Gelijk hebbie Beps. Je hebt er per slot van rekening genoeg voor betaald!!
Proost… :cheer: Hik, hik.
We gaan!
Gelijk hebbie Beps. Je hebt er per slot van rekening genoeg voor betaald!!
Proost… :cheer: Hik, hik.
We gaan!
Zo cocktail voor m’n neus. Zo dadelijk animeermeisjes Ehhh het animatieteam met een show.
Proost
Thx meiden dacht wel dat het ok was.
Schenk voor mij ook maar iets lekker in,lekker wijntje jammie tjs en de nootjes daar pas ik even voor,ben aan het lijnen hahahah
@ Jill ik bestel vaak boeken en soms een dvd ofzo bij bol.com. weet niet hoe het zit met levering naar BE. Trouwens ook al mn studie boeken. Voordeel vind ik dat ze er een acceptgiro bij doen, heb vaak boek al uit voordat ik betaald heb. haha
@ MK ja ik mag nog wel eventjes maar ja, dan ben ik ook bachelor en als het even mee zit, misschien doorgaan…? voor de master, maar dat is nog ver weg.
op zich gaat het nu erg goed, hopelijk strax met een baan wat meer referentie met de studie, soms lees ik dingen en kan me er weinig bij voorstellen, en dus duurt het langer. dingen die voor mij bekend zijn vanuit de praktijk, gaan een stuk makkelijker
@ roanna owh lekker maccen!! jammieeee
@ beps wat vind hubs er nou van dat je steeds je phoon zit te aaien…? haha
zo… ikke tevreden. kaatjes hokkie is weer schoon, de afwas gedaan EN twee hoofdstukken van mijn lijstje afgestreept. blij mee… nu dus richting tv!
@bloem
Het hele lijstje toch nog afgewerkt, top.
@beps
Wij een glaasje nep en beps drinkt de echte coctail ![]()
@jill
Ik ook al meedere keren bij Bol besteld, altijd goed.
Roanna : jij lekker mocen en daarna je 1e wijntje lol2
Jill : gezelli dat je er ook eentje meedrinkt
Bloem : alles prima op tijd afgewerkt en nu voor de tv, pak dan ook maar een glaasje je hebt m verdiend tenslotte
Beps : heeft al een glaasje :D:
MK : jij een nepperd ? ach erme
Zo, ben d’r weer. Het was gelukkig niet zo druk, dus zo aan de beurt en even heerlijk een happy meal ( op de bonnen) en een ijsje gehad. :cheer:
Nou Raak… proost dan maar he!!! Op Ajax.
@Jill: Alles is light hoor. De nootjes ook en wat dacht je van een wijntje? Hoeveel cal. dat zijn? lol2 Ik heb anders ook nog wel olijfjes. Brrrrr…hiew.
Roanna : was je happy meal ook light ???lol2lol2lol2 Proost !!!
@Roanna bahhhh sorry he maar dat vind ik echt viessssssssss
Nou, dat denk ik niet, maar daar hoef ik ook niet zo op te letten. Toch? Ik vind dit al een hele prestatie als ik dit op krijg. Kleine friet, broodje met zo’n plat stukje vlees erop en een cola… wel light. lol2 Enneh… een Nanoontje toe. Zit ik echt vol. Niet te vergeten… kadootje voor als er weer eens kids komen.
@Jill: Wat? Wat is vies?
Bedankt allemaal…
Bloem,ben na het feestje in de arena weg gegaan,niet naar het museumplein want had geen zin om achteraan te staan of tussen 60.000 mensen dus de huldiging duidelijk op tv gekeken ![]()
Hallo Allemaal,
Ik net weer even bijgelezen, sorry dat ik niet op iedereen reageer, gaat wel goed met jullie geloof ik.
Bedankt voor alle lieve woorden, het doet me veel goed. Ik dacht dat ik alleen stond aan “deze” kant van askim, maar dat is niet zo, er zijn zoveel mensen om mij heen die hem ook kenden, en iedereen leeft heel erg met me mee. We zagen dit natuurlijk maanden geleden al aankomen, en voor hem is het fijn dat het nu achter de rug is, hij heeft zoveel pijn gehad de laatste weken. En ik heb afscheid genomen van hem, 10 dagen voordat hij stierf. Maar het is nu zo definitief. Het gaat wel goed met me, ups en downs, maar ik kan nu ook deze periode af gaan sluiten.
En, zoals de meeste van jullie al op facebook gezien hebben, vanmorgen vroeg is mijn kleinzoon geboren, en, thats life,…Jammer dat askim het niet heeft mogen meemaken.
Het is (natuurlijk) een schatje, best flink in gewicht,(3800) maar lijkt zoooooooooo piepklein. Hij is met de tang gehaald, waardoor hij nogal hoofdpijn had, dus we mochten hem niet optillen, maar lekker rustig laten liggen bij z’n mama in bed. En dat nieuwe leventje geeft mij weer veel plezier. Ik blijf verdrietig om askim, maar dat zal een plekje gaan krijgen, en we gaan met z’n allen verder, en dat wilde hij ook.
XXX
@ miere ja verdriet en geluk kunnen erg dicht bijelkaar liggen. veel geluk met je kleinzoon en sterkte met de tijd van leegte
@ roanna lekker een happy meal gegeten???
bij mn ouders vrijdag hamburger gegeten, altijd zo lekker om zelf een broodje te bouwen, maar helaas geen brood voor mij, en geen saus, maar was toch nog erg lekker… dus ik hoop dat je voor 2 hebt genoten!
:NETHERLANLinda: 21 t.m 28 mei Asten :NETHERLAN
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Goedemorgen all
Roanna : ja hoor jij mag happy meal gerust eten
zelfs het danoontje toe
Jill : vind jij het ook zo vies ??
Trl : lekker thuis de huldiging gekeken. Maar Museumpleinsfeertje heeft ook wel weer wat he, alleen idd moeilijker te zien
Miere : ook hier nogmaals de felicitaties meid en uiteraard is het nu ff allemaal heel dubbel. Je bent sterk dus gaat het, met behulp van iedereen om je heen, best lukken hoor. En wat uiteraard blijft zijn de fijne herinneringen :kus:
Ook hier een nieuwe dag begonnen. Lig weer met hetzelfde uitzicht.
@Miertje: ja geboorte en verlies horen zo dicht bij elkaar. Gefeliciteerd met je kleinzoon. Sterkte en kracht met alles een plekje geven en daarin de juiste weg vinden
@Bloemmie: Rupsje zegt zelfs: zullen we dan maar in de lobby een borrel doen: kan je internetten lol2
Zo langzaam alles voor de terugreis aan t voorbereiden
Beps : geniet van je laatste daagje enne lief van je rubsje
@Raki: morgen ook nog de hele dag hoor hihi. We vliegen pas om 21.15
Beps : kijk dat is nog eens een mooie tijd he, vaak hoor je om 06.00 vliegen
Dan heb je nu dus nog heerlijk 2 volle dagen, geniet er maar van
Goedemorgen vanaf een druilige Veluwe.
@Beps: Kun je de koffers niet achter laten en dan volgende maand de rest in de handbag meenemen? lol2 lol2 Scheelt weer!lol2
Nou, geniet nog lekker even van die 2 volle dagen dan, want momenteel is het hier huilen met de pet op.
@Miere: Ik had al even wat op FB voor je zet, maar wel fijn dat je even hier een berichtje achter gelaten hebt. Geniet indien mogelijk, van je kleine manneke en ook natuurlijk van het meiske. :kus: En voor de rest… sterkte ermee!
@Raak: Oh, gelukkig dat ik dat nog wel mag dan. lol2 lol2 :chin: Nu op naar de asperges he!!!
@Jill: Wat was nou vies? Happy meal of die olijfjes bij een wijntje? Hahahaha. Of allebei.
Ik ga vanmiddag even langs de HA. Ik heb weer zo’n soort van pitje in mijn hals en zo is dat toen ook begonnen met die wrat op mijn schouder, dus even de HA geraadpleegd en kan vanmiddag al langs komen om het weg te laten halen. Ik had er verder geen last van, maar het jeukt en irriteerd wel, dus even wat aan laten doen. Heb toen toch ook met die huidK te maken gehad en daar zit ik nu niet meer op te wachten, dus… weg ermee!!!
Zo, even mijn 2e bakkie opdrinken en dan maar even in de benen komen, hoewel ik al wel bezig was geweest.
Laterssssssss :dag: