Turkish Tea Time 2011

Hier nu 9.30. We liggen nu aan t zwembad. Net zaten we nog te eten.
Er is veel (koude) wind maar in de middag wordt dat steeds minder.

We nemen er genoeg Viev. Denk dat ik 5 wkn op heel strak regime moet lol2. Al merk ik wel dat ik sommige dingen echt minder lekker vind tegenwoordig

Goedemorgen.

@Beps: Oh nou, dat zijn betere berichten. Kreeg gister nog een berichtje van iemand die ook die kant op zit en zei dat het regende. Maargoed, dat weet je daar soms toch niet. Na regen komt er zo weer de zonneschijn en die hebben jullie nu dus. Heerlijk hoor en geniet ervan. Neem er vandaag nog een op mijn rekening. :vak02:

@Viva: He, dat is dan vervelend. Weet niet wat je wilde kijken, maar als het het songfestifal was, heb je weinig (digitaals) gemist. :mad: Maar ik begrijp wat je bedoeld… je kunt zelf weer overal achteraan.

@TRL: Poe hee… nou vind het anders een flinke jongen die daar op die foto staat. Ik moet er niet aan denken om die hier in mijn tuin, laat staan in me bed te vinden. Nee, vind het enge beesten. Hieee…griezel ervan.

Nou, verder geen spannende verhalen van hier dus zeg maar doeggggggggg. :dag: Tis vrijdag de 13e maar met dat bijltje heb ik vaker gehakt en ben er nog steeds. No problem. lol2

@Roanna in Marmaris en hier “achter” in t binnenland wast noodweer. Hier alleen wind

Goedemorgen meiden:kus:

@Beppie gelukkig dat het weer wat beter is nu maar zie dat jullie je niet vervelen he, o ja kijk er niet al het mooie af he ik bedoel van die kontjes he.

@Trl jeetje wat een beest ik zou helemaal gek worden als zoiets in mijn buurt was.

@Bloem haha is echt helemaal te gek je kan straks gewoon zelf jouw droomjob uitkiezen.

@Viva hoop dat ze voor het weekend jou nog depaneren met de tv.

Net weer weet hoe lang aan de telefoon gezeten…ligt volgens de kabel niet aan hun, dus nu sany gebeld die komen dinsdag…gelukkig nog fabrieksgarantie…voor nieuwe software in de tv.
Gelukkig voor ons hebben wij en 127 cm beeld, dus komen ze aan huis, hoef ik gelukkig niet met dat mega ding onder mijn arm naar sany toe…
hahahahah die Beps, kan jou het schelen…je leeft maar een keer…GENIET…
Tja zwarte katten en onder ladders door en een paraplu opsteken moeten we vandaag maar niet doen, maar ik ben niet bijgelovig hoor.

mogguh ladies

@ viev ben je weer mooi klaar mee. dat spul werkt zo ingenieus, maar betekend ook dat er veel kapot kan gaan of de brui eraan geeft.
ik gisteren ook met de camera van mn broer op stap geweest, 1 jaar oud en camera kan batterij info niet meer lezen, hoop gedoe telkens, dus toch maar ff terug naar de maker… 6 weken zonder camera, volgens mij wordt mn broer gek! ha

@ beps mmmhh zalig lekker genieten hoor! is het nog druk in adr of hoef je geen handdoekjes te leggeN?

@Bloemmie: niet echt druk. Als we naar t ontbijt gaan rond 8.30-9 uur dan is er nog genoeg plek. Zal volgende maand wel anders zijn hihi

hihihi dat zal afzien worden dan! hahahah heerlijk hoor… lekker relaxed allemaal

hier nu beetje raar gevoel. kreeg telefoontje van die baan van gisteren, of ik mn laatste salarisspec. kon doorsturen naar hen. ik vind dit een heel vreemd verzoek en heb gezegd dat ik me daar niet prettig bij voel. nu afwachten wat ze gaan doen…

anyways, heb contract net binnen. ze hebben niet aan mn salariseis voldaan en dat valt me tegen eigenlijk… maar goed, ik hoef toch nog niet te beslissen

@beps: nog lekker aan het genieten…gelukkig weer beter weer. Kontjes/eten/drinken en drank! Vakantie kan niet stuk hahaha

Wind wordt langzaam warmer. Steeds lekkerderderder in de zon

@Jac: cuddlebug is ideaal: De Rus en Tunesiër zijn er verliefd op lol2 dus stoppen regelmatig bij m’n bedje :unibrow:

@beps: fijn dat het warmer wordt! Enne die cuddlebug ik hou hem angstvallig bij me dan hahaha. Anders zit mijn luchtje er niet meer aan. hahahaha GRAPJE!!!
En ja over een aantal weekjes ben je er weer met je cuddlebug :slight_smile:
Jaloers zijn we niet hoor…
En ben je al bij de turk geweest???
Vertel zijn er nog dingen veranderd of is alles bij het oude… Kamernummer??? Kun je weer de piepshow doen of weer niet?

Ja kamer 801 lol2 hihi
Dus een piepshow

Zo maar eens een tukkie doen: vakantie is zoooo vermoeiend lol2

o oke dan weet ik dat ik die niet moet vragen aan S hahaha. Grapje!!
Nou tukse en geniet geniet geniet geniet geniet geniet geniet en wat ik nog wilde zeggen GENIET!!!

Beps geniet er van…meissie…is handdoekarie er nog??? En Tulin al tegen gekomen?

Zo nog 2 weken en dan lekker naar de toppers…helemaal geweldig, mijn vriendin die altijd crea bea is, dus ook van die bloemen oorbellen maakt…is voor ons al bezig…Heb al een gouden cowboyhoed en ja wel dit is de outfit…dresscode is kings en queens wit/goud.
Dus voila hier komt hij dan…

http://1.media.hyves-static.net/1305226064/6/K9XZ/0/img1305226064.jpeg

hubs is beschaafd hoor een witte hoed, en een wit shirt, met een gouden stropdas…en gewoon een spijkerbroek, die gaat echt niet in een witte broek lopen.

mooie outfit viev! staat je nu natuurlijk helemaal geweldig

@ beps echt afzien he? owhhh mmhhh zalig…

2e contract inmiddels ook binnen… het dilemma wordt groter maar wel een unieke luxe positie… ik wacht gewoon volgende week af, die mensen kunnen in week 21 beslissen en tot die tijd ga ik wachten. de twee andere partijen gaan daarmee accoord en daarna kan ik snel schakelen. in juni zal ik zo of zo aan het werk gaan/moeten

Bloem een luxe probleem,maar het is je gegund je hebt er hard voor gestudeert.

Viva,leuk shirt zeg.

Beps : klinkt goed hoor, dat genieten is zo wel vol te houden
Viva : gaaf shirt meis, outfir van beiden klinkt pico bello !!
Bloem : jaja meis, al je harde werken wordt nu toch, hopelijk, beloond.
Zo zie je maar weer : de aanhouder wint !

@Viva: Oh, super hoor!! Willen tegen die tijd wel ff foto’s zien van die outfits he!!!

@Bloem: Ik hoop ook dat ik je binnenkort echt mag feliciteren. Je hebt het echt verdiend! Even afwachten dus nog!!

@Beps: Nou, zo te zien kom jij de tijd wel door daar. Vervelend is dat he!! lol2lol2 Ben best wel een beetje jaloers hoor!!!

me too…
klinkt misschien heel raar, maar doordat het niet mega heet is, is het echt een bewuste keuze om nix te doen. als het over de 35 graden is dan KUN je nix doen dan lamballen bij het zwembad, maar nu: nu kiezen ze er echt voor om lekker dronken te worden bij de pool en lekker te lazy-en in de zon (die er wel is) awhhhh lijkt me zo lekker ontspannen en relaxed… mmmhhh

misschien toch maar gaan voor die baan met het dikke vette salaris en achterlijk veel vakantie-dagen? hahaha