weer
@ jill eigenwijsje…! maar ja, je voelt het zelf toch ook het beste…? misschien toch tijdelijk even verhogen tot je weer op vakantie mag…?
@ viev druk met paps in de weer… weer een beetje stress?
@ MK owh dus je mag ook weer blokken!
gaap… ikke nog beetje moe… zo’n verstoord ritme hiero… ff wakker worden.
@ trl dieet gaat goed, alleen buiten de deur vind ik het heel lastig, met name het drinken. overal serveren ze cola etc. en dat mag ik niet. ja thee, met honing. maar om dat nu de hele dag te drinken?? nee dank je. voor de rest wou ik dat ik ook nog een beetje afviel, zou mooi bij-effect zijn, maar dat wil niet echt verder zakken, maar goed, het gaat om de buik en daar voel ik me wel prettig bij.
TRL: ja ik moest dinsdags weer werken haha
Maar goed… Nee je tickets zijn er nog niet, verwacht deze denk ik einde van de week en dan stuur ik (of mijn collega) ze door! ![]()
Jill: precies, zo zie je het meest!
Bloem: doorzetten meis! Cola is eigenlijk best vies als je erover nadenkt! :kus:
owh ja, ik mis ook de cola niet, maar op een terrasje is al snel geen ander alternatief. mag alleen puur natuur vruchtensap, zelfs sinasappelsap uit een gemiddeld pak heeft weer suiker toegevoegd… vandaar de moeilijkheden
Bloem,en als je water neemt en daar wat limonade of iets bijgooit siroop ofzo of mag dat ook niet?
Cyn,oke ik wacht nog rustig af.
ja vruchtensap met water, dat drink ik dus thuis… maar kan natuurlijk niet altijd overal van alles mee naartoe nemen
beps is goed aangekomen in ADR! mooi weer en mooie kamer en ze gaat nu lekker genieten!
Dat zijn goede berichten.
Viva : dat is ook een mooie tatoo. troubles met paps weer begonnen en gewicht staat even stil. Misschien nu even niet meer op de weegschaal gaan staan en gewoon je ding doen. Het resultaat is toch al prachtig
Cyn : wow wat een druk programma, maarre je bent nog jong en je hebt dan meteen wel een hoop gezien natuurlijk
Jill : dan even tanden bijten he, vervelend hoor als de pijn erger wordt
Bloem : lust jij geen plat water met een schijfje citroen ? heerlijk fris, maar ja je weet het, ik ben een watermens, lust geen enkele limonade
Beps : goed aangekomen en neem aan nu heerlijk in het water badderen
Trl : jij helaas nog even op je tickets wachten, komt goed, binnenkort mag je ook weer. Huizenmarkt is echt niet best op het moment he, wij hebben ook besloten om lekker te blijven zitten
MK : jij ook al 8.5 kg kwijt, dan zal jij wel klaar zijn nu, of ??
Roanna : dat je nog wat last hebt van je operatie is niet zo vreemd hoor, het was ook geen kleine ingreep met je maar denken
@beps: lekker aan het genieten in TR!!!
@bloem: je kunt je altijd nog opsluiten??? maar ik kan het je niet aanraden!!! En dat zero gedoe dan? Of zit daar weer verkeerde suikers in…
zit ik lekker op schipholsite en ik dacht goh misschien staat mijn vlucht erop, ikke zoeken. Vliegt volgens schiphol pagasus niet op dinsdag? dat is raar he!! Op de pegasussite zie ik het ook niet meer staan. Nou ja ik moet nog zooooooooolang wachten dus ik wacht weer rustig af hahaha
@raak
Ik ben nog steeds een kilo of 6 zwaarder dan 2 jaar geleden in ADR en dan heb ik het nog niet eens over de 5 kilo die er na de zwangerschap van G. niet meer afgegaan is. Ik ga dus nog even door.
@ raak water is niet mn favoriet voor een ‘gezellig’ terrasje, maar ik vrees idd dat het dat of thee gaat worden in de toekomst… zucht
@ jac nee eenzame opsluiting gaat em ook niet worden ![]()
nou truste meiden, ikke ga lekker weer slaapie doen!
**Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren! **:D:PORTUGAL:
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Mk,ik heb er ook nog zo’n 5 kilo teveel aanzitten van na de zwangerschap en krijg ze er ook niet af…
goedemorgen meiden.
Nou je gaat geweldig toch MK kwijt is kwijt nietwaar, en zolang je het vol kunt houden is iedere gram meegenomen.
Bloemmie misschien toch aan het water met een schijfje citroen en veel ijs op een terras. Of vers geperste jus d orange, maar ja dan moet je wel zeker weten dat ze echt sinaasappels persen. Al wat gehoord van een of ander gesprek??
Raak bij jou zijn er toch ook al de nodig kilootjes af?
Jill nou jij bent helemaal niet dik, maar 6 kilo kwijt is ook een maat kleiner toch? Nou wegen we even veel en ik ben toch echt nog iets kleiner als jij hahahaha. Hopelijk gaat het vandaag een beetje met je.
Tlr. ook aan de shakes??? voor die 5 kilo
Cynnie wat een druk programma zeg op de Azoren…pffffff…maar wel leuk.
Beps heerlijk aan het zwembad, de groetjes aan handdoekarie, en goudarie…en GENIET, enne je mag truthane hoor hahahahahha.
Roanna logisch hoor dat je nog niet helemaal de oude bent, mijn buurman moet eigenlijk ook een kookwekker maar die heeft een eigen bedrijf als chauffeur op een vrachtwagen, maar na die operatie moet hij zijn groot rijbewijs inleveren, dus kan hij zijn beroep niet meer uitoefenen, en hij is 53 dus een gewone baas zit niet echt op hem te wachten, voor hem is het helemaal een moeilijke keuze. Zijn waarde was 29 in maart, en had dus eigenlijk al geholpen moeten worden, maar hij wacht het nog even af, tot het niet meer kan en dat het echt moet, dan komt hij in de bijstand…brrrrrrrr moeilijk moeilijk moeilijk.
Goedemorgen all.
Ik denk dat Beps of toch geen internet heeft daar, of ze was nog te moei, want ze zou komen zei ze nog voor ze weg ging. Geeft anders niets hoor Beps… je mag ook lekker van jullie welverdiende vakantie genieten. :vak02:
Oh ja… ook natuurlijk even namens mij de groeten aan al die Arie’s.
@Cynthia: Leuk hoor. Inderdaad wel druk, maar die studiereizen ken ik nog wel van de verhalen van R. Hard werken ook hoor, maargoed, zo zie je nog eens wat.
@Viva: Ja, dat verhaal van je buurman vertelde je laatst aleens. Natuurlijk zal het hem zijn/die baan kosten, maar zou nadien altijd nog als koerier met een kleiner busje kunnen gaan werken… Al dan niet voor zichzelf. De verhalen van die chauffeurs ken ik wel. Heb ze ook in het ZH gesproken en die balen behoorlijk.
Maarja… de buurman kan er ook voor kiezen om letterlijk en figuurlijk door te gaan waar hij nu mee bezig is, dan kan hij met de tijd tussen 6 plankjes weggereden worden. Maar evenzo goed, begrijp ik best dat dit voor hem een hele moeilijke beslissing is.
Nou meiden, verder heb ik weinig te melden. Straks helpt de zoon me even met een nieuwe printer aansluiten en verder nog maar even van het :zon02: genieten. Het was hier gister ook nog zo lekker warm en zonnig en nu ook nog, dus het er nog even van nemen, want dit weekend verwachten ze alweer 25 cm regen. Hoewel het wel goed is voor de boeren en voor de tuin, maar als je het toch niet meer gewend bent. Pfff…
Nou, iedereen een fijne dag verder nog. Met of zonder shakes. Doe jullie best. :cheer:
Latersssssssssss