Turkish Tea Time 2011

@Viva zal er mega goed uit zien een toppertje in toppers shirt!!!

@Bloem die champagne al gekraakt???

@Beppie niet teveel naar die kontjes kijken he daar krijg je staar van!!!

@bloem
De baantjes nu voor het uitkiezen, heerlijk hoor, het wachten wordt eindelijk beloond.

@trl
Wat een enorme engerd, ik moet er niet aan denken dat ik die zou vinden.

@viva
Het shirt voor de toppers al klaar, handig van die crea vriendinnen!
Bij de toppers moet je natuurlijk wel een beetje speciaal.

@beps
Mooi hotel, stralend zonnetje, lekker eten en drinken, wat wil een mens nog meer.

@cyn
Inmiddels weer op reis, geniet ervan.

@miere
Gecondoleerd met het verlies van askim, je wist dat het zou komen, maar toch… het was wel askim! Sterkte!

@jill
:dag: gaat het al iets beter met de pijn?

Wij een paar dagen ertussenuit geweest naar de Efteling met een nachtje in het Efteling hotel. Wat is het toch een mooi park!

owh wat gaaf!! zat je op het park of in het hotel?? de efteling, daar heb ik echt zoooooveeel dagen doorgebracht! vonden M. en G. natuurlijk helemaal geweldig en dan natuurlijk papa en mama ook. je hebt toch hopelijk wel eventjes gezwaaid naar me? vanuit de pagode kan dat!

Goedemorgen meiden.

MK wat leuk in het efteling hotel…is dat een gewoon hotel of heeft het toch een beetje een thema van de efteling? Lekker hoor.
Vandaag niet zulk mooi weer het is hier echt zwaar bewolkt, jammer vond het wel lekker al die dagen.
Vanavond een verjaardag, Damber naar het hollandse feest in Zwolle, en vandaag hubs op cursus.
Dus we gaan wel zien wat we vandaag gaan doen. Beetje vreemde dag dus.

:NETHERLANLinda: 21 t.m 28 mei Asten :NETHERLAN

Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

MK,gaaf zeg het efteling hotel…En er even tussen uit is natuurlijk altijd lekker.

Viva,hier schijnt de zon nog wel,wel wat flauwtjes,maar zal niet lang duren denk ik dan…

@bloem
We zaten in het hotel en ik ben ik de Pagode geweest!

@viva
Er lopen sprookjesfiguren rond, al hebben wij er niet zoveel gezien. Misschien is dat meer in het weekend. In de badkamer staat een laaf, ik de kast staan de rode schoentjes en er is een muizenholletje met een muisje erin. Een hele mooie kamer vonden wij! En zo lekker dichtbij het park natuurlijk.

hahaha MK wat leuk zeg, ook voor de kinderen.

Goedemorgen ladies.

Hier ook weer even een teken van leven. Ok hier ook nog een zonnetje, maar het lijkt me wel frisjes en er worden buien verwacht, maar vanmiddag ook weer het :zon02:. We zullen zien. Hebben toch geen grootse plannen.

@Viva: Ja, dat is een themahotel, net als je die bij Disney hebt en het ziet er ook zo sprookjesachtig uit. Vast wat voor jullie later als de kleine meid wat groter is.
Jij niets te doen? Hoe kom je de dag toch door!!! lol2 Lijkt me voor jou toch niet zo moeilijk!!!

@MK: Leuk zeker he!!! Was het er nog druk, of kon je overal redelijk snel in?

@Raak: :dag: :dag:Ik zag je dacht ik net.

Nou, Beps zal alwel weer met de kon* op zo’n bedje liggen, of toch eerst even naar de markt straks? Ook nog ff langs Stacey?

Nou, fijne dag all. :dag:

Goedemorgen, hier ook een flauw :zon02:
MK : jullie lekker genoten in het hotel en uiteraard het park. Je had het weer ook mee en waarschijnlijk niet allll te druk zodat je, verdeeld over 2 dagen, alles goed hebt kunnen zien
Trl : bij jullie ook nog wel even lekker weertje
Viva : jij een rare dag vandaag zonder je hubs, vanaaf veel plezier bij de verjaardag
Ik al een paar dagen grieperig, dus zal wel een rustig weekendje worden

Raak,beterschap

@Raak: Beterschap en je weet he … een lekker borreltje vanavond kan wonderen doen. :kus:

Vanaf het zwembad: goedemorgen.

Eerst naar de markt geweest. Geen koffie gedaan te veel wind.
Gister kon ik niet meer online komen maar het is idd erg fijn dat de temp het toelaat te kiezen of je iets doen wilt of niet.

@ Raak: beterschap

@Mk: Ohh gaaf zo de Efteling met de dame en heer. Klinkt idd erg leuk die kamer

Nu koffie!!!
(stt t zit er al weer bijna op gaat zooo snel)

Nouja… je hebt nog zeker 3 volle dagen dus geniet er maar van, want het is inderdaad zo om.

Nou, ik ga ff wat doen hier. Iedereen de deur uit, dus lekker weer ff het ruim alleen.

Laters :dag:

Dat is ook zo EN over 5 weken gaan we weer lol2

@Roanna: geniet vd ruimte in huis

Allemaal een fijn weekend

Goedemorgen Lieverds:kus:

@Raak pffff de griepp hoop dat je niet te ellendig bent,beterschap meid!!!

@MK,ooo wat leuk van al de atractieparken die we ooit bezocht hebben vond ik de efteling toch een van het mooiste.

@Bep jeetje wat gaat de tijd snel he maar goed nog 3 dagen geniet er maar van.

@Viva,ga lekker shoppen als je je verveelt,werkt altijd hahaha;

@Trl,hier is het ook zwaar bewolkt denkt dat we regen krijgen.

Zo ook nog het een en ander doen schapjes en zo.
Heb nog steeds heel veel pijn,fysio kwam er gisteren moeilijk door ik moet nu echt snel weg naar de zon haha

@Roanna,niet teveel doen he,beetje rustig aan!

Beps nog niet denken aan naar huis gaan…pfff echt het vliegt als je fun hebt.
Jill meissie nog heel even en dan mag je weer naar de zon, althans die schijnt nu niet echt in alanya.
Raak beterschap schat…doe rustig aan…
Roanna thanks!!!
Zo ik mijn haartjes geknipt (zelf, doe ik meestal) en weer geverft. Nu douchen en straks met Damber en een vriendin lunchen…hahahaha…vandaag dus een SAS dag he…de hele week heel strak gelijnt…gevolg 1.5 kilo erbij…gisteren patat gegeten…rarara vandaag 1.6 kilo er af…ik snap er geen jota van…maar goed. Het is weekend…en maandag zien we wel weer verder.

Dat zijn de bekende schommelingen Viev. Ik let er thuis maar niet meer op. Daaro. Zeggen ze ook: 1 keer per week wegen(Ohhh daar zie ik wel tegenop hihi woensdagochtend en de weegschaal :frowning: )