ja begrijp ik dat je al lol had met het plaatsen van die foto…dat is echt zout in de wonden strooien…en nog volop aan de truthane…neem een doggybac voor Roanna mee, dat vind ze zo lekker. Toch Roanna???
Ja truthaan en tavuk(kip) maar ook dingen die echt anti dieet zijn. Donderdag gaan de shakes weer open (trouwens zus is sinds 5-8 april bijna 11 kilo kwijt)
Beps,super uitzicht heb jij zeg. Het is vandaag geen return hoor,gaat om een andere wedstrijd vorige week was de beker en nu slot van de competitie andere belangen.
Nou, ik laat me niet kennen hoor. Hier is er nog een van de “harde kern”.
Goedemorgen all.
@Beps: Zit jij daar? Nou, wat ik ik blij dat ik dan hier zit. Wat een rot uitzicht en dan ook nog die mensen die al op zijn en al in hun blootje op het bedje zitten. Nee, niks voor mij. lol2 lol2 lol2 Meid… was ik daar maar!
@Raak: Ja, ben je alweer een bietje opgeknapt of toch lamlendig?
@MK: Doe je best weer vandaag en ook voor jou geldt, je doet het voor een goed doel. Zet 'm op!
@Viva: Weet even niet wat een doggybac is, maar ik zal het vast wel niet lusten dan. lol2 Nou, heb het meeste wel gezien en gehoord van dat SF, maar wat je zegt, een paar liedjes waren wel wat , maar voor de rest hadden ze mij er ook wel neer kunnen zetten. Ik gaf als enige Denemarken wel kans en het gewonnen liedje is wel aardig, maar van die liedjes in het genre van…“die zien we nooit meer terug”.
@TRL: Oh, spannund!!! :cheer: Ik hoop dit keer echt Ajax, maarja… wie kwamen er ook weer uit het oosten?
Hier ook alles lekker rustig. Iedereen naar het werk, dus weer het rijk alleen voor een paar uur.
Iedereen een fijne dag all. :dag:
@TRL: Daarom ook de aanhaal tekens. Ik weet het verschil alleen is het niet altijd al/pas 1 week ertussen om revanche te kunnen/mogen nemen.
@Roanna ja daarom wil ook zooo graag naar huis
@Beps: Ja, dat zal. Nou, overmorgen mag je al naar huis, dus juist daarom nog lekker even genieten van dit uitzicht en van alles daar en niet te vergeten… van elkaar.
(klinkt dat al weer snel he overmorgen)
Nou, ik ga ff m’n haartjes in de verf zetten en daarna showeren.
:kus: All.
Roanna,de wijze he,niet de beste ![]()
Roanna een doggybac is een zakkie met de restjes voor de hond lieve schat.
Beps goed hoor van je zus, maar ja die moet even wat meer kwijt dan jij?
en nu nog gewoon heerlijk genieten…van alles wat het leven te bieden heeft meid.
hahahaha iedereen is wakker…hier schijnt het zonnetje, wel af en toe een paar dikke wolken ervoor maar het is droog…Ik ga nog een bakkie scoren
Tlr. have fun met de voetbal…ik ga voor hup wie er wint, ik geef geen bal om voetbal.
ikke nu ff het zonnetje in…voordat iedereen hier wakker is.
Fijne dag allemaal.
MK : succes met het leren vandaag, enne :zon02: ??? Nou hier gietregent het
Roanna : kiek es an, jij ook al vroeg uit de veren tegenwoordig he, weer ochtendje voor jezelf?? Nou ik dus ook want hier is alles nog steeds in diepe rust
Viva : jij ook al :zon02:, denk dat ik dus vandaag naar het westen moet komen.
Ja hoor voel me al weer stukje beter, nog niet toppie zeg maar, maar gaat wel weer. Moet ook want heb het een soort van druk de komende dagen t/m de 24
Beps : heb je dus nog 2 daagjes over om te genieten en je doggybags te vullen lol2lol2lol2
Songfestival : wat een zooi butnummers zeg, ik was dus ook voor Denemarken
Ja het gaat nu snel maar dat geeft niet. We genieten van alles. Nog ruim 55 uur hoor
@Viev: zus weegt iets minder dan ik 11 kilo ongeveer. Maar ik ben verleden jaar natuurlijk al 20 afgevallen. Dus voor mij ligt t tempo anders.
Nu genieten van de kontjes hihi
is iedereen terug naar bed ? lol2lol2lol2lol2
Hoi
Pc doet tt weer niet. De usb hub waar alle aansluitingen inzitten communiceert niet. Ik denk gauw douchen en naar de MM voor nieuwe, maar geen warm water. Water bijvullen dan maar maar krijg die vulkraan niet open want geen tools. T gaat erg lekker zeg maar…
@beps: vervelend uitzicht …
@bloem:gaat idd lekker bij je balen zeg…
iedereen een fijne dag!
Ik nu relaxen en bij komen van de griep.
Bloemmie: balen. Hopelijk lukt t zo wel en anders nog ff op de site bij ons kijken(normaal geen tools nodig nl)
Ik net stukkie gewandeld. Doen we elke dag na de lunch. Zalig
Goedemiddag meiden :kus:
@Beppie ocharme wat een opoffering he als je daar zo een week verplicht moet zittenlol2
@Trl,goed supporteren he voor je cluppie!!!
@Raak gelukkig weer een beetje opgeknapt hoop dat je niet te ellendig bent geweest.
@Bloem aan het rotzooien met de pc haha kan me het gevloek echt al voorstellen.
@Koliboli,jeetje meis ook al griep,nou beterschap he:kus:
@Viva en Roanna nog eventjes en dan moeten jullie je helaas ook gaan opofferen pffffffffff
@Mk,petje af hoor studeren en dat ook nog op zondag.
NEEEEEEEEEEEEEE hoor!
:was:Gedraaid en die hangt nu buiten in het :zon02: te wapperen. Haartjes gekleurd en mezelf geshowerd. Een beetje rond gekuist en net even geluncht. Kokkie inmiddels thuis met voor de halve buurt asperges bij zich.
@Jac: Jij ook rustig an dan he!!! Neem je rust.
@Bloem: He, wat vervelend dan. Nou gelukkig dat er bij jou in de buurt een MM open is. Hier nergens. Oh, en ook nog geen WW. Het moet ook niet gekker worre dan. Ik hoop dat het je toch gaat lukken op de een of andere manier.
@Beps: En dan zekers even naar de "markt? ". Of te warm voor.
Tja… doggybags hangen wel bij ons in de stad, maarja… as je geen huisdieren hebt, weet je dat ook niet allemaal he!! lol2 Ik dacht dat het een of andere hamburger was.
Beps : lekker getippeld
Jac : jij ook al ? beterschap hoor
Jill : nee, gewoon niet ok zeg maar, maar nu gaat het gelukkig al beter
Bloem : jeetje meis wat een pech allemaal, hoop dat je het kunt verhelpen
Roanna : goe bezig meissie !!! enne eet je nu zelf ook mee ?
@Jill: Oh,oh wat een straf, straf, straf zal dat zijn. :cheer: Ook goeiemorgen meis. :dag:
@Raak: Nee, ik wacht nog steeds op jou!!! lol2 lol2
Nou paps gekomen met tabg en waterpomptang. Krijgen we de aansluiting voor de slang niet open. Proberen proberen. Gebeld maar nee dat wist ik al. Daar rijden ze niet voor en cker niet vandaag. Nou ik, truus eigenwijs ff zelf proberen en toen nog een keer en nog een keer en jaaa eindelijk doppie eraf. Slang erop, bijvullen waakvlam weer uit. Ding weer aan proberen te krijgen en nu eindelijk ww. Jeaahh nu douchen en naar de MM in de hoop dat een nieuw ding wel werkt. Kan wel muizen maar niet toetsenborden ( ja moet ik staan maar dat werkt niet) dus hophop snel snel en dan aan de studie. Mmeaann wat een gedoe