TRL: ja alleen dan met maar 1 ster… Wil later bij het eventueel overlijden van mijn ouders/broer whatever meerdere sterren erbij… Maar nu maar 1 voor mijn grootouders samen…
mooie gedachte cyn en fijn dat mams em betaald ![]()
spannend
@ beps lekker aan de zuip mmmhh schandalig dronken worden, mmmhhhh zalig
helaas… autootje gaat maandag naar de garage en gaat flink pegels kosten. tussen de 200 (een kant) en 400 (beide kanten) euro. iets met de lagers/as/aandrijving… mmhh zijn we weer heel erg blij mee…
moet ook software aanschaffen voor de studie. software die ik wel wil hebben maar onwijs duur is, en nee dat is van die goede software, die is echt nergens te kraken… waar mot ik dat nou weer van betalen allemaal? ben maar een arme uitkering trekker hoor! beetje sad vanwege de financiele malaise
Nooit…
**
nooit meer je stem,
nooit meer je gezicht,
nooit meer samen bakkie doen,
nooit meer…
**
Vanmiddag is askim overleden…
owh miertje… wat een spijtig nieuws. gelukkig is hem verder leed bespaard gebleven maar je wou natuurlijk dat het allemaal niet zo was. Je zult wel heel erg verdrietig zijn… heb je hem de afgelopen dagen nog kunnen spreken? en kun je naar zijn uitvaart? Igg gecondoleerd en sterkte de komende tijd… je weet ons te vinden! ik bel je morgen wel eventjes na mn sollicitatie :kus:
**Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren! **:D:PORTUGAL:
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Miere,gecondeleerd heel veel sterkte met dit verlies :kus:
Bloem,succes met de solli en balen zeg van de vele extra kosten die je nu hebt met je auto…
Miere: jeetje… zit hier serieus met tranen in mijn gezicht. Wat is het allemaal snel gegaan lieverd!! Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd! :kus:
Goedemorgen.
Miertje gecondoleerd met dit grote verlies…heel veel sterkte meis.
Je wist het, maar het komt altijd te snel.
@Miertje: voor hem wel zo ‘fijn’. Maar voor jou oneerlijk en hard. Sterkte meis.
Miere : gecondoleerd meis en ondanks dat je weet dat het voor hem het beste is blijft het een ondraaglijk verdriet, heel veel sterkte :kus::kus::kus::kus:
@Mierrre: Ik heb er ook even geen woorden voor, als wisten we dat het er aan zat te komen.
Heel veel sterkte gewenst met dit zware verlies en sterkte voor nu en de komende tijd.
En ook nu staat de wereld weer voor even stil.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/sterkte/animaatjes-sterkte-59315.gif
Ondanks alle droeve gevoelens wil ik Cyn niet vergeten:
Heel veel plezier en energie voor de komende dagen.
Danke schön! ![]()
**Cyn,ook namens mij heel veel plezier op de azoren **
Bij een collega zat gisteren een slang onder de carpoort,hebben ze de dierenambulance gebeld,die dachten dat het een ringslang was,dus die kwamen niet kijken,dus hebben ze hem maar naar het bouwterrein aan de overkant van de weg gebracht.Heeft ze vandaag het reptielenhuis gebeld,blijkt het een tuinboa te zijn…
Thank you!
@ trl wat is een tuinboa?? iets normaals of exotisch?
@ cyn spannend!! veel plezier en probeer ook een beetje te ontspannen! hopelijk kun je walvissen spotten!
nou… ik ben weer terug van de solli. wat een mooi pand zeg, pfeww… had gesprek met 2 mannen en die ene man zei aan het einde van het gesprek dat een keuze maken niet moeilijk zou zijn, want hij wist het al vrij snel… hij zei het met een glimlach, dus volgens mij is dat positief nieuws.
aan het einde van de dag laten ze wat weten… misschien moet ik ook wel bij hun uitstel gaan vragen
kom ik thuis, check mn mail, heb ik WEER een uitnodiging voor een sollicitatie! as. dinsdag en voor een baan die ik OOK wel heel erg graag zou willen hebben… dus nou… pfew…het duizelt me een beetje… als ik dit had geweten dat alle puzzelstukjes in 1 maand op hun plek zouden vallen, had ik me niet zo’n zorgen gemaakt.
dankzij viev en het studie-forum is het software probleem ook opgelost! en maandag gaat mn auto naar de garage dus dat blijft nog over. goh… het zonnetje begint ineens te schijnen! taadaaaa
Bloem: goede vooruitzichten dus! ![]()
Bloem,allemaal positieve berichten dus,wordt dan nog een lastige keus of ben je er stiekem al een beetje uit …
Een tuinboa
De tuinboa wordt ongeveer 2 meter lang, soms wat langer, en heeft een slank lichaam met een grote kop. Deze slang staat bekend als bijterig maar wordt niet als gevaarlijk gezien; het is een wurgslang en dus niet giftig. Vanwege het verder rustige karakter wordt deze slang wel eens in terraria gehouden. De tuinboa is eierlevendbarend; er worden geen eieren gelegd maar de jongen worden levend geboren. Het voedsel van de jonge slangen bestaat uit kleine zoogdieren, hagedissen en vogels. Als de dieren wat ouder zijn, worden grotere prooien gegrepen. Volwassen dieren leven vrijwel uitsluitend van wat grotere zoogdieren zoals ratten en kleine vogels.
Bloem : ohoh spannenddddd allemaal zeg, ben benieuwd maar komt goed hoor
nu je auto ook nog en je bent weer helemaal happy
Cyn : jij er al helemaal klaar voor ? heerlijk, druk maar heel leuk, programma.
Lekker genieten !!
Trl : gatver, klinkt niet echt gezellig zo’n slang vinden
Beps : hou je het daar nog even uit ??
@ trl misschien is ie wel ontsnapt en mist iemand hem?
nou net telefoon gehad. krijg het contract van deze baan vanmiddag per mail binnen. :retard: heb aangegeven dat ik uitsluitsel wil tot 24 mei. ik ga me aan die datum vasthouden ook voor de anderen
@ raak, een beetje wel maar ook een beetje niet, de sollicitatie’s van volgende week hebben dusdanig veel meer mijn voorkeur, dat ik even wil afwachten hoe dat verloopt. een is een 1e gesprek, de ander het 2e gesprek. die van vorige week waren peren, die andere 3 zijn appels. appels met voor en nadelen… ik ga het afwachten en dan alles naast elkaar leggen