Turkish Tea Time 2011

mogguh lieverds

mn pc doet het wel maar mn keybord en muis niet… andere computertje gepakt want ben nog niet wakker genoeg om daarnaar te kijken maar deze moet weer eerst 500 updates ophalen ofzo

@ beps lekker nog genieten! niet denken aan naar huis gaan!
@ MK owh geweldig in het hotel. lijkt me echt fijn dat je zo het park uitrolt, je bed in en de volgende dag gewoon meteen weer! haha
@ raak doe maar ff lekker rustig aan, wie weet waait het dan alweer over

@Viva: Graag gedaan! :wink:

@Bloem: He, is ook weer wat dan. Maar jou met jou kennis over en met computers, zal dat wel weer goed komen.

@Jill: Nee hoor meisie, doe ik ook niet. Doe alles in eigen tempo en niet alles tegelijk. Doe jij ook rustig aan dan!!!

@Beps: Wat ik me eigenlijk nog afvroeg, is het zwembad wel te doen nu om deze tijd? Niet te koud, of hebben ze een verwarmt bad? Enneh… vermaakt rupsie zich ook nog een bietje daar? Jullie hebben nu wel heel veul tijd om naar de “markten” :stuck_out_tongue: te gaan he!! Nou, lekker genieten toch!!

Wij gaan nu ff schapjes doen, dus tot laters ergens weer. :dag:

pfew crisis afgewend… man man paniek nie peeuwen maar alles doet het weer… mn docking station was een beetje van het padje af, dus alle usb apparatuur die daar op aangesloten was, wilde niet mee werken… nu opgelost

@Roanna geen idee. Water ziet er koud uit dus daar beginnen we niet aan. Lol2
We vermaken ons prima: ontbijten slapen btje rondkijken lunchen. Stukje wandelen slapen rondkijken. Douchen slapen eten amfitheater borrel en maar weer slapen lol2 lol2 lol2 lol2
Markt??? Nee daarr hebben we het te druk voor lol2

@Bloemmie weer alles werkend. Zie je wel je bent de beste hihi

@beps: naar de markt geweest echter geen kopje koffie gedaan vanwege de wind! En idd over een paar weken zit je eral weer. Zeer vervelend :smiley:
@MK: lekker naar de efteling geweest met fam…
@raak: beterschap

:NETHERLANLinda: 21 t.m 28 mei Asten :NETHERLAN

Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

mogge all
Hier weinig nieuws te melden :slight_smile: tot later :dag::dag::dag:

Net onbeten. 1ste ochtend zonder wind
Gister iets te lang in de zon gezeten. Niet verbrand maar vandaag rustig aan

En om iedereen zin in vakantie te laten krijgen(of gewoon jaloers te maken lol2) m’n uitzicht nu:

Hier vandaan ook een goede morgen.
Gisteren weer verjaardag gehad, vandaag ff nix…lekker rommelen in huis, als iedereen wakker is maar voorlopig ligt hier alles nog op 1 oor.

Beps : gatver wat een rotuitzicht en dan nog hele tijd bediend worden, jessessssss lol2lol2lol2lol2wat een rotleven he
Trl : jij vandaag heel veel plezier bij je cluppie, hoop dat ze winnen:cheer::cheer:

Viva : :dag::dag: hier ook nog zeeeeer rustig hihi

O ja vandaag voetbal he ajax/twente…nou hup wie er wint…
allemaal het songfestival gekeken, ikke niet hoor, alleen de uitslag…wat een achtelijke muziek zit er toch tussen.
Vond Denemarken heel leuk…maar Azerbeijan heeft gewonnen he…
hier het nummertje.
[ame=“Ell & Nikki - Running Scared (Azerbaijan) - YouTube”]YouTube - Ell & Nikki - Running Scared (Azerbeijan)[/ame]

Raak ja wij zijn geloof ik de enige 2 die al actief zijn op de vroege zondagochtend…
Voel je je al wat beter?

Hè Viev ik was er al en ben er nog hoor

Raak,dank je wel,dat hoop ik ook,maar ga er niet vanuit…Spanning begint hier nu al wel wat te stijgen

En ben er inmiddels ook!

@beps
Wat een uitzicht…

@viva
Wachten totdat de rest ook wakker is.

@raak
Hoe voel je je vandaag?

Hier een zonnetje, erg vriendelijk wakker worden zo.
Straks de boeken weer in, want de tijd tikt wel door, straks is het zomaar zover.

@viva
Net even geluisterd, maar dit gaat nog wel.

Beps, meissie had je hele bericht niet gezien, akelig uitzicht, ik zou snel mijn ogen weer dicht doen, dat ziet er toch niet uit op de vroege morgen…bah kan niet begrijpen dat je dat leuk vind…
(ikke ben zoooooooooooooooo jaloers)

Mk…nee dit valt reuze mee…terecht gewonnen denk ik zomaar.
Jij weer aan de studie succes hoor…petje af .

Hahaha had ook zo een lol bij het plaatsen.
Kan helaas niet op FB wilde daar ook m’n status aanpassen lol2

Oh ja vandaag “de return”. Hopelijk vandaag een andere uitkomst al mag van mij de beste winnen.