Bloem : druk druk druk, hoop dat het allemaal lukt
Roanna : oh jeetje nou moeten we maar eens zien wat we daar aan kunnen doen dan he
ppff nou het werkt weer hoor… zoals het hoort… potver al 4 uur… moet kaatjes hok nog doen, de afwas en wilde eigenlijk nog twee hoofdstukken studie doen… volgens mij gaat dat niet lukken… wat een gedoe allemaal
@bloem
De tijd begint nu voor jou ook de dringen, als je straks weer aan het werk bent, dan heb je ook veel minder tijd voor de studie.
Wel fijn dat alles weer werkt.
ja daarom, ik ga er nu eventjes van uit dat ik tot eind mei heb. ga dus mijn uiterste best doen om mn streefdatum van 31 mei examen doen te halen.
ben nu aan het stoeien met mn nieuwe software en enkele opdrachtjes en dat is wel echt kickuuuhhhh! ik word hier wel echt weer heel blij van!
Trl : proficiat, zal nog wel ff duren voor je dit leest, zal wel flink aan het feesten zijn he :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer
De wijzen komen uit het oosten,maar de BESTEN uit het WESTEN!!!
Raak,dank je wel,ben al weer thuis hebben in het stadion wel gefeest hoor**.**
@trl
Gefeliciteerd!
@bloem
En hoever zit je er dan in met je opleiding?
@ trl gefeliciteerd!! jij bent snel thuis of was het vanmiddag??
@ MK ik ben nu bezig met het 1e jaar, moet nog dit examen, nog een portfolio opdracht en dan nog 1 module (examen al gehaald, nog 1 examen en nog 2 portfolio opdrachten geloof ik)
daarna een stage van 21 weken en 4 of 5 modules, en dan het 3e jaar mn minor 30 punten en mn afstudeerstage+scriptie ook 30 punten… dusehhmmm… je snapt het vast wel: stap voor stap want heb nog een lange weg te gaan
@bloem
Voorlopig nog wel bezig, ik hoop dat het straks te doen is naast je werk, websites, foto’s en opdrachten.
@Trl Gefeliciteerd!!! zal wel lekker feestje zijn geweest.
Heb even een vraagje,wij willen iets bestellen via een nederlandse website
maar wil even checken of iemand ervaring heeft,positief of negatief met
Bol.com ???
@Jill: Wij bestellen regelmatig wat bij Bol.punt. com en hebben alleen positieve ervaringen met hen. Volgens mij besteld Cynthia ook regelmatig wat bij hen, maarja… die is er nu even niet. Gewoon doen dus!! Voordeel van hen vind ik ook, dat je eerst mag bestellen en kijken, dan pas betalen.
@Bloem: Dat klinkt voor mij allemaal heel ingewikkeld, ( simply me ) maar als jij dit een leuke en goeie opleiding vind voor jou toekomst, ook doen!!! Zul je alleen maar voordeel van kunnen hebben later en wie weet eerdaags al.
@TRL: Gefeliciteerd hoor en wat spannund was het he. Ik heb net ff de tv beelden gezien. :cheer:
@TRL: gefeliciteerd (stiekum ook voor mezelf blijf tenslotte geboren en getogen in 020)
@Jill: ik heb er goede ervaring mee. Vandaag besteld uiterlijk overmorgen in huis(in nl dan)
@Roanna dat is goed om te horen,scheelt nogal in prijs ik zocht een scheerapparaat van de 5 series,scheelt ongeveer 50 euries dat is wel de moeite he.
@Jill: Dan is het zeker de moeite waard. En sluit me nog even aan bij wat Beps zei… meestal de volgende dag in huis (NL) en anders staat het er duidelijk bij wanneer, of word je via mail op de hoogte gehouden waar je pakketje is.
Jill : Bol.com is perfect hoor, kun je rustig bestellen enne ze leveren nog ook hihi
Trl : was zeker wel een feessie he, J. zit te glunderen van oor tot oor en ik ook natuurlijk
Bloem : dan kun je nog ff vooruit he meid maar voor je pensioen ben je er wel moet je maar denken
Beps : jullie ook een rood/wit feessie daar ???
Dan jij ook gefeliciteerd Beps en neem er vanavond nog een op deze overwinning. :cheer:Nou weet je wat, neem er maar 2. :cheer:
wij hebben hier ook een flesje opengetrokken hoor, liefhebbers ? zet er gewoon een glaassie bij
@Raak: Jullie ook nog gefeliciteerd dan. Zal ik wat nootjes erbij zetten dan? Of liever wat anders? lol2
Wij gaan zo toch nog even naar de MOC. Ik heb nog niet gegeten namelijk.
Schenk mij dan maar vast wat in. Zou mijn 1e glaasje worden na … je weet wel.
Ach hier is elke dag een feestje en 1tje nemen…neem er wel meer lol2lol2
Dus we gaan weer tot morgen