Roanna,25cm regen nou laat dat maar overwaaien hoor.las net dat het tot juli een warme zomer gaat worden en juli en augustus onstuimig.
Viva,zou dat al helpen dan alleen maar een shake per dag?
Beps,ligt denk al lekker aan het zwembad
Roanna,25cm regen nou laat dat maar overwaaien hoor.las net dat het tot juli een warme zomer gaat worden en juli en augustus onstuimig.
Viva,zou dat al helpen dan alleen maar een shake per dag?
Beps,ligt denk al lekker aan het zwembad
@TRL: Ik hoorde net de weersverwachtingen om Radio Gelderland voor het weekend, want die staat hier de hele dag aan. Ook gaan de temperaturen behoorlijk naar beneden.
Nouja… we zullen zien.
Nou ja zeg. Ik dacht dat ik gisteravond al gereageerd had maar zie niets…raar hoor
Zijn goed aangekomen kamer is prima. Iedereen begroet je alsof je de beste vriend bent lol2
Weer vandaag iets minder. De avonden zijn nog fris dus straks ff naar turgutreis voor een vestje
@Jac T is er nog
@Viv: ik mag hier ALLES haha maar merk dat je lichaam niet alles meer wilt. Zoet is hier wel mierzoet lol2
@Bloemmie: grrr nu smaakt hier de yoghurt niet meer haha verpest ben ik
Vandaag woensdag dus: turkse avond jammie!!!
mogguh
@ beps hahaha lekker zoet en de yoghurt nie meer lekker?? nou ja, tis maar voor een weekie
afzien?
@ viev owh dat lijkt me wel erg, zo’n keuze, maar ja, als hem straks wat gebeurd in de truck, dan heeft hij niet alleen zichzelf ermee maar misschien ook andere weggebruikers… lastig
ff wakker worden hoor… gaaappp
Goedemorgen iedereen!!!:kus:
@Beppie ja dat geloof ik best dat de avonden nog fris kunnen zijn maar voor hetzelfde geld is het morgen een stuk warmer kan natuurlijk zo veranderen.Veel plezier met de turkse avond enne smakeljk he.
@Roanna,jeetje wat een verhaal van je buurman het is natuurlijk moeilijk dat begrijp ik maar in zijn plaats zou ik toch voor mijn gezondheid kiezen.
Ik denk ook wel dat het een tijdje duurt eer je lichaam helemaal gewend is aan dat ding.
Misschien toch wat meer rusten en naar je lichaam luisteren?
@Viva ikke niet dik hahah ben blij dat je een nieuwe bril hebt,je zal het wel zien over een paar weken.
En die 6 kilo is zeker al een verschil,voel het goed in mijn kleren zijn al rokken die me van geen kant meer passen.
Ik ga la langzaam beginnen de schapjes te vullen voor de kids ik zou niet willen dat ze verhongeren hahaha
Goedemorgen all
Ik weer terug van fysio, ben nu 4.5 kg kwijt en bewegen gaat boven verwachting zeggen ze, dus geloven we dat maar dan he lol2lol2lol2
Viva : heb daar je eiwitshakes besproken en gezegd dat je zo tevreden bent, ze gaan nu in overleg kijken of ik er na juni ook mee mag beginnen, eerder niet want het gaat nu net goed zeggen ze en dan moet mijn lichaam weer wennen en dat geeft problemen voor mijn schildklier, dus we gaan het zien. Gelukkig niet zo’n grote beslissingen als je buurman zeg,pffff
Roanna : lekker genieten van het :zon02:
Hier ook heerlijk weertje
Jill : jouw rokken ook al beetje te groot aan het worden, goed zo
Beps : maak ons een beetje jaloers met je Turkse avond, jammieeeeeeee
Geniet er maar lekker van hoor, ook al smaakt de yoghurt je niet hihi
Bloem : heb je verder al iets gehoord meissie van de 2 solli’s ?
@Jill: Het is niet mijn buurman hoor meisie, maar die van Viva die in aanmerking komt voor een ICD, maar het daar nogal moeilijk mee heeft, gezien zijn werk.
@Raak: Nou, weer mooie berichten van de fysio en ach… mocht je om je gezondheid niet mogen shaken, kun je altijd nog de skakey, shakey gaan dansen, lol2 want je knieen laten het weer toe en val je ook van af, als je het maar vaak genoeg doet. Komt allemaal vast goed. Ik vind jou ook een mooie vrouw zoals jij nu bent.
@Beps: Oe… vanavond Turkse avond. Ja, natuurlijk. Het is woensdag. Nou, ik las dat je ook truthaan mag, dus meid… lekker genieten vanavond.
@Bloem: Ja, wilde ik ook steeds vragen. Al wat bekend over je solli’s?
Ff lunche.
@Roanna owww sorry tja ben nog niet goed wakker he haha.
Pffff als ik aan het lezen ben en wil antwoorden ben ik het weer kwijt denk dat mijn hersens ook aan het afvallen zijn lol2
nee geen nieuws van de solli’s, anders hadden jullie dat allang geweten, maar ik vind het prima zo. hoe langer het duurt, hoe minder lang ik uitstel hoef te vragen, volgende week DE solli, dus tot die tijd wil ik sowieso wachten met die andere twee… lekker ingewikkeld!
@ raak goed nieuws dus bij de fysio. door makkelijker bewegen val je natuurlijk ook af he? lekker is dat om op de goede weg te zijn en misschien ook gaan shaken… waarom niet… wel oppassen idd met de schildklier denk ik!
Roanna : ja kan af en toe weer dansen, moet er daarna wel een beetje pijn voor over hebben maar vooruit, het gaat weer :))
Bloem : snap hem hoor, hoop dat je volgende week de mooiste berichten krijg.
Op de weegschaal val ik niet zoveel af nog, vandaar de vraag over de shakes. Door het sporten ben ik spiermassa gaan kweken en dat weegt zwaarder dan vet hahaha. Ik merk het dus wel aan mijn kleding maar zie het minder op de weegschaal dus. Maar ook dat komt goed hoor, ben al tevreden hoe het gaat
Jill : hersenen smelten hoor door de warmte lol2lol2lol2lol2
@ raak ja ach en die kleding en pasvorm zie je elke dag in de spiegel en dat zien de mensen om je heen, kilootje meer of minder valt niet op, behalve op de schaal
zo… ikke 2 hoofdstukken gedaan, nu ff naar de garage want mn autootje maakt verontrustende geluiden…
Bloem : zo is het ! Succes met je auto, hoop dat het meevalt
@beps: lekkerrrrrr turkse avond! Neem even wat voor mij mee oke ![]()
Hoe staat het met de kontjes???
:dag:
Ben echt zo excited!!! Ben vandaag in de stad geweest… en heb een afspraak staan bij de tattooshop… En mams betaald hem! Ze vind de gedachte erachter heel mooi, ik wilde heel graag een ster voor mijn overleden grootouders… En dat vind ze zo mooi dat ik hem van haar krijg! ![]()
Verder nu even cdtjes rippen en op de ipod zetten… vrijdag weer vliegen, dus wil wel lekkere muziek ![]()
Zo dames. Het regent en behoorlijk. Dus gelukkig maakt drank meer goed dan regen stuk maakt lol2!!!
En verder regent het al even dus komt er weinig zinnigs meer uit
Dit is een foto van nr ehhhhh veel lol2
Raak wat Roanna al zegt, je bent een prachtige vrouw…daar valt niet over te twisten…afvallen prima, maar je gezondheid is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker.
Jill last van altzheimerlight zullen we maar zeggen he…hahahha en die nieuwe bril…tja ik ga het over 5 weken bekijken schat.
Beps getsie regen…nou neem er dan nog maar een paar…hik hik hik
Zo, eindelijk de nieuwe printer via de laptop erop staan. Wat een k*twerk zeg en nu blijkt die “nieuwe” printer nog ouderwetser te zijn dan die ik al had. Maargoed, daar deed de kleur het niet meer van. Nu doet alles het weer en kunnen ze me vliegtickets opsturen. lol2
@Beps: Oh, dan heb je vast hetzelfde weer wat wij toen half oktober hadden. Gatver gloeiende dan. Maarja, als je maar een beetje leuk volk om je heen hebt en dan die lekkere drankjes… maakt veel goed. Neem er nog een meis. Hik, hik, hik. Wij krijgen dat weer in het weekend, dus hoef je hier ook niet te zijn. Vermaak je maar lekker daar. Vanaaf misschien ff buikdansen. lol2
@Jill: Maakt niets uit hoor. Ik heb zovaak last van DDDDDDD. Dus!!
@Bloem: Dan op naar volgende week maar!
@Cynthia: Wat leuk en wat lief van je moeder.
@Viva: Nog ff he!!! :dag:
@Raak: Zo is dat. Als je maar weer een beetje in beweging komt, komt de rest vanzelf wel.
@Jac: Heb jij daar lekkere kontjes zitten? lol2
@Roanna: in t animatieteam zitten van die knullen met heerlijke kontjes hihi
@Cyn: das lief van mams. Wanneer gaat t gebeuren?
Ondertussen gegeten drank wat gezakt. Maar vroeg naar bed denk :unibrow: lol2 oh nee drank werkt niet mee haha
Volgende week donderdag ![]()
Werkt Peter er eigenlijk nog? Have fun he daar!
Beps,owww balen dat het regent,maar zo te lezen vermaken jullie je toch wel.
Cyn,leuk en leuk dat je mams het betaald.Wordt het degene die je gevonden had?
Bloem,hoop dat het niks bijzonders is met je auto,maar gewoon een kleinigheidje.
Roanna,kan de tickets uitprinten.
Raak,jij gaat dis ook als een speer…fitter dan fit.