@cyn: hele fijne vakantie op de Azoren! Vele foto’s maken he want ik wil er ook een keer naar toe!
Vandaag 12 mei dag van de verpleging dus wij hebben feest gevierd hahaha. Grapje we hebben een cadeautje gehad.
Echter ik ben beroerd, maar goed bijna weekend dan kan ik ziek worden…
Tlr. gadver de gadver een slang en dan ook nog zo’n engnek. brrrrr.
Bloemmie wat een mooie vooruitzichten allemaal. Nu alles op een rijtje zetten, alle voors en na afwegen en dan een keuze maken.
Kijk naar de arbeidsvoorwaarden, verdiensten, reistijd…mogelijkheden tot vast contract…en secondaire arbeidsvoorwaarden, pensioen…vrije dagen…bonussen…13e maand…fietsplannen en of je kans maakt op promotie, studie ect.
nee, ik wacht het eerst rustig af wat de droombaan gaat doen. als die me willen hebben, heb ik mn tijd zitten verdoen met een dilemma en een keuze die ik dan niet eens meer hoef te maken… dus we wachten het rustig af… de tijd kruipt wel maar het komt vanzelf goed. begin me langzaam te beseffen dat ik zeer binnenkort weer aan het werk zal (moeten) hihi na 10 mnd thuis… :eek:
Dit was de slang,op het bouwterrein hebben de bouwvakkers hem vandaag ook weer gevonden,en er is zelfs politie bij geweest.
Collega wilde de dierenambulance nog terug bellen,waarom ze zo makkelijk hadden gezegd dat het om een ringslang ging…Nou ik denk dat ik gelijk de politie had gebeld als ik dit had zien kruipen
@Mierre gecondoleerd meid,ik hoop dat de mooie herinneringen je mogen helpen het verdriet om het verlies van je Askim dragelijker te maken.
Heel veel sterkte de komende tijd.
@ cyn wow, probeer idd wat slaap te pakken en veel plezier ook!
@ trll bbrr wat een engerd met die uitpuilende ogen!
zo… het gehaktbrood zit in de oven (lekker makkelijk, plakjes van snijden, invriezen & deel in de koelkast) zometeen gehaktballetjes draaien voor in de soep (denk 5 liter- dus kan nog wel ff draaien) en ergens moet er ook nog yoghurt gemaakt worden… weet niet of dat vandaag nog gaat lukken
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
goedemorgen
Cyn : op werkvakantie
Trl : getver wat een beest, ben niet zo flauw uitgevallen maar als ik deze zou zien zou ik ook de politie bellen hoor
Bloem : zo, jij kan zo de winter ehhhh zomer wel doorkomen met je voorraad
Raak jij ook al weer vroeg uit de veren.
Tlr. wat een griezel zeg…bah. Zoonlief zou het prachtig hebben gevonden, en hem denk ik gewoon pakken, en misschien wel houden brrrrrrr.
Bloemmie soeppie klaar, yoghurt ook misschien al, en gehaktbrood dus jij hebt weer voldoende eten in huis.
Software onderweg naar je toe, wat zal je gaan oefenen met het programma, zo zie je maar als je wat meld dat er altijd oplossingen zijn waar je ze niet van verwacht.
Nu nog je auto naar de garage en dan puzzelen welke baan je neemt, nou maak je borst maar nat dan.
Ikke steeds een melding bij de digitale uitzendingen van de tv dat er een ci error is, ikke googlen nou bleek het dus bij ziggo te liggen, gisteravond de helpdesk gebeld,vanalles en nogwat moeten doen, gevolg nu dus helemaal geen digitale tv maar alleen analoog, zou gisteravond nog gebeld worden door een monteur, nou ze moeten nog bellen…ik wordt daar zo moe van he.